Ho ho ho.KoxBox zei:I do not like them ginger girls, I tried but she failed.
Ten eerste is het they failed als je in het meervoud een zin begint moet je hem ook meervoud afmaken. En gingers zijn hot. Ten minste, de gingers die ik ken. Kim(L)
Ho ho ho.KoxBox zei:I do not like them ginger girls, I tried but she failed.
Drientje zei:Ho ho ho.KoxBox zei:I do not like them ginger girls, I tried but she failed.
Ten eerste is het they failed als je in het meervoud een zin begint moet je hem ook meervoud afmaken. En gingers zijn hot. Ten minste, de gingers die ik ken. Kim(L)
+1000SperSIZEboon zei:ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar![]()
![]()
Drientje zei:Ho ho ho.KoxBox zei:I do not like them ginger girls, I tried but she failed.
pascal828 zei:+1000SperSIZEboon zei:ik moet toch wel bekennen dat ik echt een zwak heb voor vrouwen met rood haar![]()
![]()
Ik zie dat je ook echt precies dezelfde smaak hebt als mij.![]()
met jou kan ik pratenHunter S T zei:vrouwen met rood haar![]()
bij voorkeur mijn vriendin![]()
psychedelicchick zei:whaha :P
psychedelicchick zei:haha denk je dat haha oke ik wil het best bewijzen aan je dat ik er zo uit zie?:P
maarja als ik een foto van internet zou pakken zou ikeerder voor angelina jolie gaan of megan fox :P en geen roodharig kind hahapsychedelicchick zei:haha mooizo :P ik weet wat ik zie als ik in de spiegel kijkmaarja als ik een foto van internet zou pakken zou ikeerder voor angelina jolie gaan of megan fox :P en geen roodharig kind haha
endor zei:psychedelicchick zei:haha mooizo :P ik weet wat ik zie als ik in de spiegel kijkmaarja als ik een foto van internet zou pakken zou ikeerder voor angelina jolie gaan of megan fox :P en geen roodharig kind haha
Dat zegt meer over jouw zelfbeeld dan over Angelina Jolie of Megan Fox.
+ dan zou het wel meer opvallen vrees ik. :P

psychedelicchick zei:

wil je met me trouwen.Ik zal lief voor je zijn.psychedelicchick zei:hahaha daar heb je het al
hier ook nog een cam foto speciaal voor jou hahaha alleen ik zie er nu echt niet uit lange avond gehad whahah maar geef je msn maar hoor :P
ik doe mijn best zei:wil je met me trouwen.Ik zal lief voor je zijn.psychedelicchick zei:hahaha daar heb je het al
hier ook nog een cam foto speciaal voor jou hahaha alleen ik zie er nu echt niet uit lange avond gehad whahah maar geef je msn maar hoor :P
Amateurtje zei:Op die foto zie je er niet zo rood uit, maar je ziet er wel leuk uit.![]()
ik doe mijn best zei:wil je met me trouwen.Ik zal lief voor je zijn.psychedelicchick zei:hahaha daar heb je het al
Amateurtje zei:Je hebt iets van Sneeuwitje vind ik, ook zo'n zwoele blik als je schuin kijkt.![]()
nee,ik weet idd niet waar ik aan zou beginnen,maar ik geef het wel een kans hoor!!We hoeven niet meteen te trouwen natuurlijk!!Mooi rood is echt niet lelijk,maar lief,zacht en knuffelbaar.psychedelicchick zei:ik doe mijn best zei:wil je met me trouwen.Ik zal lief voor je zijn.psychedelicchick zei:hahaha daar heb je het al
haha waarom zou ik met je willen trouwen behalve dat je lief voor me zult zijn dan ? :P
ofja de vraag is wil JIJ wel met mij trouwen? :P weet waar je aan begint hahahahaha
mooie foto hoor!!.Is het kastanje-bruin.vode zei:Rood haar ftw!
![]()
ik vind dit mooier als andere foto-s kleur haar van je,of ligt dat aan de foto,of aan je haar.vode zei:Brokaatrood uit een pakje![]()
![]()