Heerlijk eten

KNIFTIGEKARELTJE

Bewuste gebruiker
Vegetarische rommel zwelf klaarmaken :):):) !!! Lekkere Griekse maaltijd salades , gevulde paprika's , vega ovenschotels zijn ook heerlijk !!! Tsjaah kben een konijn !!!

Psy High

Belezen gebruiker
Varry zei:
Ik hou van stoned kokkerellen!

Benodigdheden:
-Moot zalm
-Verse 'pekesstoemp' (geen idee hoe nederlanders puré met worteltjes noemen)
-een pizzabaget
-2 kaaskroketten
-Verse ijsbergsla
-Vers brood
-Ketchup
-Beetje tijd

Vervolgens klaarmaken en op het grootste bord in huis kegelen! :grin:
Deze smaken passen uitermate goed samen, kortom een feest in de mond! :stoned: :stoned:

Uwe zalm is te hard gebakken

Dreamy

Experimenterende gebruiker
Ik heb net wel hét perfecte ontdenkt.
Stukjes verse meloen, met daaroverheen een laag bosvruchtenvruchtenyougert met stukjes aardbei & besjes! :hearteyes:
En dan na al dat gekwijl in je smoel, en verse warme appelflap!
Ben even bezig geweest maar met een héérlijk resultaat! :smoke: :hearteyes:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Dreamy zei:
Stukjes verse meloen, met daaroverheen een laag bosvruchtenvruchtenyougert met stukjes aardbei & besjes! :hearteyes:

foto's?? :P

Snuifdoos

Belezen gebruiker
In tijden van hongersnood, a.k.a. bijna niets in huis hebben maak ik wat tonijnsla.

Blikje tonijn staat bij ons om één of andere reden ALTIJD in de kast, daar een dikke kwak mayonnaise bij, een hardgekookt ei erdoor, augurk en ajuin. Dan nog wat sandwiches in huis hebben. Het is op een kwartier klaar en eten smaakt gewoon beter als je er wat werk aan hebt gehad =)

Dreamy

Valentijntje zei:
Dreamy zei:

foto's?? :P
Haha zal het vanavond weer is klaar maken en kijken of ik het onthoud foto's te maken!

Zazuu.

Bewuste gebruiker
neem gewoon allemaal wat mee, en dan kijk je bij iemand thuis wat je er van kan fixen.

Echt leuk, meestal ook nog lekker. Tot de volgende ochtend komt :kots:

Dat van die dikke stoners, ik ken er inderdaad ook geen.

mikkel

Newbie
Net lekker lasagne gehad :grin:
broodje bapao en noodles zijn eg lekker en makkelijk te make :P
en als we dat nie in huis hebbe alles wat k tegenkom :P

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Fruit doet het altijd goed bij mij.

It's a song about food:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/gVvhxwtFsnE&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/gVvhxwtFsnE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
een pizza bakken als je stoned bent is wel het beste vind ik.

na een paar minuten bakken nog een extra topping erop doen : gehakte knoflook, met fijngesneden groene olijf , en een lepetje sambal.goed mengen , en hier en daar een kwakje van dit goedje op de pizza doen.
ff uitsmeren, en weer teruug de oven in.

fles frisdrank ebij / of een pot thee.
^^~buuuuuurp~!

Amaranth

Bewuste gebruiker
Jongens jongens jongens, ik vreet gewoon de hele kast met koeken leeg altijd als ik thuiskom (stroopwafels, roze koeken, flashwafels, luikse wafels, dat soort dingen), en jullie zitten gewoon de meest heerlijke tosti ooit te maken, tosti a la bas. Heb het nog nooit gehad maar ben er gewoon nu al verliefd op, wat moet dat goddelijk lekker zijn :grin:

Unstopable Maniac

Een heerliijke banaan-pannekoek :hearteyes:

Echt meesterlijk lekker, snij een banaan in hele kleine plakjes met een doorsnede van iets minder dan een halve centimeter, gooi het in een appart bakje samen met het beslag. ( je moet héél iets minder beslag gebruiken dan normaal ) Niet al te hard bakken, en als de pannenkoek klaar is op een bord gooien en een klein beetje stroop op de pannenkoek gooien ( niet op de stukjes banaan ) en maar een heel klein beetje stroop gebruiken. Teveel doet de smaak van de banaan geen goed. :)

Daarna oprollen en in stukjes snijden van 2 centimeter, en op en tussen de stukjes een beetje kaneel-suiker gooien. ( Kaneel suiker is heel makkelijk te maken, pak weer een appart bakje met een laagje suiker en gooi er 3 tot 4 mespuntjes kaneel in, nu goed roeren of door elkaar schudden ) :wink:

opeten met een vork en je zal HEEEEERLIJK genieten.
niet te snel opeten, anders is die in een minuutje op, en als je flink heb gesmoord komt de pannekoek er net zo snel uit als je hem snel opeet dan die eringaat. :kots:

BTW: Koop NOOIT van die kant-en-klaar pannekoeken beslag mix waar je alleen nog melk bij moet gooien. ZONDE ! :angry:
maak gewoon je eigen beslag, heel simpel :grin:
ECHT een aanrader, gegarandeert 5 minuten puur genot van je smaakpapillen :hearteyes:
grzz Jaap :rock: :stoned:

Wacky

Badass junkie
Als ik goed stoned ben is alles lekker. Ik eet dan vaak snachts de koude resten van mijn avond eten op, smaakt altijd heerlijk, of het nou koude spruitjes zijn, koude spagetthi of koude pizza.

Mirrorball

Bewuste gebruiker
Wacky zei:
Als ik goed stoned ben is alles lekker. Ik eet dan vaak snachts de koude resten van mijn avond eten op, smaakt altijd heerlijk, of het nou koude spruitjes zijn, koude spagetthi of koude pizza.
Ik wil niet weten hoe jouw keuken eruit ziet :mrgreen:

Bovenaan