Grote aanrader :D

Angramar Temenos

Badass junkie
Grote aanrader hier mensjes.. Neem ~0,8-1 gram harde bruine hasj. Breek dit in kleine stukjes.

Zet een pannetje op het vuur met daarin 600 ml melk. Deponeer wat kaneel, de hasj, een half flesje AH rum-aroma (echte rum kan ook, maar een dure fles rum kopen als je een keer hasjchocomel maakt, tenzij je rum lekker vindt, is een beetje overbodig. En voor de jongeren, 'tis goedkoper xD.), pure cacao, en rietsuiker.

Laat dit 10 minuten op laag vuur verwarmen terwijl je het omroert en evt. aangeklitte cacao stukmaakt met een polle pel. Laat 5 minuten afkoelen, en drink samen met iemand op, 2 mokken zijn te veel van het goede.

Wacht ~anderhalf uur - welcome to the stoned tempest. Zware chillmode hier nu op het moment :stoned:. Echt highe stonedheid, muziek klinkt tien keer mooier, en shit is chill. Misschien is't ook wat sterker omdat ik nu mss 1-2 keer per maand blow, en dan met mate.

:stoned:

Stone ze.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Denk dat dit een bekend concept is afgezien van de rum.

Voor 'beginnende' blowers zou ik dit echter af raden, orale inname van wiet/hasj kan nog weleens wat heftiger zijn dan je verwacht.

Chillse verder!

Angramar Temenos

Badass junkie
Ben de laatste maanden nauwelijks aan't blowen, eens in de zoveel weken, en dit beviel me prima :). Dus extreem sterk is het niet denk ik. Een (dagelijks) blowende vriend waar ik het mee dronk vond het "wel relaxt" en was ook niet erg ver heen. Maar je kan het natuurlijk sterker of zwakker maken naar keuze :).

Die rum is vooral voor de smaak, het heeft geen toegevoegde waarde qua werking.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
SittaMan zei:
Angramar Temenos zei:

Alcohol en thc versterken elkaar toch?

Kan zijn, maar je doet geen 50/50 verhouding melk/rum dus qua alcohol zul je er inderdaad niets van merken.

Angramar Temenos zei:
Ben de laatste maanden nauwelijks aan't blowen, eens in de zoveel weken, en dit beviel me prima :). Dus extreem sterk is het niet denk ik. Een (dagelijks) blowende vriend waar ik het mee dronk vond het "wel relaxt" en was ook niet erg ver heen. Maar je kan het natuurlijk sterker of zwakker maken naar keuze :).

Oke dat kan, maar jij bent ook behoorlijk wat gewend ook naast thc.
Ik weet nog goed, mijn eerste keer wiet was in een space cake. Gewoon van de shop dus niet super sterk ofzo, en ik ben nog nooit zo stoned geweest en vond het zelf super heftig. Daarom raad ik beginnende blowers aan eerst een beetje te proberen ed. en niet meteen een halve gram oraal innemen.

Bovenaan