GHB Mengen

J0rrit

Badass junkie
Ik wilde net ghb kopen van een gast die er zelf niks vanaf wist, hij had deze ghb via een gast die hij weer kende geregeld. Hij kwam aan met een fles waarin een zwarte substantie zat, niet eens echt stroop ofzo. Hij die gast opbellen bleek die kerel het gemengd te hebben met Drop Shot !

WTF is dit dan. Iemand ooit van deze combinatie gehoord? Lijkt mij pure onzin dit heb niks betaald en ben weggegaan. Pure oplichterij maar miss dat die gene dat echt gemengd heeft? Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dit.

Waarom kom ikk toch nooit aan ghb!!!! :angry:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik ben verleden week ook van dealer moeten veranderen.

Heb deze week weer wat rommel zien passeren, tot gisteren, toen ik weer goede heb gevonden :grin:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
GHB opgelost, is een heldere zoute vloeistof. dus koop geen mixdrankjes, met GHB, de dosering is dan niet te regelen.

dropshot en GHB, bah.

Antigone

Belezen gebruiker
Als je echt helemaal niet aan GHB kunt komen en het toch graag wilt proberen dan
zou je kunnen nagaan hoeveel ml GHB op hoeveel ml DropShot hij gemengd heeft.

Dan moet je het voordat je het per glas verdeeld echt héél erg goed schudden,
zodat de GHB er goed doorheen gemengd is en niet alles in één glas belandt.

Maar het is wel een gigantische gok die je dan neemt, ik zou het er persoonlijk niet
op durven wagen. Maar ja, ik heb dan ook de mazzel dat mijn vriend het zelf maakt
waardoor ik nooit hoef te zoeken naar goede GHB bij louche DropShot-Dealers :wink: :grin:

Frisko

Badass junkie
Antigone zei:
Als je echt helemaal niet aan GHB kunt komen en het toch graag wilt proberen dan
zou je kunnen nagaan hoeveel ml GHB op hoeveel ml DropShot hij gemengd heeft.

Dan moet je het voordat je het per glas verdeeld echt héél erg goed schudden,
zodat de GHB er goed doorheen gemengd is en niet alles in één glas belandt.

Maar het is wel een gigantische gok die je dan neemt, ik zou het er persoonlijk niet
op durven wagen. Maar ja, ik heb dan ook de mazzel dat mijn vriend het zelf maakt
waardoor ik nooit hoef te zoeken naar goede GHB bij louche DropShot-Dealers :wink: :grin:
dat laatste moet je echt hier neerzetten ja :rolleyes:

Frisko

Badass junkie
Antigone zei:
Frisko zei:
dat laatste moet je echt hier neerzetten ja :rolleyes:
Denk je dat de internetpolitie mij op gaat pakken dan, omdat ik een vriend heb die GHB maakt? :sunglasses:
aaargh....
onwetendheid!!!
er zijn al mensen voor minder opgepakt dude geloof mij...
en als jedenkt dat de flikken hier niet zitten,of actief bezig zijn met mensen klissen,dan check je het general chat gedeelte maar eens... :rolleyes: :sunglasses:

J0rrit

Badass junkie
Ik heb ng een vraag over GHB in het algemeen. GHB wordt heel vaak zelf gemaakt, ook door wat minder bekwame en wetende mensen denk ik zo. Dat betekent dat je grote kans hebt op troep?

Ik hoor en lees wel vaker dingen over de PH van ghb, deze moet juist zijn. Dat betekent dat je dus ook misschien wle eens GHB tegen komt die niet zo goed is gemaakt, en dus een slechte ph heeft, dit is neem ik aan schadelijk? Heeft dit iets te maken met de kwaliteit van de GHB en het effect? Dus als ik het goed begrijp:

GHB=GHB, maar kwa ph kan het goedje erg verschillen?

Antigone

Belezen gebruiker
Frisko zei:
aaargh....
onwetendheid!!!
en als jedenkt dat de flikken hier niet zitten,of actief bezig zijn met mensen klissen,dan check je het general chat gedeelte maar eens... :rolleyes: :sunglasses:
Dat ga ik zeker checken dan, want het lijkt me sterk dat iemand opgepakt wordt
als die nergens schuldig aan is. Voor alle duidelijkheid ik maak zelf dus geen GHB!!

Ik ben trouwens een vrouwtje en geen dude :)

Flugeltje

Wijs gebruiker
Antigone zei:
Frisko zei:
aaargh....
onwetendheid!!!
als die nergens schuldig aan is. Voor alle duidelijkheid ik maak zelf dus geen GHB!!

Mooie vriend ben jij

J0rrit

Badass junkie
Flugeltje zei:
Antigone zei:
Frisko zei:
aaargh....
onwetendheid!!!

Mooie vriend ben jij

Je begrijpt het volgens mij verkeerd. Zij bedoelt dat ze zelf geen GHB maakt, en dus dat er bij haar thuis geen GHB wordt gemaakt, zo is er dus geen risico aan gebonden dat ze zegt een vriend van me maakt GHB, voor allebei niet.

Flugeltje

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Flugeltje zei:

Je kunt ook wel gewoon normaal reageren, zonder meteen beledigd te zijn ofzo.

Het was zo niet bedoeld :grin: :wave:

Antigone

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
Mooie vriend ben jij
Euh.....ik ben een slechte vriendIN, omdat ik zelf geen GHB maak, dit moet een
misverstand zijn. Ik ben wel nieuwsgierig wat jij eigenlijk dacht te lezen? :confused: :confused:

Misschien ben ik wel vaag geweest hoor in mijn posten, ik zit nu eenmaal niet altijd
nuchter achter mijn PC. Het enige wat ik dus zei was dat mijn vriend het zelf maakt.

Die vriend woont niet eens in dezelfde stad als ik dus ik zou niet weten waarom
dat een risico is om hier neer te zetten. Laat staan dat ik begrijp waarom mensen
opgepakt worden als ze vrienden hebben die GHB maken. Maar goed, verwarring
rondom mijn posten schijnt vaker voor te komen terwijl ik toch denk dat ik altijd
ontzettend duidelijk ben. Het zal wel komen omdat jullie allemaal drugs gebruiken :grin:

:smoke:

Antigone

Belezen gebruiker
DarkScope zei:
Je begrijpt het volgens mij verkeerd. Zij bedoelt dat ze zelf geen GHB maakt, en dus dat er bij haar thuis geen GHB wordt gemaakt, zo is er dus geen risico aan gebonden dat ze zegt een vriend van me maakt GHB, voor allebei niet.
Eeeej, iemand die me wel begrijpt!! :hearteyes:

Maar jij kon geen GHB vinden dus jij bent natuurlijk als enige hier broodje nuchter :mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
DarkScope zei:
Ik heb ng een vraag over GHB in het algemeen. GHB wordt heel vaak zelf gemaakt, ook door wat minder bekwame en wetende mensen denk ik zo. Dat betekent dat je grote kans hebt op troep?

Ik hoor en lees wel vaker dingen over de PH van ghb, deze moet juist zijn. Dat betekent dat je dus ook misschien wle eens GHB tegen komt die niet zo goed is gemaakt, en dus een slechte ph heeft, dit is neem ik aan schadelijk? Heeft dit iets te maken met de kwaliteit van de GHB en het effect? Dus als ik het goed begrijp:

GHB=GHB, maar kwa ph kan het goedje erg verschillen?

anyone?

kwezel

Experimenterende gebruiker
nou als de ph niet klopt en je drinkt basische G dan merk je dat niet aan het effect. het probleem is dat het lichaam basische stoffen niet zo op prijs stelt. ongereageerde NaOH helemáál niet.

als je een klein beetje ghb op je tong proeft en hij prikt dan zou ik die persoon even op de hoogte stellen iig. :mrgreen:

J0rrit

Badass junkie
kwezel zei:
nou als de ph niet klopt en je drinkt basische G dan merk je dat niet aan het effect. het probleem is dat het lichaam basische stoffen niet zo op prijs stelt. ongereageerde NaOH helemáál niet.

als je een klein beetje ghb op je tong proeft en hij prikt dan zou ik die persoon even op de hoogte stellen iig. :mrgreen:

Zou zon soort ghb ( dus waarvan de ph te basisch is bijvoorbeeld ), gevolg kunnen hebben dat je maag m liever niet moet en bijvoorbeel dbeetje last van je maag krijgt?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Het belangrijkste is volgens mij dat alles goed met elkaar is opgereageerd... Zeker durf ik het hier wel niet zeggen. Gewoon nameten die handel :wink:

Bovenaan