Ghb/gbl schaarste

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Het kwam omdat jij zelf kattig reageerd snap je dit dan niet ? Je had ook kunnen zeggen hey je bent dat nog vergeten te verwijderen , geen probleem inplaats van betweterig overkomen doen alsof je een moderator bent van deze site . Sorry ik kan daar gewoon niet tegen .
Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.

Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!

Saartje5887

Newbie
Hoi allemaal ,

Hebben meer mensen hier last van ?
Mijn grote dealer kan niet meer eraan komen , vroeg me af of het door heel NL is . Gbl schijnt heel moeilijk verkrijgbaar te zijn . Einde verslaving , ben er ergens blij mee maar als het permanent is zou wel kut zijn ..

Groetjes !
Er is idd een schaarste aan de grondstof. Dus moeilijk aan te komen. Als je t kan kopen, is het een stuk duurder dan normaal ook.

Pleuny

Bewuste gebruiker
Het voordeel als een lid je waarschuwt is dat dat geen gevolgen heeft. Het nadeel als een moderator het noemen van prijzen ziet is dat daar een permanente ban op staat.

Over het algemeen bedoelt men het hier goed, dus probeer dat ook zo te zien en je als zodanig te gedragen. Dat maakt het een stuk prettiger om met elkaar mee te denken en elkaar te helpen!
Het spijt me , ik ben gewoon verdrugst man :( ik zie dit echt in later in een andere status ..

Levensgenieter🌈

Badass junkie
Welke grondstof is schaars? Ik begreep dat ghb van 3 stoffen wordt gemaakt?

Ik zou het niet erg vinden om een pauze van een jaar van ghb te doen.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Zowel het gedemineraliseerd water als NaOH is momenteel zeer schaars!
Dat begrijp ik niet goed. Beide stoffen zijn heel courant voor allerlei gebruiksdoeleinden.
Met 1 snelle google opdracht kon ik zo 100 L natronloog kopen. Misschien niet in de voor G productie juiste samenstelling maar als het er gewoon is, dan moet met enig zoeken het precies goede product ook wel voor handen zijn. En zeker voor iemand met vriendjes in de laboratorium wereld.

BelowTheFlow

Wijs gebruiker
Jongens jullie hebben gewoon bijna de hele G crisis opgelost!!
Zoals de waarheid van de dag is: die schaarste is niet verdwenen.
De redenen voor de schaarste blijven onduidelijk.
Gedemineraliseerd water is niet schaars, voor niemand.
Natronloog is ook niet schaars, maar ik kan me voorstellen dat in NL of BE de technische recherche tegenwoordig even aanbelt als een privépersoon of ongebruikelijke klant een industriële hoeveelheid bestelt.
Speculeren mag niet .... (dus einde reactie)

Marcorona

Newbie
Daar heb ik ook naar zitten kijken. Heb je daar ervaring mee en kun je me daar wat over vertellen?
Ik heb hier inderdaad enige ervaring mee. Het is feitelijk gewoon GBL aangedikt met *% cellulose (is zelfs geschikt voor consumptie gek genoeg).
Het maken van GHB is ook echt niet zo ingewikkeld hiermee, maar de conversie zal ik hier niet delen.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik heb hier inderdaad enige ervaring mee. Het is feitelijk gewoon GBL aangedikt met *% cellulose (is zelfs geschikt voor consumptie gek genoeg).
Volgens de vendor is het zelfs 99% GBL en 1% cellulose. Leek mij eigenlijk iets te mooi om waar te zijn, maar jij hebt dus de ervaring dat het goede kwaliteit is en dat het ook daadwerkelijk bezorgd wordt? In dat geval wordt het erg lastig voor mij m'n handen eraf te houden 😁

GABA-B Bonanza

Bewuste gebruiker
Heerlijk hoe @GABA-B Bonanza hier een mooie cabaretvoorstelling heeft neergezet en er later een quiz van maakt 🤣 Heb me werkelijk doodgelachen!

Demiwater en natronloog schaars... en mensen daar nog serieus op in gaan. Heerlijk forum dit...
Ja soms vraag ik me af of deze mensen echt serieus zijn, ofwel is hun sarcasme detector weg door G gebruik :tongueout:

Bovenaan