Telefoon zei:Deeetaaills (L)
hoe vaak gekomen?
Standjes ?
hoe vaak ?
voor spel ?
hoelang
NOGMAALS HET IS HIER GEEN SEXFORUM!!!!!![]()
gewoon hints ?
flappie zei:wat bedoel je?
Ja, ok, dat ben ik met je eens. Het is ook niet zo dat ik actief enorme zin krijg in seks als ik GHB op heb, maar als ik dan eenmaal aan de slag ga is het altijd veel beter dan normaal.SperSIZEboon zei:je wordt niet perse geil als je ghb neemt,althans das mijn ervaring.
er moet wel wat gestimuleerd worden zeg maar
Flugeltje zei:GHB rulez maar zit al 5 dagen zonder gvd.
Normaal is er straks terug![]()
![]()
En waar gaat u precies uit ?angel-devil zei:Goddelijk hemels bedankje en sex… tja.. Geweldig
….![]()
Als er geen aanleiding is voor sex wordt je altijd toch wel een beetje warm van binnen… (kan vaak dan niet van mezelf afblijven als ik in een thuissituatie inneem. Bedoel borsten heb er piercings inzitten en als je daar aankomt als ik onder g zit nou nou nou).. Ga ik uit en neem dan g.. dan sta ik de hele avond te dansen
.. en geniet optimaal van de muziekklanken die door mijn lijf gieren. Zit je met iemand waarvan je weet dat er sex gaat komen.. en je begint eenmaal met kussen...dan is de hek van de dam
.. eenmaal als de tongen
elkaar raken lijkt het net of de g aanslaat op je lusthormonen en je kan bijna niet meer stoppen. De g roes slaat om in een andere soort roes.. Voorspel duurt dan vaak uren omdat het aanraken je al een bevrediging geeft
.. pak beetje massage olie en ga dan op elkaar liggen en ….. of onder de douche en zeep elkaar in
.. …super!!! Je voelt je ook helemaal vrij in je doen en laten, alle remmen gaan los
. Wil ik iets niet dan mag ik nog wel g hebben genomen, maar dan gebeurt het ook echt niet
.. Je bent hoe dan ook toch altijd wel bij, althans is mijn ervaring..![]()
Of nu sex zonder g anders (minder lekker) is dan met, ben ik het niet eens. Als je een goede sexpartner hebt is de sex sowieso lekker en kan je er optimaal van genieten zolang je op 1 lijn zit. Heb je een saaie sexpartner waar weinig inzit dan zal de sex met g op ook een saaie bedoeling worden
..![]()
3970 zei:Veel plezier toegewenst, ik denk alleen dat zijn dosis iets te laag zal zijn. Vrouw is hier 65 kg, pakt ong 3.5ml, ikke 95 kg, pak tussen 5 en 6 ml....
Josimo zei:3970 zei:Veel plezier toegewenst, ik denk alleen dat zijn dosis iets te laag zal zijn. Vrouw is hier 65 kg, pakt ong 3.5ml, ikke 95 kg, pak tussen 5 en 6 ml....
Je zou toch beter na die tijd (2 uur) wat bij kunnen pakken? 1,5 ml bv
3970 zei:Josimo zei:3970 zei:Veel plezier toegewenst, ik denk alleen dat zijn dosis iets te laag zal zijn. Vrouw is hier 65 kg, pakt ong 3.5ml, ikke 95 kg, pak tussen 5 en 6 ml....
Je zou toch beter na die tijd (2 uur) wat bij kunnen pakken? 1,5 ml bv
Als mijn begindosis niet precies goed is (lees: genoeg) dan kom ik heel de avond niet lekker op gang...de begindosis is m.i. de belangrijkste van de avond, het bijpakken lukt meestal wel....
had je misschien niet teveel/te weinig gegeten? of was de G niet de juist PH waarde..chantal zei:Ik werd er alleen maar beroerd van die GHB.
Misschien te veel gehad.
Dus zeer slechte ervaring mee gehad.
Sex op pep en xtc vind ik wel geweldig.
Ik kan dan wel de hele nacht doorgaan, geweldig.