ghb vraagje

• Onderwerp starter Lid 6909
  • Startdatum
L

Lid 6909

Gast
stel ik neem vanavond voor het eerst ghb, in mijn eentje, dus als ik out ga sta ik er alleen voor.
maar hoeveel raden jullie mij aan te nemen, ik weeg 75 kilo en ben 1.88 lang, verder heb ik wel gewoon normaal gegeten vandaag en redelijk wat geblowed, geen alcoholische versnaperingen gehad!

ps.
is het verstandig om op bed te gaan liggen in een stabiele zijligging, en dan kijken of ik out ga of niet.

tomz0r

Badass junkie
Ik heb nooit GHB gebruikt maar wel mensen gezien die het gebruikt hebben, dus ik kan aleen oordelen op wat ik gelezen en gezien heb.
Is je GHB gestest? Weet je de sterkte?
Zo niet, neem niet meer dan 3 ml. Ik zou iemand erbij aanraden maar als je op je zij ligt kan je moeilijker stikken in je eigen kots. Verstandig dus. Gezicht naar beneden is nog beter. :)

L

Lid 6909

Gast
Ik heb een flugel flesje van een vriend gekregen, het is wel redelijk stroperig, want als ik het schud bewegen de belletjes best langzaam, dus wss wel redelijk goed spul.

zou het kwaad kunnen als ik op bed ga liggen, en een dopje of een half dopje neem? (flugel dopje)

ja als ik nou gewoon op bed ga liggen, op me buik, die shit opdrink..

als je out gaat, moet dat vrij snel gebeuren toch, als het effect eenmaal inslaat en je gaat niet out, dan blijft het ook wel goed mits je niet meer bijneemt?

peace

tomz0r

Badass junkie
gNuxx zei:
Ik heb een flugel flesje van een vriend gekregen, het is wel redelijk stroperig, want als ik het schud bewegen de belletjes best langzaam, dus wss wel redelijk goed spul.

zou het kwaad kunnen als ik op bed ga liggen, en een dopje of een half dopje neem? (flugel dopje)

als je out gaat, moet dat vrij snel gebeuren toch, als het effect eenmaal inslaat en je gaat niet out, dan blijft het ook wel goed mits je niet meer bijneemt?

peace

Nee, de piek wordt pas na een tijdje bereikt. Als je al enig effect voelt betekent het niet dat je veilig bent. :P

L

Lid 6909

Gast
tomz0r zei:
gNuxx zei:

peace

Nee, de piek wordt pas na een tijdje bereikt. Als je al enig effect voelt betekent het niet dat je veilig bent. :P

Ok ok, verder nog iemand een idee?:tongueout:

Aking

Wijs gebruiker
Ik raad je af het alleen te gebruiken... out gaan kan na 5 minuten maar ook nog na 3 uur... en mocht t fout gaan is er niemand die je in de gaten kan houden danwel de ambu te bellen ofzo...

ik zou gewoon wachten tot je het met iemand bij je kan proberen :wink:

knurft

Experimenterende gebruiker
Zo te lezen heb je sowieso al respect voor het middel en ga je er verstandig mee om.
Ik kan me niet voorstellen dat het geen relaxte ervaring is geworden eigelijk, of heb je er toch vanaf gezien?

L

Lid 6909

Gast
Ik ga met nieuwe middelen altijd met respect om, en eigenlijk met bekende middelen ook, dat is mijn manier van drugs gebruiken :tongueout:

maar ik heb er vanaf gezien, ik probeer het morgen wel als ik hier een feestje heb!

peace

knurft

Die houding kan bij het gebruik van ghb zeker geen kwaad! :)
Als je goed doseert en je koppie erbij houd is het de meest relaxte en veiligste drug die er bestaat! Wat doseren betreft is een doseerspuitje van de apotheek echt ideaal!

Flugeltje

Wijs gebruiker
Een flugeldopje is 2 ml dacht ik.

Maar zoals knurft al zegt, je gebruikt met verstand en bent er voorzichtig mee.
De meeste die ko gaan is het altijd 100% hun schuld omdat die niet oppassen, met jouw ingesteldheid komt het wel goed.

L

Lid 6909

Gast
Ok, bedankt mensen, ik ga het vanavond proberen.

Is GHB te combineren met andere drugs?

zoals
mdma kristal
speed
coke

peace

Flugeltje

Wijs gebruiker
Doe eerst ervaring op met ghb enkel, ik vind ghb lekker bij speed en xtc, maar omdat je je grenzen minder voelt, ga je sneller out

L

Lid 6909

Gast
Ok :grin:

En met paddo's? volgens mij heb ik hier 2 portie's verse paddo's liggen! :grin:

L

Lid 6909

Gast
nou het was wel nice!

uiteindelijk gecombineerd?:

ghb - eerst op nuchtere maag genomen, het effect een beetje gevoeld
xtc - later bijgenomen, na ongeveer een uurtje.
paddo's - ongveer 1.5 uur na de xtc ingenomen
blowen

wat een super trip in het kwadraat :grin:

Flugeltje

Wijs gebruiker
Ik zou nooit paddo's samen met xtc, speed of coke doen

Xtc speed of coke zou ik ook nooit combineren. Nou ja, nu ik eraan terug denk, ik gebruik geen van die 3 dingen :grin:

knurft

In die combinatie word ghb toch overschaduwt door al die andere middelen. Je zult niet zo snel out gaan met xtc,coke en speed :openmouth: achter de kiezen. Of het lekker is voor je hart en andere organen is een tweede. Het ligt allemaal aan de hoeveelheden natuurlijk, maar ik zelf zou dat ook nooit allemaal doorelkaar gebruiken.

L

Lid 6909

Gast
Eerst xtc en ghb genomen, toen later die paddo's genomen.

En later toen de paddo's waren uitgewerkt om 02.00 ofzo nog coke en pep genomen, chill

Bovenaan