Ali zei:Wat betreft het overlijden van mijn zoon; in het rapport van de schouwarts wordt vermeld "dood door verstikking t.g.v. zware GHB verslaving. " Dit naar aanleiding van de vraag wat precies de doodsoorzaak was. Verder heb ik geen onderzoek meer laten doen; hij was immers al ruim 4 uur overleden toen hij gevonden werd en emotioneel kon ik dat ook niet meer aan! Vragen voldoende beantwoord?
Ik denk dat ik begrijp waarom je er geen verder onderzoek naar liet doen; voor mij persoonlijk laat "dood door verstikking t.g.v. zware GHB verslaving. " echter nog te veel vragen onbeantwoord..Ten gevolge van de GHB verslaving? Maar wat heeft er dan voor gezorgd dat hij is gestikt, zoals ik eerder al vroeg? Er moet een directe, lichamelijke oorzaak geweest zijn waardoor hij niet meer kon ademen, of waardoor zijn lichaam niet meer genoeg zuurstof opnam. Persoonlijk zou ik geen genoegen nemen met deze verklaring, maar ik begrijp dat jij er genoegen mee neemt dat de GHB (indirect) de schuld krijgt. De G zal best ervoor gezorgd hebben dat het zover is gekomen, maar dat hij door de G gestikt is, gaat er bij mij niet in...(en ik denk dat ik niet de enige ben)
In ieder geval nog veel sterkte toegewenst met de verwerking van het verlies, niemand zou zijn kinderen mogen overleven...(ik ben trouwens ook vader van twee tieners)