ghb en narcose ?

flugellover

Belezen gebruiker
ey mensen heb al veel bijgeleert op dit forum maar heb toch nog een onduidelijk vraagje
ik gebruik al lang veel ghb nu als ik 3 dagen voor een opperatie stop zou het dan nog kwaad kunnen ? het is onder voledige narcose,
gewoon aan mijn kaak 3 jaar geleden overgestampt steekt ijzer in en moet eruit want mijn wijsheidstanden drukken de plaatjes weg :confused: en alles moet eruit plaatjes, wijsheidstanden

tnx gastjes maar het is namelijk zaterdag en veel mensen liggen scheef te trekken of weet ik veel maar pls nog reacties voor dinsdag hehe grtz en nu ga ik nog een goeie dop pakken ze :tongueout: haha

3970

Wijs gebruiker
Ik heb altijd begrepen dat GHB binnen enkele uren in je lichaam is omgezet/afgebroken? Correct me if I'm wrong, maar dan zou het dus geen probleem moeten zijn...Maar ik ben geen expert, niet v.w.b. G en ook niet met narcoses...

flugellover

Belezen gebruiker
jah het is snel uit het lichaam als je maar beetje gebruikt maar ik gebruik echt veeel heeel veel dus weet het echt niet pak toch niet zoveel meer heb vandaag nog maar 3 ml binne anders zou ik al 10 ml binne hebben ofzo hehe

flugellover

Belezen gebruiker
ok leef nog haha heb het gewoon gezegt en hij zei goed dat je het zei :)

ben er door haha maar heb nu mega dik hoofd man man ze hebben wijsheidstanden getrokken + plaatjes doe aan mijn kaaksbeen geschroeft waren van vroeger eens gebroken kaak te hebben gehad pijnlijke toestanden hoor haha :)

Lizz

Belezen gebruiker
Goed om te lezen ! Moet morgen middag ook naar de tandarts, gewoon, maar wel trekken. Ben 3 weken geleden al gestopt..... :grin:

Hoe is het nu ?

flugellover

Belezen gebruiker
bwa redelijk alleen draadjes gelost dus kan zo redelijk diep met men tong in die wond maarja komen er wel door zeker hehe en men hoofd nog altijd 2 tennisballen erin steken maar voor de rest toppie :) hehe

veel sucses

Bovenaan