Goud voor Nicolien Sauerbreij

kaasbaas

Badass junkie
"VANCOUVER - Snowboardster Nicolien Sauerbreij heeft op de Winterspelen in Vancouver geplaatst de Olympische titel veroverd op de parallel reuzenslalom.

Met deze prestatie won ze voor Nederland de honderdste gouden medaille op de Olympische Spelen.

Bovendien was het voor Nederland de eerste medaille ooit op een sneewonderdeel."

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/ ... alom.dhtml

Ik zat het toevallig te kijken en vond 't toch knap, het weer was ronduit bagger met regen en veel mist maar ze is geen 1 keer gevallen en heeft het heel goed gedaan. Dus vond het wel een plekje waard op het forum!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Heb het net toevallig zitten kijken, had het niet verwacht maar wel cool dat het haar is gelukt :grin: Respect!

Man_in_the_Box

Bewuste gebruiker
Yeuh, weer eentje erbij. Toch nog 1x goud vandaag, bij het schaatsen hebben de mannen het op de ploegenachtervolging laten afweten.

kaasbaas

Badass junkie
Man_in_the_Box zei:
Yeuh, weer eentje erbij. Toch nog 1x goud vandaag, bij het schaatsen hebben de mannen het op de ploegenachtervolging laten afweten.

Had het gezien, érg zonde. En natuurlijk baalde Sven als een stekker omdat ie weer niet die medaille heeft kunnen pakken. Zover voor "Svencouver" :rolleyes:!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Het verlies van de achtervolging is wel nog altijd minder zuur dan het verlies op de 10Km, god wat was dat sneu voor die jongen zeg. Had gewoon echt medelijden met m, terwijl ik helemaal niet zo'n schaatsfan bent. Maarja zoiets gun je (bijna :flushed: ) niemand natuurlijk, zolang trainen en dan door zoiets onderuit gaan..

(Sorry voor off.)

Immo

Badass junkie
Idd jammer dat de mannen het bij schaatsen wat minder deden, maar toch weer een gouden medaille erbij.

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Hulde! :grin: :beer:

Komt ook erg sympathiek over en heeft er geloof ik hard voor gewerkt. Ik zat goed te genieten toen die zelfingenomen schaatsers het verneukten terwijl zij goud pakte :)

Bovenaan