phy zei:
Ik wilde wel eens weten wat voor blijvende effecten iedereen ervaart.
Ik had vandaag een vergadering en ik kon mijn blik opeens niet van de gordijnen houden.. De mooie dieprode gordijnen twinkelden wel erg aantrekkelijk in het zonlicht. Er verschenen allemaal bollen die van grootte veranderden, het was een kat en muis spel van bollen als het ware.
Ik moest mezelf echt dwingen om de andere kant op te kijken, het staat een beetje raar als je met je mond open naar gordijnen zit te staren
Ik merk dat kleuren feller zijn geworden. Ik sta versteld van de oneindige vertakkingen van bomen, het was me nog nooit opgevallen hoe verfijnd dat is. En het mooiste zijn schaduwen! Als ik in een bos loop en de takken wuiven op de wind dan geeft dat een a-dem-loos schouwspel op de grond van vrolijk bewegende lichtvlekken. waw
Iemand anders met interessante blijvende effecten?
Mja zon dingen heb ik ook. Dat van die gordijnen, reken je dat als een flashbacks? enkel visueel, niets van de andere gedachtegang? Zoja, heb ik er enkele gehad, maar nooit sterke. Andere veranderingen daarintegen zijn blijvend: Andere kijk op de wereld, meer nadenken, meer filosofisch aangelegt, véél meer respect voor natuur en voor simpele dingen, die ik vroeger van zelfsprekend nam. Zulke dingen. Paddo's hebben men leven echt blijvend op een prachtige manier veranderd, ik ben er enorm dankbaar voor!
Van die schaduwen en vertakkingen van bomen enzo, dat heb ik ook altijd

Aleja, het is eerder als een soort knop die ik aan en uit kan zetten. Vandaag nog bijvoorbeeld: rustig wachtend op de trein, wat staan staren naar de stenen op het spoor, en er komen mooie patroontjes in enzo, niet heftig zoals je onder invloed bent, maar gewoon, alsof je je perceptie op focust en het je nou nét dat extra laat zien.
Ik vind het heel positief en niet storend!

Nog mensen met gelijkaardige toestanden?
PS: ik weet trouwens niet op wat ik moet stemmen hé

IS er geen optie anders ofzo ?