Puur onzin dat je niet kan trippen op wiet. En mensen die dat zeggen denken vaak: "Het overkomt mij niet, dus is het niet waar". Waar slaat dat op? Bij iedereen heeft het een andere uitwerking. Ik voel bijv. minder van speed als van wiet. Heb dat één keer gedaan en was best een leuke ervaring, voelde me heel nuchter, helder en energie rijk, maar meer niet.
Ik heb wel eens gehallucineerd op wiet. Dat ik bijv. lijnen om personen heen zag (was best raar, ging toen ook bad, ging amerikanen na 3 maanden niet geblowed te hebben). Of dat ik 's avonds fietste langs een donker weggetje en dat ik dan dingen in mijn ooghoeken zag die ik normaal gesproken niet zag (zeg maar verbreding van de kijkhoek). Allemaal heel vreemd, maar het is echt mogelijk. Ook dingen dat ik in de verte iets zag, maar wat dus van dichtbij niet zo bleek te zijn (in struiken etc.). En ik ben niet psychotisch. Ben ook een paar keer goed bad gegaan van wiet, dat mijn hart 90 kilometer per uur klopte. Nooit ben ik in een psychose geraakt, na jaren lang dagelijks gebruikt. Dus dat zegt wel genoeg over mijn psychische status. Ben wel licht autistisch maar dat ter zake. Heb nu 9 maanden niet geblowed. Heb nog een klein voorraadje liggen van een kweekje van vorig jaar zomer voor eigen gebruik. Heb een vaporizer besteld bij azarius (de Vapo 2) en ga daar deze zomer, na een leuke dag eens mee experimenteren. Ben wel benieuwd naar wat voor uitwerking het nu op mij heeft. Gewoon een paar kleine korreltjes en dan telkens herhalen iedere 5 min, tot ik het juiste effect heb behaalt.
@Autsider, Oja en er zat niks raars in mijn wiet en al helemaal geen doornappel.
P.s. Dit is zo'n beetje mijn blow carrière. Het ziet er nu misschien uit dat het altijd verkeerd viel bij mij, maar dat is niet zo. Gemiddeld viel het 1 op de 100 keer fout, vooral nadat ik een tijdje niet geblowed heb. Die dingetjes zien in struiken noem ik niet bad gaan, enkel een klein hallucinerend/paranoia momentje.
Just my 2 cents
Groeten,
Firex