Icecream1969
Newbie
Hey een vriendin van mij is verslaafd aan GHB al een tijdje ze gebruikt ongeveer 30ml per dag, ze is ook al in behandeling geweest bij instellingen en daar heeft ze pillen gehad tegen haar verslaving zoals Seroquel en Tranxene. Nu is ze niet meer in behandeling omdat ze niet goed geholpen werd volgens haar, ze wil nu zelfs gaan afkicken en ze heeft mijn hulp gevraagd. Ikzelf ben ook wel in aanraking geweest met amfetamines maar dat is iets heel anders dan haar verslaving en haar combinatie pillen. Ik ben erg tegen het gebruik van deze pillen omdat ze schadelijk zijn, zij wil nu afbouwen met de GHB in combinatie met deze pillen en uiteindelijk enkel de pillen nog gebruiken.
Nu is mijn vraag is dit niet levensgevaarlijk op deze manier ? Heb hier echt niet de ervaring of voldoende kennis over,heb al een beetje opgezocht op het internet over deze pillen.
Alle tips zijn welkom .
grt
Nu is mijn vraag is dit niet levensgevaarlijk op deze manier ? Heb hier echt niet de ervaring of voldoende kennis over,heb al een beetje opgezocht op het internet over deze pillen.
Alle tips zijn welkom .
grt