Beter helemaal niet meer eraan gaan.. Op dit moment is er geen haar op m'n hoofd die eraan denkt om weer GHB te gaan halen. Zou ik t willen moet het weer minimaal 500ml zijn, nou ik kan geen dosis nemen van een fles van 500ml en hem daarna in de koelkast laten staan. Ik blijf volgas doorgaan, ga naar de hoeren, zeg me werk af, gebruik de hele dag, waag me in de criminaliteit. Ik wordt een ander persoon, in de negatieve zin. Dat er hier mensen zijn die zich een beter persoon vinden onder invloed vind ik merkwaardig, maar kan wel natuurlijk.
Ik gedraag me als een idioot, ga mensen benaderen die ik jaren niet gesproken hebt. Wordt respectloos naar anderen, vrouwen en gebruiken is het enige wat telt is die doseringen nemen wanneer ik t wil. Niks geen tijd bijhouden, gewoon op gevoel 5ml en soms meer. Dan raak je in een soort modus waar je niet meer echt doorhebt waar je mee bezig bent. Dat out gaan gebeurd me niet eens meer.
Dus voor mij heeft het zoveel nadelen die totaal niet opwegen tegenover de voordelen. Die sowieso schaars zijn.. Welk voordeel dan? Wat socialer misschien, maar het échte fijne effect van GHB voel ik allang niet meer.
Dus nee, ik heb me lesje nu wel geleerd na talloze terugvallen. Maar dat betekend niet dat ik nu van m'n verslaving af ben. Moet altijd waakzaam blijven, weet niet hoe ik ben op een zwak moment. Maar blijf je herrineren waar het je heeft gebracht. Mij heeft het nergens gebracht, ja een kliniek en een hoop ellende voor dat beetje plezier..