Happy Caps

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
Iemand hiermee ervaringen mee?
je kunt ze in de smartshop kopen. alemaal op natuurlijke basis
herbal XTC's ook genoemd op de Azarius website

# space-e
# green-e
# myster-e
# trip-e
# sex-e
# lounge-e
# euphori e
# x-e
# Smoke-e

kwil weten of ze wel werking geven voordat ik er geld ga aan uitgeven

Bal0n

Badass junkie
Als ze al werking geven, zal het iig niet zoveel zijn, meeste herbals zijn niet zo interessant.

Krs

Bewuste gebruiker
tijd terug gehad. weet niet meer welke. zat wel wat effect aan. voor even was ik ff heel snel met alles. maar dat was het ook wel

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
ben ook niet van plan om het echte te nemen,
wil ik NOG niet.

maar geeft het energie? dat ik langer door kan gaan? want ik lig om 2 - 3 uur altijd al plat. omdat ik out of energy ben...
:beer: :beer: :beer:

matthijs

Badass junkie
Hmm, kan je geloof ik beter guarana spul kopen, ga ik donderdag denk ik ff uitproberen..zal laten weten hoe het is

spacekonijn

Badass junkie
idd guarana werkt erg goed.

bionex-power to the people ( brazillian power extract ).

of energy Hits ( 2 euro 50 voor 4 ) zit guarana , kola noot enz in werkt ook erg goed.

het kost maar 2,50 maar de werking is even goed

Bal0n

Badass junkie
Ik hoor steeds meer positieve verhalen over guarana. Weet iemand hier wat meer over te vertellen? Dosis? Hoe lang werkt het? Is het beter dan caffeïne?

Himself

Belezen gebruiker
guarana is zeker beter dan caffeine! het is het gevoel van "pure" energie zoals je lichaam het geeft en niet de "stuit" gevoel van caffeine...

Himself

Belezen gebruiker
nou de smartshops zijn niet pure onzin hoor! er is veel leuks te krijgen.... je moet ook goed met de mensen daar praten... die kunnen je vanalles vertellen.... maar gewoon random wat uitkiezen is geld verspilling

Deranged

Badass junkie
Een paddestoeltje ofzo heb ik nooit problemen mee gehad maar al die vage pillen die ze daar hebben. Ik weet het niet, lijkt me ook niet echt al te boeiend.

Himself

Belezen gebruiker
ontwijk trouwens de Liquid C.... die werkt gewoon niet... bij veel mensen heb ik het al gehoord.... 15 € voor niks

Bal0n

Badass junkie
De Gezonde Snuiver zei:
Een paddestoeltje ofzo heb ik nooit problemen mee gehad maar al die vage pillen die ze daar hebben. Ik weet het niet, lijkt me ook niet echt al te boeiend.

De methylone die ze verkochten in luchtverfrissers was anders echt geen rommel :wink:.

spacekonijn

Badass junkie
Guarana , is gewoon zwaar relax als je gaat drinken je word er energiek en vrolijk van .
en je blijft erg stabiel als je veel drinkt :wink:
ja het is echt lekker spul in brazilie neemt bijna iedereen dit geloof ik

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ooooh iedereen trapt ook met beide benen in die smartshop verkooppraatjes he

GUARANA bevat als werkzame stof guaranine,
guaranine IS GEWOON CAFEÏNE!
evenals theïne uit thee ook gewoon cafeïne is.

Deranged

Badass junkie
Ken een aantal drankjes waar guarana inzit, dit zijn van die drankjes waar ik gewoon nooit iets van merk hoe hard ik ook probeer. Ook zit het in een bepaald soort sportlife kauwgom, ook daar werd ik niet warm of koud van. Kwaksalverij doet het mij een beetje aan denken.

spacekonijn

Badass junkie
dat is niet helemaal waar fnea.

cafeine is wel een bestandsdeel van guarana maar de werking is wel degelijk anders!!!

stukje uit uitjebol ( die erg negatief over koffie zijn )

UIT JE BOL
Gerben Hellinga en Hans Plomp

GUARANA

Guarana is een cafeïnehoudend produkt dat gewonnen wordt uit de bast van een Braziliaanse boom. Het wordt aangeboden in brokken die je moet schaven, in poedervorm, als pillen en in vloeibare vorm. In Brazilië worden er dagelijks miljoenen glazen van gedronken; in Nederland is het middel verkrijgbaar in pillen en als poeder. Guarana is opwekkend en maakt je wakker en alert, maar heeft niet die heftige en agressieve uitwerking van koffie. Guarana stemt vriendelijk en vreedzaam, maar geeft tevens energie en de werking is sterk. Het ontspant, terwijl je wel degelijk actief bent en presteert. Het is een uitstekend middel als je veel met mensen te maken hebt en goed moet kunnen functioneren. Daarom is het geschikt voor sollicaties en belangrijke gesprekken. Guarana werkt langdurig en gestadig. Als je er meer van neemt wordt de werking sterker en duurt het gevoel langer. Wie geen koffie gebruikt, heeft aan drie pillen genoeg voor een uur of zes. Als het middel is uitgewerkt, kun je goed slapen. Natuurlijk zijn er guarana-freaks die de pillen met bakken tegelijk naar binnen werken. Je vindt ze vooral onder de ecstasy-gebruikers. Maar juist als je guarana incidenteel gebruikt, is het werkzaam en lekker. Van een hoge dosis (een gram of meer) ga je trippen. In Duitsland wordt dat veel gedaan. We horen er goede verhalen over, maar hebben er geen ervaring mee. Guarana is een legaal middel, dat in reformwinkels te koop is.

Bal0n

Badass junkie

Guaranine = Xanthine.

EDIT: oh nee, niet dus. Maar, guarana bevat wel een heel scala aan andere xanthines.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
jah dat klopt wat je zegt,

thee bijvoorbeeld bevat ook theobromine en theofylline.

deze zijn ook werkzaam, maar de hoeveelheid is bijna te verwaarlozen (zeker in relatie tot de cafeïne). theofylline wordt nu in pure vorm farmaceutisch gebruikt bij bijvoorbeeld astma. maar als astma-patiënten een paar liter sterke thee drinken voor de theofylline die erin zit denk ik dat ze het toch een beetje vervelend vinden dat cafeïne de voornaamste stof is.

ik weet niet of bij guaranine de hoeveelheden andere psychotrope stoffen ook te verwaarlozen zijn in relatie met de cafeïne, maar wel dat het eigenlijk vooral cafeïne is, wat werkt.

het kan inderdaad zo zijn dat de andere stoffen de werking wat laten verschillen van cafeïne alleen, ik weet alleen niet in hoeverre. ik denk nagenoeg niet, zeer mild.

bij het consumeren van guarana na het lezen van het stuk uit Uit Je Bol geschreven door manische hippies, denk ik dat het placebo-effect heel erg meespeelt.

Bal0n

Badass junkie
Uit je Bol is idd niet het meest interessante stuk lectuur wat er te vinden is over drugs.

Wat guarana betreft, ik ga vandaag een potje halen :).

spacekonijn

Badass junkie
Bal0n zei:
Uit je Bol is idd niet het meest interessante stuk lectuur wat er te vinden is over drugs.

Wat guarana betreft, ik ga vandaag een potje halen :).

of het correct is weet ik niet maar hun kijk erop vind ik zeker wel leuk en interessant om te lezen.

wat guarana betreft denk ik wel dat ze gelijk hebben met hun verhaal.

behalve dat trippen op hoge hoeveelheden

Mac...

Badass junkie
Ik moet zeggen dat ik uit de smartshop ook alleen nog maar psychedelica koop. Alle energizers die ik ooit eens heb gekocht daaro, gaven me niet het gewenste effect. Ook denk ik dat wanneer je HD gewend bent, het sowieso je niet meer kan geven, dan wat je al gewend bent.

Maar voor paddo's of LSA of anything trippy koop ik graag bij de smartshop, omdat dit gewoonweg wel heel goed werkt.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
Als toevoeging aan deze post van mij:
fneawognfkgln zei:
jah dat klopt wat je zegt,

thee bijvoorbeeld bevat ook theobromine en theofylline.

deze zijn ook werkzaam, maar de hoeveelheid is bijna te verwaarlozen (zeker in relatie tot de cafeïne). theofylline wordt nu in pure vorm farmaceutisch gebruikt bij bijvoorbeeld astma. maar als astma-patiënten een paar liter sterke thee drinken voor de theofylline die erin zit denk ik dat ze het toch een beetje vervelend vinden dat cafeïne de voornaamste stof is.

Reasonable treatment of hypertension: Theominal®

Ouderwets medicijn, 1945. Combinatiepreparaat van theobromine (een vasodilator, verwijdt de bloedvaten geloof ik) en fenobarbital (een kalmeringsmiddel)... een middel tegen hoge bloeddruk.

Zoals ik al zei wordt theofylline nu nog toegepast bij o.a. astma.

De stoffen uit thee anders dan cafeïne zijn dus zeker nuttig! Misschien geldt dit ook voor guarana. Of koffie, ik weet niet of koffie andere psychotrope stoffen bevat? (Iemand? fnea heeft genoeg gezocht voor vandaag. :wink:)

Of neem bijvoorbeeld opium, zoals in dat andere topic. Voornamelijk morfine. Maar de codeïne, noscapine en thebaïne die er in vergelijking tot morfine in kleine concentraties in zitten, zijn ook bruikbaar. Van thebaïne maken we het semi-synthetische opiaat oxycodon wat veel Amerikanen leuke avonden oplevert! :grin: (De meeste codeïne wordt overigens gemaakt door de methylering van morfine, omdat dat goedkoper is, daar is veel meer van... Weet niet of bv. de meeste farm. thebaïne ook gemaakt wordt door de morfine chemisch te bewerken.)

Bovenaan