Groeihandleiding gezocht

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hallo,

Aangezien de eerste voorjaarszon zich aangeboden heeft, zou ik mijn cannabis-zaadjes (SuperSkunk) willen planten, na het ontkiemen natuurlijk. :P

Maar het ontbreekt me aan een gepaste handleiding.

Op nirvana.nl staat er inderdaad een uitgebreide, maar die is echt voor meer ervaren groeiers met lampen enzovoort.

Wie kent er een laagdrempelige maar betrouwbare handleiding voor ontkiemen + laten groeien, binnen/buiten, maar alvast zonder lampen en andere exhuberante installaties?

Bedankt!

exsmoker

Bewuste gebruiker
Staat allemaal in dit topic: http://www.wietforum.nl/De-Basis-Van-He ... 11973.html

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Ik heb hier een terrarium staan met van die hittelampen voor reptielen, misschien een hele stomme vraag, maar wat wil je van een beginner.. kan het daarmee?

Wacky

Badass junkie
ExceptionalInsight zei:
Ik heb hier een terrarium staan met van die hittelampen voor reptielen, misschien een hele stomme vraag, maar wat wil je van een beginner.. kan het daarmee?

Daar zou ik paddos inzetten !, heb je er ook een humidifier bij ? :)

exsmoker

Bewuste gebruiker
beter pak je dan TL licht.... en het licht zo kort mogelijk op de zaailingen houden maar niet te kort anders verbranden ze...

en koop je een mini kweekkas om in te ontkiemen.... werkt veel makkelijker :wink:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
na het ontkiemen binnen gewoon buiten zetten (als het niet meer vriest), en alles gaat (bijna) vanzelf! :)

Gewoon water en voeding moe je dan nog weten hoe en wat.

Wacky

Badass junkie
Yep, buiten zetten begin april, elke dag water, voeding optioneel, knippen in september :)

Volle grond of cement kuipen, buiten niet rommelen met kleinere potjes.

Hoe meer in de zon hoe beter :)

Bovenaan