Haarkleur

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
I do not like them ginger girls, I tried but she failed.
Ho ho ho.

Ten eerste is het they failed als je in het meervoud een zin begint moet je hem ook meervoud afmaken. En gingers zijn hot. Ten minste, de gingers die ik ken. Kim(L)

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
KoxBox zei:
Ho ho ho.

Ten eerste is het they failed als je in het meervoud een zin begint moet je hem ook meervoud afmaken. En gingers zijn hot. Ten minste, de gingers die ik ken. Kim(L)

Wat jij zegt, het is toch een persoonlijke keuze...

lipsticknmascara

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
KoxBox zei:
Ho ho ho.

pascal828 zei:
SperSIZEboon zei:
ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar :hearteyes: :hearteyes:
+1000

Ik zie dat je ook echt precies dezelfde smaak hebt als mij. :grin:

Als we gaan verbetere, dan is het ook 'dezelfde smaak als ik' :grin:

Je moet er dan het volgende woord eigenlijk achter plaatsen. Dezelfde smaak als ik heb. Dezelfde smaak als mij heb klopt dus niet. En als je een andere smaak hebt, dan heb je een andere smaak dan ik (heb). :P

Beanhead

Badass junkie
Stelletje grammar nazis :tearsofjoy:

Anyway ben ook een roodharige schone tegengekomen van het weekend, damnnnn... elle est ravissante :hearteyes:

endor

Badass junkie
psychedelicchick zei:
haha denk je dat haha oke ik wil het best bewijzen aan je dat ik er zo uit zie?:P

Je zou dat kunnen zeggen omdat je denkt dat ik je met die woorden zou geloven.
Of ik vraag het bewijs gewoon ? :grin:
Nah , het intresseert me eigenlijk niet echt.
Ik maak een onderscheid tussen mensen op fora , en mensen in het echte leven.
Vervloekte communicatie technieken ! :openmouth:

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
haha mooizo :P ik weet wat ik zie als ik in de spiegel kijk :rolleyes: maarja als ik een foto van internet zou pakken zou ikeerder voor angelina jolie gaan of megan fox :P en geen roodharig kind haha

endor

Badass junkie
psychedelicchick zei:
haha mooizo :P ik weet wat ik zie als ik in de spiegel kijk :rolleyes: maarja als ik een foto van internet zou pakken zou ikeerder voor angelina jolie gaan of megan fox :P en geen roodharig kind haha

Dat zegt meer over jouw zelfbeeld dan over Angelina Jolie of Megan Fox.
+ dan zou het wel meer opvallen vrees ik. :P

psychedelicchick

endor zei:
psychedelicchick zei:

Dat zegt meer over jouw zelfbeeld dan over Angelina Jolie of Megan Fox.
+ dan zou het wel meer opvallen vrees ik. :P

haha met mijn zelfbeeld is nix mis mee maar megan fox en angelina zijn gwoon echt knap vind ik maargoed maar je zegt dan zou het wel MEER opvallen ? ik ben een vrouw dus ik let op details dus je zegt meer omdat je nog steeds denkt dat mijn foto nep is? :P geef me je msn maar dan laat ik je zien dat ik het echt ben via cam.. ja ik verveeeeeel me :rolleyes:

psychedelicchick

hahaha daar heb je het al
hier ook nog een cam foto speciaal voor jou hahaha alleen ik zie er nu echt niet uit lange avond gehad whahah maar geef je msn maar hoor :P

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
psychedelicchick zei:
hier ook nog een cam foto speciaal voor jou hahaha alleen ik zie er nu echt niet uit lange avond gehad whahah maar geef je msn maar hoor :P
wil je met me trouwen.Ik zal lief voor je zijn.

psychedelicchick

ik doe mijn best zei:
psychedelicchick zei:

haha waarom zou ik met je willen trouwen behalve dat je lief voor me zult zijn dan ? :P
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Rood haar ftw!

ik doe mijn best

Bewuste gebruiker
psychedelicchick zei:
ik doe mijn best zei:
psychedelicchick zei:

haha waarom zou ik met je willen trouwen behalve dat je lief voor me zult zijn dan ? :P
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha
nee,ik weet idd niet waar ik aan zou beginnen,maar ik geef het wel een kans hoor!!We hoeven niet meteen te trouwen natuurlijk!!Mooi rood is echt niet lelijk,maar lief,zacht en knuffelbaar. :hearteyes:

Bovenaan