Go plane

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Je hebt dus geen idee wat je neemt en in welke dosering? Zoals @Trippi zegt: laten testen! En beter nog: voortaan gewoon iets kopen waarvan je wel weet wat het is.

We hebben het al meerdere keren gebruikt en kennen het ook al een tijdje. Jammer genoeg denk ik dat je als belg niet kan laten testen?

Op de verpakking staan de ingredienten: vitamin C, magnesium, creatine, amino acid blend, caffeine, herbal blends en minerals

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ja, poeder is goed te snuiven. Maar om nou alles wat een poedervorm heeft te snuiven en dan "drugs" te noemen gaat mij wat ver. Dit is gewoon pre-workout, dat los je op in water en drink je voor je gaat trainen.

*pakt oploskoffie en een rietje *
Ik ken een hoop (witte) poeders die ik toch liever niet zou snuiven inderdaad.

Lemmy

Badass junkie
Ik ken een hoop (witte) poeders die ik toch liever niet zou snuiven inderdaad.

Bakpoeder is lekker.

Intussen heb ik een foto gevonden van go plane:

Dirkdirk

DF-koning
Op de verpakking staan de ingredienten: vitamin C, magnesium, creatine, amino acid blend, caffeine, herbal blends en minerals
Dat is zo vaag en onduidelijk, dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Wat is een herbal blend? En hoezo minerals, het is niet zo dat er één mineraal bestaat.

Weet je wat ook wit is? Ricine. Een uiterst potent gif.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Dat is zo vaag en onduidelijk, dat slaat werkelijk helemaal nergens op. Wat is een herbal blend? En hoezo minerals, het is niet zo dat er één mineraal bestaat.

Weet je wat ook wit is? Ricine. Een uiterst potent gif.
Weet je wat ook wit is en en minerals bevat? Juist ja, onze uiterst levensvatbare eigen amino acid blend. Niet om te snuiven, maar om te slikken.

AlwaysTrying

Bewuste gebruiker
Ik kreeg net een potje met bruin poeder, op het etiket stond: Ammoniumchloride (NH4Cl) ammoniumzout van waterstofchloride (HCl).
Ik denk, gewoon proberen, het is te snuiven!

Blijkt het salmiak te zijn. Ookbestleuk. 😅

*heeft nu wel de hele tijd beeld van iemand die rozijnen staat te pluggen*

@PsyTekz werken ze al!?? 😅🙈

vader

Belezen gebruiker
zijn wel zakjes caps te krijgen waar de werkzame stof een RC is, of mix van RC's is.
Maar dan staat het er op vermeld.
Dat is de reden dat het niet verboden is, het staat (nog) niet op de lijst met verboden stoffen van de opium wet, en je moet nadrukkelijk vermelden dat het niet voor menselijke consumptie is.
Veelal herbal / E-caps voor een redelijke prijs wat er verkocht word, maar een enkele smart of sexshop verkoopt ook zakjes caps met RC's. vaak tegen een flinke prijs, en veelal enkel onder de toonbank.

RC - kopie.jpg

• Like
Waarderingen: ljuv

vader

Belezen gebruiker
Welke RC / RC's het exact is /zijn, staat er niet bij.
Een korte google search en je weet dat de werkzame stof, of mix van stoffen AKA candyflip eigenlijk geen drol kosten en je zakje caps van 40 euro zwaar overpriced is.
Dus ingredient is 'een RC'. punt. geheim van de kok.

Bovenaan