MDMAZIING
Badass junkie
SuccesJa kom op niet in detail gaan, zit in een speed comedown![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
SuccesJa kom op niet in detail gaan, zit in een speed comedown![]()
Serieus waar wat je zegt maar dit zijn mensen die vloeibare speed combineren met ghb. Elke dag! Dat is heel wat anders dan elke nacht een tapje nemen. Ligt eraan hoeveel. Je moet er niet iedere keer van OUT gaan. Dan kom je niet in je slaapfases die je nodig hebt. Je dromen worden levensecht en ga je ook allemaal herinneren. Omg.. er is nog zoveel wat ghb met je doet...GHB is zeer verslavend. Al snel moet je iedere dag pakken en dat wordt al snel om de paar uur. Als je er dan van af wil is het ook nog eens levensgevaarlijk om zo maar te stoppen, je kunt letterlijk dood gaan. afbouwen en stoppen wordt alleen onder toezicht geadviseerd, dus in een afkickkliniek. Kijktip: tycho in de GHB, daar kun je goed zien wat het spul met je doet.
Voor slaapproblemen zou ik lekker naar een arts gaan, die heeft vast een betere manier
Serieus waar wat je zegt maar dit zijn mensen die vloeibare speed combineren met ghb. Elke dag! Dat is heel wat anders dan elke nacht een tapje nemen. Ligt eraan hoeveel. Je moet er niet iedere keer van OUT gaan. Dan kom je niet in je slaapfases die je nodig hebt. Je dromen worden levensecht en ga je ook allemaal herinneren. Omg.. er is nog zoveel wat ghb met je doet...
Niet mee eens want speed zorgt ervoor dat je meer ghb gaat gebruiken. En GHB zorgt er na een aantal maanden verslaafd zijn, dat je er moe van wordt en weg kan vallen, daarom neem je weer een speedje .. and so on..GHB is GHB, ongeacht hoe je het neemt of combineert..gewoon niet doen zeg ik, veel te link
Bedankt voor je respects, al verdient 't niet zoveel respects aangezien ik toch een lange periode littekens veroorzaakt hier. Maar waarom is afbouwen voor jou geen optie?@Maicol Goed gedaan. Serieus, veel respect. Ik persoonlijk zou afbouwen nooit aankunnen. Hopelijk kun je van die GHB afblijven. Maar dat moet een makkie zijn met de steun van je vrouw en wetende dat jouw kinderen je nodig hebben. Geen drugs in de wereld die het waard zijn om dat op het spel te zetten.
Niet mee eens want speed zorgt ervoor dat je meer ghb gaat gebruiken. En GHB zorgt er na een aantal maanden verslaafd zijn, dat je er moe van wordt en weg kan vallen, daarom neem je weer een speedje .. and so on..
Bedankt voor je respects, al verdient 't niet zoveel respects aangezien ik toch een lange periode littekens veroorzaakt hier. Maar waarom is afbouwen voor jou geen optie?
Waarom is het afkicken van GHB eigenlijk zo moeilijk en gevaarlijk? Ze werken op de GABA receptoren net als alcohol, maar daar ben je lang niet zo snel aan verslaafd en zijn de afkickverschijnselen volgens mij ook minder
Waarom is het afkicken van GHB eigenlijk zo moeilijk en gevaarlijk? Ze werken op de GABA receptoren net als alcohol, maar daar ben je lang niet zo snel aan verslaafd en zijn de afkickverschijnselen volgens mij ook minder
Ik heb laatst in een tv documentaire iemand gezien, die G als medicijn , dus op doktersrecept, verstrekt kreeg.
Dat vind ik vreemd, gelet op wat voor stoffen er zoal in zitten....
Ook ik heb de docu van meneer Tygo gezien, overigens zag deze man er zelf ook uit als een zware junk, dit verder terzijde.
Dit klinkt wel aardig gefrustreerd.Hey grote vriend heb je weer eens zin.
Gefrustreerd folk?
Omdat we een lolletje maken over dat programma?
Hij zag er ook niet uit, zonde was een goede acteur.
Die ganggang heb ik op negeer functie want die kwam als nieuwkomer meteen met reacties die bij jou aansluiten. Toevallig nu weer. En was op de hoogte van een hele hoop dingrn waar een nieuwkomer niks van af zou weten 1+1=2 dus..
Ga nou niet weer met mij beginnen.
Las dat je eindelijk wat vrienden had gemaakt en nu niet meer elke keer alleen thuis op de bank alleen zit te gebruiken.
Ik ben blij voor je en ga niet meer op je zitten haten ben die fase al voorbij.
En wie weet heeeel misschien vind je ook nog eens een vriendin.
Maar ja dan moet je wel aan je zelf werken.
Maar je kan het kom op!
Zo lang alleen lijkt me verschikkelijk!
Je ziet ze echt vliegen, ik ben geen schaduw account. Anders was ik allang geband. Net zoals met jouw oude account, omdat je continu de sfeer verziekte. Net als nu zeg maar.Hahaha ja je probeert kracht bij te zetten met een schaduw accountje omdat je het verbaal niet kan winnen van mij.
Maar dat geeft niet zoals ik al zei.
Ik was al klaar met jou en heb jou allang op je plek gezet toen.
Heb de verhalen al gehoord ben verbaasd dat je nu toch weer door wilt gaan (dus over frustratie gesproken)
Dus jij laat het uiterlijk en de kledingkeuze van de presentator je mening over het programma bepalen? Het is ook niet mijn stijl maar het zag er wel verzorgd uit imo.Haat tegen de heer Tygo??
Haat?
Welnee. Haten daar moet je bij mij toch echt wel veel meer veel beter je best voor doen...
Maar als je op een medium als de televisie, waar je toch wel een voorbeeld functie hebt, je jezelf van een plunje voorziet die domweg karakteriserend is voor een landloper, dan heb ik daar kritiek op.
Niets meer, en niets minder.
Dat heeft met haat, of frustratie he le maal niets te maken.
Punt.
Niet iedereen is op dezelfde manier verslaafd. Ik heb ze weinig zien feesten eerlijk gezegd.Ben zelf GHB verslaafd geweest. Wat ik jammer vond aan de docu is dat ik 0,0 herken in de hoofdpersonen. Al dat pep snuiven en feesten..