tequilavodka
Bewuste gebruiker
En dikke blaar op mijn duim! En trillen gelijk Parkinson
Ja nep maar met moeite 4 trokken heb geluk dat alles kapot was gebrand want ken mijn eigenbrok van wat ? NEP weer ?
Ganse week niks gebruikt. Ik hou 1 keer per week aanSommige mensen leren niet uit hun fouten precies.
En dan maar de limieten opzoeken?Ganse week niks gebruikt. Ik hou 1 keer per week aan
Komaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....Natural selection at it's finest.
Oh dan is er niks aan de handKomaan zeg 1 keer per week max laat ik mij gaan. Heb toch niet gans die brok op gerookt?? Heb max 4 trokken genomen dus zoveel zal dat wel niet zijn. Onkruid vergaat niet.... Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Kan ik ook:Onkruid vergaat niet...
Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzettenKan ik ook:
De kruik gaat zolang te water, tot zij breekt.
Wie met vuur speelt, zal zich eraan verbranden
Of wat dacht je van deze:
Wie niet luisteren wil, moet maar voelen.
Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?
Echter is het dan al te laat en is de schade al gedaan...
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?
Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.
Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.
Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen
Geef je lichaam rust. Het snakt naar rust, eten, water ook goed slapen!
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt
Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Men zegt: liefst 3 maanden tussen gebruik laten
Jij verstaat: elk weekend hard gaan
Echt man dan speel je gewoon met vuur.
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
Zo van wat doe je dan hier? Denk je dat iedereen uit hun nek kletst?
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijnKan ik ook:
Hoe ver ga je jouw lijf permanent verkloten voordat je inziet dat je niet goed bezig bent?
Als je daadwerkelijk zulke hoeveelheden binnenwerkt en blijft nemen zullen we wellicht meer over die schaden te horen krijgen door yours truly. Is dat wat je wilt? Wil je nou echt dat je jouw leven aan het riskeren bent om als ''cautionary tale'' te zijn?
Natuurlijk niet fijn om te horen, maar je vergroot dit risico door steeds te nemen en te nemen.
Waarom ga je uberhaupt zo snel verder? Neem een pauze man! De drugs rent niet weg van je hè!
Dit hoort dan ook de moment voor jou te zijn om te beseffen dat "dat brokje" echt FLINK anders had kunnen verlopen.
Ik zie verontrustende stimgebruik, en ik zie benzo's. Wie dit voor het eerst leest: Nee nee nee niet nadoen!!!
Het enige dat je hiermee doet is stimbijwerkingen verlichten met gevaarlijkere benzogebruik en daar wil je totaal niet aan verslaafd raken, want eenmaal lichamelijk verslaafd heeft zomaar stoppen dan dodelijke gevolgen, dat moet je echt afbouwen. Echt NIET mee kloten als je niet weet wat je doet!!! Als je dan als tequilavodka hier nogal wild gaat en dan alleen bad gaat, steeds benzos gaat nemen om dit tegen te werken om joost weet wanneer weer aan de stimulanten te gaan werk je je echt snel in de benzoverslaving en dat is zo zo kut om vanaf te komen
Gewoon echt even sowieso 3 maanden niks doen zodat je je hersenreceptoren ook laat herstellen. En niet meer niks voelt/alleen maar slechte effecten krijgt
Waarom vraag je om advies om het vervolgens te negeren en je gebruik nog erger te verkloten gelijk daarna?
Als jij in het Intensive Care belandt moet je in iig niet zeggen dat niemand je heeft gewaarschuwd.
De informatie heb je. Wat je er mee doet is natuurlijk jouw keus maar je hersens frituren lijkt mij toch niet al te slim 😉
Maar cravings zijn zwaar ook al heb ik amper iets positief aan maar goed mss beter. Dat ik het om den duur kotsbeu ben voor continue ziek en slecht te lopen voor een effect dat niet voor naar huis te schrijven is! Geef mij maar de goede oude 3cmc tenminste euforieEerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
Dit klopt. Als je research had gedaan had je gezien dat NEP voornamelijk een kortdurende norepinephrine-dopamine reuptake inhibitor is. Het werkt dus vooral op je dopamine en adrenaline. Bij hoge dosissen komt hier wat serotonine bij kijken maar kans is natuurlijk dat je dan te veel neemt waardoor je zo'n reactie krijgt, en al het "fijne" wegvaagt door de negatieve hoge dosis bijwerkingen.Eerlijk heb ik daar niet zo veel aan aan die nep juist een focus goed voor te gamen. Van euforie of Rush is amper of geen sprake eerder angst en zware hartkloppingen en af en toe hoofdpijn
Als een vrijdag avond los gaan voor jou betekent dat je over de lethale limiet gaat, waar wij trouwens niets over weten omdat het een research chemical is, betekent dat dat die vrijdagavond mogelijk je laatste kan zijn. Niet stuntelen met dit soort dingen. Speel het veilig, of speel het niet. Een kort roesje is je leven zeker niet waard. Bij stimulanten (waaronder NEP) wordt aangeraden om 3 maanden tussen gebruik te nemen. Dit geeft je lichaam en je brein tijd om weer te herstellen. Je gebruikt dus veel te vaak en veel te veel.Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzetten
Dit is een erg verslavend goedje ja, vooral door de korte werkingsduur met de lage serotonine-affiniteit maakt het ook zo'n makkelijk te misbruiken middel. Die cravings gaan maar erger worden hoe meer je gebruikt hè? Hoe eerder je stopt, hoe minder erg de cravings zullen zijn. Ze worden namelijk erger des te vaker en frequent je gebruikt.Maar cravings zijn zwaar ook al heb ik amper iets positief aan maar goed mss beter. Dat ik het om den duur kotsbeu ben voor continue ziek en slecht te lopen voor een effect dat niet voor naar huis te schrijven is! Geef mij maar de goede oude 3cmc tenminste euforie
Niks trol kerelJullie worden getrolld man
Waar haal je dat zelf nu geef ik redelijk normale dosissen ik ben niet weer bezig van bommetje 850 Mg dit dat. En het klopte dan nog ook maar goed dat doet niet terzake maar vind het spijtig dat ik telkens voor trol word verweten! Terwijl het nu ook zware dossisen zijn maar ze zijn niet ongeloofwaardigJullie worden getrolld man
Zoek hulp. Doei.Waar haal je dat zelf nu geef ik redelijk normale dosissen ik ben niet weer bezig van bommetje 850 Mg dit dat. En het klopte dan nog ook maar goed dat doet niet terzake maar vind het spijtig dat ik telkens voor trol word verweten! Terwijl het nu ook zware dossisen zijn maar ze zijn niet ongeloofwaardig
Ik ben gewoon gevoelig voor bijpakken ziek of niet ik kan niet stoppen maar nu is het genoeg geweest dikke kans dat ik dit nooit meer bestelKan ik ook:
Maar had probleem is ik ben aan niks verslaafd. Ik neem gewoon alles wat ik maar kan snuiven of slikken niet meer niet minder ik kan gerust volledig stoppenZoek hulp. Doei.
Ik hoop dat dit echt zo is en we niet een ‘help, ik kan niet stoppen met …’ topic krijgen van jou.Maar had probleem is ik ben aan niks verslaafd. Ik neem gewoon alles wat ik maar kan snuiven of slikken niet meer niet minder ik kan gerust volledig stoppen
Ik heb ook in noodgevallen diazepam en alprazolam en beta blokkers net zoals ze in het ziekenhuis zouden gebruiken voor een overdosis of dergelijke dus maak mij niet echt zorgen of het aangenaam is is wat anders hartkloppingen weeral net 2 Mg alprazolam genomen....
Jullie worden getrolld man
Ik heb een jaar aan de 3cmc gezeten gestopt zonder problemen dus niet verslaafdEn dan nog door een trol die hier al 3 keer geband is met dubbelaccounts. Merk ik vooral aan de voorgaande reactie maar zo te zien heeft het beheer er geen oren naar 😁.
Ik probeer mij te gedragen ik doe dit niet met slechte bedoelingen zo ben ik nu eenmaal...En dan nog door een trol die hier al 3 keer geband is met dubbelaccounts. Merk ik vooral aan de voorgaande reactie maar zo te zien heeft het beheer er geen oren naar 😁.
Ja.Bedankt voor het advies en de tips! Is dit echt een slecht idee 1 keer vrijdag avond los te gaan? En de rest van de week goed slapen en eten. Soms als ik geen benzo wil nemen neem ik 3 dominam forte! Slaap je zelf nog beter op! Wel opletten met lage bloeddruk ben de eerste paar keer ook paar keer flauw gevallen als ik mij te snel rechtzetten
Je eerste verstandige post hier, waar je niet 4 minuten later op terug kan komen (tenzij je het stiekem toch niet hebt doorgespoeld natuurlijk)Heb net de overige 4 gram doorgetrokken in het toilet. Nooit meer!!