Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook.Hoi allemaal ,
Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..
Groetjes !
Het spijt me , ik ben gewoon verdrugst manHet voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.
Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!
Ja had ik dus gedaan en moest echt even 24 uur afkicken van de ghb en normaal slapen . Gelukkig had ik veel aan me pyrazolam met baclofen en lyrica .Pleuny, doe anders even een dutje. Chillax, we zijn er niet om je te aan te vallen. Wees welkom maar houd je gewoon een beetje in toom![]()
Enig idee of dit tijdelijk is?Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook.
De precursor heeft tal van toepassingen in de industrie. Is tijdelijk tot er nieuwe achterpoortjes worden gevonden. Maar hoelang zal het duren wie zal het zeggen.Enig idee of dit tijdelijk is?
Of verdwijnt de precursor van de markt?
Zowel het gedemineraliseerd water als NaOH is momenteel zeer schaars!Welke grondstof is schaars? Ik begreep dat ghb van 3 stoffen wordt gemaakt?
Dat begrijp ik niet goed. Beide stoffen zijn heel courant voor allerlei gebruiksdoeleinden.Zowel het gedemineraliseerd water als NaOH is momenteel zeer schaars!
Serieus? Gedemineraliseerd water is schaars? Maar hoe kan dat dan? Dit wordt in heel veel toepassingen gebruikt.Zowel het gedemineraliseerd water als NaOH is momenteel zeer schaars!
Onder andere te gebruiken bij:
Zoals de waarheid van de dag is: die schaarste is niet verdwenen.Jongens jullie hebben gewoon bijna de hele G crisis opgelost!!
Ja vlug bestellen dan maar!GBL is nog steeds verkrijgbaar maar in een andere vorm
Mmmh welke van de 3 ingrediënten is er dan wel schaars, vraagstuk bijna opgelostGedemineraliseerd water is niet schaars, voor niemand.
Natronloog is ook niet schaars
Het is gewoon vrij verkrijgbaar hoor, in een soort gelvorm.Ja vlug bestellen dan maar!
Daar heb ik ook naar zitten kijken. Heb je daar ervaring mee en kun je me daar wat over vertellen?Het is gewoon vrij verkrijgbaar hoor, in een soort gelvorm.
Bron geef ik uiteraard niet.
Gbl pudding .Het is gewoon vrij verkrijgbaar hoor, in een soort gelvorm.
Bron geef ik uiteraard niet.
Lekker! Ik heb mijn bord leeg! Mag ik dat toetje?Gbl pudding .
Ik heb hier inderdaad enige ervaring mee. Het is feitelijk gewoon GBL aangedikt met *% cellulose (is zelfs geschikt voor consumptie gek genoeg).Daar heb ik ook naar zitten kijken. Heb je daar ervaring mee en kun je me daar wat over vertellen?
Volgens de vendor is het zelfs 99% GBL en 1% cellulose. Leek mij eigenlijk iets te mooi om waar te zijn, maar jij hebt dus de ervaring dat het goede kwaliteit is en dat het ook daadwerkelijk bezorgd wordt? In dat geval wordt het erg lastig voor mij m'n handen eraf te houden 😁Ik heb hier inderdaad enige ervaring mee. Het is feitelijk gewoon GBL aangedikt met *% cellulose (is zelfs geschikt voor consumptie gek genoeg).
gebeurt wellis vaker😂Heerlijk hoe @GABA-B Bonanza hier een mooie cabaretvoorstelling heeft neergezet en er later een quiz van maakt 🤣 Heb me werkelijk doodgelachen!
Demiwater en natronloog schaars... en mensen daar nog serieus op in gaan. Heerlijk forum dit...
Klopt.Volgens de vendor is het zelfs 99% GBL en 1% cellulose. Leek mij eigenlijk iets te mooi om waar te zijn, maar jij hebt dus de ervaring dat het goede kwaliteit is en dat het ook daadwerkelijk bezorgd wordt? In dat geval wordt het erg lastig voor mij m'n handen eraf te houden 😁
Sterker nog, er 'hoeft' helemaal geen crisis te zijn.Jongens jullie hebben gewoon bijna de hele G crisis opgelost!!
Ja soms vraag ik me af of deze mensen echt serieus zijn, ofwel is hun sarcasme detector weg door G gebruikHeerlijk hoe @GABA-B Bonanza hier een mooie cabaretvoorstelling heeft neergezet en er later een quiz van maakt 🤣 Heb me werkelijk doodgelachen!
Demiwater en natronloog schaars... en mensen daar nog serieus op in gaan. Heerlijk forum dit...
Drink en eet niet ik wil ghb zien! In een dop, of spuit en deel het met mijn (G)ehandicapte teamBeste vrienden en vriendinnen, de droogte is gaan liggen er is terug nattigheid op de markt.
Gewoon slokjes rechtstreeks van het flesje, pauper 😂Drink en eet niet ik wil ghb zien! In een dop, of spuit en deel het met mijn (G)ehandicapte team
Beste vrienden en vriendinnen, de droogte is gaan liggen er is terug nattigheid op de markt.
Ik heb echt wat gerard joling nu nodig jongens , wat een droog jaar . Nederland was het land van de ghb koekwauzen en nu is het schaars , man man man .Gewoon slokjes rechtstreeks van het flesje, pauper 😂
Nooooit? Waar haal je dit vandaan ? Door die multilulgel lavender shit zeker ?Beste vrienden en vriendinnen, de droogte is gaan liggen er is terug nattigheid op de markt.
Gerard Jonling hahahahahahahaIk heb echt wat gerard joling nu nodig jongens , wat een droog jaar . Nederland was het land van de ghb koekwauzen en nu is het schaars , man man man .
Je kunt gewoon kraan water gebruiken .
Hoe wordt xyrem eigenlijk gemaakt ?Jongens jullie hebben gewoon bijna de hele G crisis opgelost!!
Albertheijn xl ook , naast de spa flessen en gemixt .Ja en GBL koop je tegenwoordig in de HUBO