GHB en sex

flappie

Newbie
Ik heb nu 2 maal ghb gebruikt en tijdens het gebruik de lekkerste sex van mijn leven gehad. Wie gebruikt nog meer ghb tijdens de sex en hoe heb je dat ervaren (alle details hoeven uiteraard niet).

angie123

Bewuste gebruiker
Ik was echt onder de impressie dat dit een drugs forum was en geen forum voor sexueel gefrustreerde mannekes :grin:

SperSIZEboon zei:
je wordt niet perse geil als je ghb neemt,althans das mijn ervaring.

er moet wel wat gestimuleerd worden zeg maar
Ja, ok, dat ben ik met je eens. Het is ook niet zo dat ik actief enorme zin krijg in seks als ik GHB op heb, maar als ik dan eenmaal aan de slag ga is het altijd veel beter dan normaal.

flappie

Newbie
Nou, detaisl hoeven voor mij niet omdat er genoeg sexsites zijn waar je geile verhalen kan lezen. Ik heb zelf ghb gebruik tijdens de sex en ben toen nog nooit zo heet geweest. Was ben nieuwschierig of anderen dat nu ook hebben. De details interesseren me niet zo en daarvoor is deze site ook niet bedoeld.

Atropa

Bewuste gebruiker
Wat denk je nou zelf? Nergens wordt je zo geil van als coke of GHB. Zijn echt hoerendrugs voor het neuken. Je pik wordt er lekker zwavelig van, niet zo'n keiharde maar echt zo'n glibberige pik rechtvooruitstaande pik. En echt een sensueel maar ook donderdsgeil gevoel. En omdat de seks minder explosief is dan met coke, voel je er meer van. Je krijgt echt een heet gevoel van 'ik wil je nu pakken' en begin meteen te steigeren en de opwinding giert gelijk door je lijf. Zo ervaarde ik het. Maar het is ook een liefdfesddrugs en je kunt er diep op communiceren, het is maar net waar je inzit op welke aanleiding je voorgeschoven krijgt.

Flugeltje

Wijs gebruiker
Voorlopig toch maar niet. Minderen is een gepaster woord.
Anders zit ik veel meer aan de drank, en dat is dan ook weer niet beter.

richelle

Belezen gebruiker
het is maar net waar je inzit op welke aanleiding je voorgeschoven krijgt.

nou , viel niet tegen, ,maar slaat gewoon in hoe je jevoelt.. en echt communiceren..daar ben ik danniet zo voor in de stemming, meer van het gewoon doen!
vind ghb nog steeds te ervaren met een lichte dronkemans-roes, je wordt vrijer , je remmingen vallen weg..

ook weleens in combinatie met xtc gedaan- doe ik niet meer, want dan lul ik wel met jan en alleman , enben veel te vrij /te direkt/ en zou met iedereen gaan kroelen (niet neuken)...

angel-devil

Experimenterende gebruiker
Goddelijk hemels bedankje en sex… tja
.. Geweldig
….

Als er geen aanleiding is voor sex wordt je altijd toch wel een beetje warm van binnen… (kan vaak dan niet van mezelf afblijven als ik in een thuissituatie inneem
. Bedoel borsten heb er piercings inzitten en als je daar aankomt als ik onder g zit nou nou nou).. Ga ik uit en neem dan g.. dan sta ik de hele avond te dansen
.. en geniet optimaal van de muziekklanken die door mijn lijf gieren. Zit je met iemand waarvan je weet dat er sex gaat komen.. en je begint eenmaal met kussen...dan is de hek van de dam
.. eenmaal als de tongen
elkaar raken lijkt het net of de g aanslaat op je lusthormonen en je kan bijna niet meer stoppen. De g roes slaat om in een andere soort roes.. Voorspel duurt dan vaak uren omdat het aanraken je al een bevrediging geeft
.. pak beetje massage olie en ga dan op elkaar liggen en ….. of onder de douche en zeep elkaar in
.. …super!!! Je voelt je ook helemaal vrij in je doen en laten, alle remmen gaan los
. Wil ik iets niet dan mag ik nog wel g hebben genomen, maar dan gebeurt het ook echt niet
.. Je bent hoe dan ook toch altijd wel bij, althans is mijn ervaring..

Of nu sex zonder g anders (minder lekker) is dan met, ben ik het niet eens. Als je een goede sexpartner hebt is de sex sowieso lekker en kan je er optimaal van genieten zolang je op 1 lijn zit
. Heb je een saaie sexpartner waar weinig inzit dan zal de sex met g op ook een saaie bedoeling worden
..

Re:

angel-devil zei:
Goddelijk hemels bedankje en sex… tja
.. Geweldig
….

Als er geen aanleiding is voor sex wordt je altijd toch wel een beetje warm van binnen… (kan vaak dan niet van mezelf afblijven als ik in een thuissituatie inneem
. Bedoel borsten heb er piercings inzitten en als je daar aankomt als ik onder g zit nou nou nou).. Ga ik uit en neem dan g.. dan sta ik de hele avond te dansen
.. en geniet optimaal van de muziekklanken die door mijn lijf gieren. Zit je met iemand waarvan je weet dat er sex gaat komen.. en je begint eenmaal met kussen...dan is de hek van de dam
.. eenmaal als de tongen
elkaar raken lijkt het net of de g aanslaat op je lusthormonen en je kan bijna niet meer stoppen. De g roes slaat om in een andere soort roes.. Voorspel duurt dan vaak uren omdat het aanraken je al een bevrediging geeft
.. pak beetje massage olie en ga dan op elkaar liggen en ….. of onder de douche en zeep elkaar in
.. …super!!! Je voelt je ook helemaal vrij in je doen en laten, alle remmen gaan los
. Wil ik iets niet dan mag ik nog wel g hebben genomen, maar dan gebeurt het ook echt niet
.. Je bent hoe dan ook toch altijd wel bij, althans is mijn ervaring..

Of nu sex zonder g anders (minder lekker) is dan met, ben ik het niet eens. Als je een goede sexpartner hebt is de sex sowieso lekker en kan je er optimaal van genieten zolang je op 1 lijn zit
. Heb je een saaie sexpartner waar weinig inzit dan zal de sex met g op ook een saaie bedoeling worden
..
En waar gaat u precies uit ? :wink:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Het is gewoon helemaal geweldig!! Ik kan zelf optimaal chillen, en hoef dan ook niet perse seks, maar zodra ik maar een trigger krijgt puur qua aanraking....... idd alle remmen los, haha! :grin:

Uiteraard wel met iemand waarmee ik het ook echt wil, het is zeker niet zo (zoals veel mensen wel eens denken) dat je gewoon maar alles met iedereen gaat lopen doen op zo'n moment. Je kunt nog nadenken, en bent eigenlijk helemaal helder met ghb, het is volgens mij een drug die puur inspeelt op de lichamelijke sensatie

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

3970

Wijs gebruiker
Hmm, erg vreemd, de keren dat mijn vrouw en ik GHB hebben geprobeerd, dachten we ook dat het iets was waar je geil van kon worden...wij dus niet. Wel een vreemd beschonken gevoel, licht in je hoofd, raar zweverig gevoel bij het lopen, wat misselijkheid, en slaap....

We hebben wel heeeerlijk geslapen onder invloed van GHB :grin:

Hemi

Update; na het vinden van de juiste dosis, kun je er echt wel heel erg geil van worden :grin: Al doende leert men :wink:

pushu

ik wist helemaal niets van ghb toen ik voor het eerst op dit forum kwam. Nu 2 weken lid en zoveel goede (en minder leuke) dingen gelezen over ghb en sex dat ik het zeker uit wil proberen. Beter zelfs, ik ga het zaterdag proberen met mijn vriend. Heb er zin in! Even kijken of alle verhalen wel kloppen :wink: en dan maak ik mijn verslagje :wink:
Ik kan niet wachten tot zaterdag :hearteyes:

peach

Wij gaan het as zaterdag ook voor eerste keer doen.goede ghb gekocht en laten testen(was oke).
Hebben alwel ervaring met xtc wat ook geweldig was.
3,5ml voor hem (90kg) en 3.0 ml voor haar (70 kg) leek ons een goed begin.
Hebben voor het hele feest een lekkere wapkamer ingericht.

3970

Wijs gebruiker
Veel plezier toegewenst, ik denk alleen dat zijn dosis iets te laag zal zijn. Vrouw is hier 65 kg, pakt ong 3.5ml, ikke 95 kg, pak tussen 5 en 6 ml....

peach

3970 zei:
Veel plezier toegewenst, ik denk alleen dat zijn dosis iets te laag zal zijn. Vrouw is hier 65 kg, pakt ong 3.5ml, ikke 95 kg, pak tussen 5 en 6 ml....

Je zou toch beter na die tijd (2 uur) wat bij kunnen pakken? 1,5 ml bv

3970

Wijs gebruiker
Josimo zei:
3970 zei:

Als mijn begindosis niet precies goed is (lees: genoeg) dan kom ik heel de avond niet lekker op gang...de begindosis is m.i. de belangrijkste van de avond, het bijpakken lukt meestal wel....

peach

3970 zei:
Josimo zei:
3970 zei:

Als mijn begindosis niet precies goed is (lees: genoeg) dan kom ik heel de avond niet lekker op gang...de begindosis is m.i. de belangrijkste van de avond, het bijpakken lukt meestal wel....

maar wij moeten onze begindosis nog ontdekken dusss.....beter eerste keer te weinig en een andere keer meer proberen :)

chantal

Newbie
Ik werd er alleen maar beroerd van die GHB.
Misschien te veel gehad.
Dus zeer slechte ervaring mee gehad.
Sex op pep en xtc vind ik wel geweldig.
Ik kan dan wel de hele nacht doorgaan, geweldig.

peach

afgelopen weekend voor het eerst gedaan (waren het al eerder van plan) zeer goed bevallen en de nacht was tekort :)
Om de 2 uur wat bijgenomen en alles netjes genoteerd......zekers voor herhaling vatbaar zolang de dosis maar oke is.
En de volgende dag dus niet de kater van xtc pillen.

Angelic

Newbie
Buiten dat ik G een van de meest relaxte drugs vind,
is de sex ook nog eens geweldig ermee! ^^

Lijkt me duidelijk..

Sex+G= perfect combination!!

Lekkere binnenkomer trouwens, net aangemeld hier en meteen posten bij de sextopics..
Achja, sex is en blijft een interessant onderwerp :)

SperSIZEboon

Badass junkie
chantal zei:
Ik werd er alleen maar beroerd van die GHB.
Misschien te veel gehad.
Dus zeer slechte ervaring mee gehad.
Sex op pep en xtc vind ik wel geweldig.
Ik kan dan wel de hele nacht doorgaan, geweldig.
had je misschien niet teveel/te weinig gegeten? of was de G niet de juist PH waarde..

Bi@nc@

Newbie
Afgelopen weekend voor het eerst ghb gebruikt tijdens de sex. Normaal alleen met XTC en dat beviel ons heel goed! Voor ons alleen nooit weer ghb!!! We hadden zoals gewoonlijk eerst X gebruikt en na een tijdje toch maar een beetje g erbij... Bij mij viel het gelijk al niet goed maar bij mijn vriend dus wel. Stom stom stom maar naar een uur of twee hebben we nog een x genomen en heeft mijn vriend het laatste uit het flesje g erbij genomen.... Nu ik het hier zo neerzet denk ik hoe stom kun je wezen maar op dat moment dacht ik daar totaal niet bij na. Maar oke, we zitten even lekker te relaxen op de bank en ineens zie ik zijn gezicht grijs weg trekken, hij begint rare bewegingen met mijn ogen en handen te maken en ineens valt ie weg.... Lichaam helemaal nat van het zweet, geen hartslag meer te voelen, geen ademhaling waar te nemen, helemaal niets... Dacht echt dat ie dood was! Gelijk 112 gebeld en ze hebben gelijk een ambulance gestuurt... Kreeg totaal geen reactie meer van hem nul,nul! Moest hem van de vrouw van de alarmcentrale op de zij leggen ivm verstikking, alle lampen aan en deur open. Ben nog nooit zo bang geweest. Gelukkig was de ambulance er snel en zijn ze bij me gebleven tot hij een half uur later weer bijkwam. Dit blijkt dus een reactie te zijn op g icm x en wijn....
Voor ons dus nooit weer ghb, jammer dat het bij ons zo heeft uitgepakt. Ben heel blij dat het achteraf meeviel maar sta wel weer met bijde benen op de grond.
Dus jongens, aub pas op en doseer!!!

Bovenaan