flugellover
Belezen gebruiker
sind weekje ben ik na langere periodes van dagelijks gebruik gestopt..
ben naar dokter gegaan bloed laten trekken hij zei tegen me je lever is er niet goed aan toe,
hij zei je moet dringend stoppen met drinken en gezonder leven.. de periode van 6 maand drinkte ik bijna niets alchool alleen ghb ongeveer 20 ml per dag soms meer soms minder.hij zei als je zo verder doet heb je binne 2 jaar leveraandoeningenen dit op men 21 ste
ik dacht ik drink veel water ongeveer 1/2 l en toch mijn lever zo achteruit ???ghb is niet gezond maar zo ongezond ? heb altijd kwaliteit gehad ph7/8 kwaliteit!
Mensen die wat meer over biochemie en enzymen weet dit waren men waarde van de uitslag van bloedonderzoek
sgot 43 u/L normale waarde 37
sgpt 74 u/L normale waarde 41
alkalische fofatase 360 u/L normale waarde 270
y-gt 79u/L normale waarde 61
urinezuur was ook te hoog 8.3 normale waarde 6/8
mensen die meer weten wat dit betekend uitleg is altijd welkom
IS GHB SCHADELIJK VOOR DE LEVER ???
ben naar dokter gegaan bloed laten trekken hij zei tegen me je lever is er niet goed aan toe,
hij zei je moet dringend stoppen met drinken en gezonder leven.. de periode van 6 maand drinkte ik bijna niets alchool alleen ghb ongeveer 20 ml per dag soms meer soms minder.hij zei als je zo verder doet heb je binne 2 jaar leveraandoeningenen dit op men 21 ste
Mensen die wat meer over biochemie en enzymen weet dit waren men waarde van de uitslag van bloedonderzoek
sgot 43 u/L normale waarde 37
sgpt 74 u/L normale waarde 41
alkalische fofatase 360 u/L normale waarde 270
y-gt 79u/L normale waarde 61
urinezuur was ook te hoog 8.3 normale waarde 6/8
mensen die meer weten wat dit betekend uitleg is altijd welkom
IS GHB SCHADELIJK VOOR DE LEVER ???