Cowboysandindianen
Newbie
Kent er iemand de drugs "go plane"?
Nee inderdaad. Daarom de vraag. Wij hebben dat ergens gekocht. Gevoel beetje tussen mefidrone en cokeGoogle niet 🤷🏼♀️
Dat ziet er qua ingrediënten meer uit als een sportsupplement!We hebben het al meerdere keren gebruikt en kennen het ook al een tijdje. Jammer genoeg denk ik dat je als belg niet kan laten testen?
Op de verpakking staan de ingredienten: vitamin C, magnesium, creatine, amino acid blend, caffeine, herbal blends en minerals
Inderdaad. Maar goed hoor om te snuiven. Is gewoon wit poederDat ziet er qua ingrediënten meer uit als een sportsupplement!
Ja, poeder is goed te snuiven. Maar om nou alles wat een poedervorm heeft te snuiven en dan "drugs" te noemen gaat mij wat ver. Dit is gewoon pre-workout, dat los je op in water en drink je voor je gaat trainen.Inderdaad. Maar goed hoor om te snuiven. Is gewoon wit poeder
Ik ken een hoop (witte) poeders die ik toch liever niet zou snuiven inderdaad.Ja, poeder is goed te snuiven. Maar om nou alles wat een poedervorm heeft te snuiven en dan "drugs" te noemen gaat mij wat ver. Dit is gewoon pre-workout, dat los je op in water en drink je voor je gaat trainen.
*pakt oploskoffie en een rietje *
Ik ken een hoop (witte) poeders die ik toch liever niet zou snuiven inderdaad.
Heb je de rozijnen wel laten liggen? 😅Daarnet wat cake willen bakken maar kon niet aan de verleiding weerstaan.
Heel het pak bloem door mijn neus. Dat word morgen weer kater!!
Heb je de rozijnen wel laten liggen? 😅
Dat is zo vaag en onduidelijk, dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Wat is een herbal blend? En hoezo minerals, het is niet zo dat er één mineraal bestaat.Op de verpakking staan de ingredienten: vitamin C, magnesium, creatine, amino acid blend, caffeine, herbal blends en minerals
Weet je wat ook wit is en en minerals bevat? Juist ja, onze uiterst levensvatbare eigen amino acid blend. Niet om te snuiven, maar om te slikken.Dat is zo vaag en onduidelijk, dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Wat is een herbal blend? En hoezo minerals, het is niet zo dat er één mineraal bestaat.
Weet je wat ook wit is? Ricine. Een uiterst potent gif.
Oh man, ik kom niet meer bij van het lachen door al die reacties hier. En ik weet niet wat ik lees, pre workout snuiven?😂😂
Ga je lekkaaaahh?
Ik probeer ze wel eerst bij m'n vriend. 😅wat is de dosis?Je wil niet weten hoe lijp je word van die rozijnen.
Bekijk bijlage 44466

Maat je bent zo vaag... hier kenne we echt niets mee, maar de enige manier om erachter te komen wat je wilt weten is het toch echt laten testen. Je wordt genaaid waar je bijstaat. Nay - werd je maar genaaid dan had je er nog wat an!Wordt verkocht als kuisproduct
Als kuisproduct? Schoonmaakproduct? Wat?Wordt verkocht als kuisproduct
Effe lijntje vanish oxi action legge brbAls kuisproduct? Schoonmaakproduct? Wat?
Komt het schuim uit je oren denk ik. 😅Effe lijntje vanish oxi action legge brb

Brandschoon geweten jij, of niet?Effe lijntje vanish oxi action legge brb
Ammoniumchloride (NH4Cl) ammoniumzout van waterstofchloride (HCl)
DIPLOMA'S!Ik denk, gewoon proberen, het is te snuiven!