help borderline antidepressiva diazepam en sos???

miss t

Newbie
ik heb borderline(ernstige mate) en adhd ik gebruik bijna elk weekend sos ook wel s wat andes ma meestal sos, wat doet dat ivm me medicatie.?. de laatste maand weer heel depri en zelfmoord proberen te plegen :confused: 120 diazepam en 80 prozac... Nou heel gezeik is niet de eerste x by the way, afscheidd genomen van ouders (woon op mezelf) bleven allebei slapen... Ikdenk word nie meer wakker en wat denk je 8 uur sóchens wakker :confused: ... ik weet t allemaal niet meer en me sos gebruik begint uit de hand te lopen... wat doet sos in combi met medicatie.?.

sorry beetje lang verhaal...

liefs till :smilingimp:

matthijs

Badass junkie
Denk dat je er beter mee kan stoppen....heb niet echt het idee dat je het erg goed trekt allemaal...

Bal0n

Badass junkie
Je zegt zelf al dat je cocaïne gebruik uit de hand ana het lopen is. Maakt het dan uit of het wat doet met je medicatie? Kennelijk begin je moeite krijgen met het in de hand te krijgen, of dat nou iets met je medicatie te maken heeft of niet.

En je kan het ook anders bekijken: Het kan in ieder geval geen kwaad om te stoppen (zeker niet als je je er al zorgen om maakt). :)

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Een vriendin van me heeft borderline en ik weet dat drugs bij haar alleen maar verkeerd heeft gewerkt.. Zij werd er alleen maar depressiever van en kwam steeds vaker in een psychose.. Ze doet het nu dus niet meer en ik denk dat dat voor jou ook een goed advies zou zijn..

nutsss

Wijs gebruiker
Ga zo snel mogelijk naar je huisarts voor een spoeddoorverwijzing naar het RIAGG of als je al onder behandeling staat (denk het wel) dan moet je deze dingen snel met je psycholoog/iater bespreken.

En eerlijk vertellen wat je gebruikt en dat je hulp wilt om er mee te stoppen. EN je moet het ook echt willen. Anders heeft het niet zoveel zin.

Zorg er ook voor dat je de anti-depressieva regelmatig en altijd dezelfde dosering neemt. Er zijn onderzoeken waaruit blijkt dat het plotseling wijzigen van de hoeveelheden of zelfs bij een normale afbouw er een acuute ernstige depressie kan komen waarin veel zelfmoorden dan voorkomen. Koop sint janskruid tabletten bij het kruidvat, die helpen ook goed en zijn puur natuur.

XTC is heel schadelijk in comb met anti-depr. doe dat nooit.

Maar zoek vooral professionele hulp nu het nog kan en nu je hier laat weten dat je het zelf ook wilt. Praat over je problemen met een ieder waar je je goed bij voelt om het te vertellen. Schrijf het allemaal op desnoods.

Doen he! En ons uiteraard uitgebreid op de hoogte houden.
Want jij bent ook bijzonder. Jij bent hier ook met een reden. En dat is niet om er weer een einde aan te maken.

succes ermee,
veel sterkte,
je kan het

nutsss

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Wow ik kan me verder alleen maar aansluiten bij nutsss, goed verwoord!!

Ik wil je in ieder geval nog heel veel sterkte wensen.

nutsss

Wijs gebruiker
en Till,

als je de behoefte op enig moment zou voelen om je verhaal te doen bij een totaal onbekende die wel één en ander heeft meegemaakt en dus heeeel goed kan luisteren en je absoluut niet zal veroordelen of beschamen dan heb je mijn msn of email gegevens hieronder staan....

sterkte

nutsss

Mr 187

Bewuste gebruiker
miss t zei:
ik heb borderline(ernstige mate) en adhd ik gebruik bijna elk weekend sos ook wel s wat andes ma meestal sos, wat doet dat ivm me medicatie.?. de laatste maand weer heel depri en zelfmoord proberen te plegen :confused: 120 diazepam en 80 prozac... Nou heel gezeik is niet de eerste x by the way, afscheidd genomen van ouders (woon op mezelf) bleven allebei slapen... Ikdenk word nie meer wakker en wat denk je 8 uur sóchens wakker :confused: ... ik weet t allemaal niet meer en me sos gebruik begint uit de hand te lopen... wat doet sos in combi met medicatie.?.

sorry beetje lang verhaal...

liefs till :smilingimp:

Aangezien je al aangeeft dat je borderline hebt en adhd en je medicijnen binnen handbereik hebt neem ik aan dat je huisarts allang op de hoogte is van je toestand.

Cocaine is in dit geval helemaal uit den boze omdat dit je psyche alleen maar verwarder maakt zeker met die medicatie.Dus blijf er af!!

Ten tweede denk er eens goed over na wat je je ouders en omgeving steeds aandoet.
Ga eens heel diep bij jezelf na en vraag je eens af... zijn de problemen nou echt zo erg dat dit mij zo doet handelen?

En blijf weg van mensen die jou cocaine geven/verkopen in de toestand waarin je verkeerd,dat zijn slechte mensen....*als het eventueel mensen zijn uit je vrienden kring en van je toestand weten*

Tot slot zou ik serieus overwegen om je eens op te laten nemen,voor je eigen rust maar ook die van je ouwe lui.

Succes

miss t

Newbie
thanx voor de reactie's

bedank voor jullie reactie's, ik loop al sinds me 10 e jaar bij psych enz riag heb internaat gezeten enz... ben 2 jaar geleden opgenome geweest en daar ben ik alleen ma slechter uitgekomme (oa. aanranding)... ik loop nu ook b9ij psych en ga waarschijnlijk binnenkort dagbehandeling doen... wel apart want groepsterapie is nix voor mij... ik wil na dit weekend stoppen tenminste 1 x in de 2 mnd ofzo ma nie elk weekend... :sunglasses: nu weet ik t ff niet meer wat ik moet schrijven as je vrage heb vraag het...

liefs till

ps. me ouders en me psych en dokter weten allemaal dat ik gebruik ben ik eerlijk over...

meth666

Belezen gebruiker
hey meis,... er is weinig wat ik kan doen om het beter te maken voor je. Maar ik kan begrijpen hoe je je voelt, me vader heeft namelijk ook bordeline, en het is niet makkelijk. Niet voor de persoon zelf en al helemaal niet voor de omstanders. Mijn enigste advies over deze kwestie is blijf van drugs af, (btw van alocohol moet je helemaal afblijven). Hier wordt je geestelijk toch altijd instabieler, en werkt vaak tegen de medicijnen in of maakt deze helemaal nutteloos. Praten helpt veel, en probeer je niet te schuldig te voelen dat je zo bent. Probeer jezelf te accepteren en stapje voor stapje uit die negatieve spiraal te komen. Drugs helpt niet om je beter te voelen, want nader hand ben je alleen maar in een negatievere positie gekomen.
Veel succes verder

miss t

Newbie
hey meis,... er is weinig wat ik kan doen om het beter te maken voor je. Maar ik kan begrijpen hoe je je voelt, me vader heeft namelijk ook bordeline, en het is niet makkelijk. Niet voor de persoon zelf en al helemaal niet voor de omstanders. Mijn enigste advies over deze kwestie is blijf van drugs af, (btw van alocohol moet je helemaal afblijven). Hier wordt je geestelijk toch altijd instabieler, en werkt vaak tegen de medicijnen in of maakt deze helemaal nutteloos. Praten helpt veel, en probeer je niet te schuldig te voelen dat je zo bent. Probeer jezelf te accepteren en stapje voor stapje uit die negatieve spiraal te komen. Drugs helpt niet om je beter te voelen, want nader hand ben je alleen maar in een negatievere positie gekomen.
Veel succes verder

nee ma is bij mij cirkel drugs drank aggressie en stelen (winkels) moelijk om daaruit te komm ik zou nie wete hoe

meth666

Belezen gebruiker
Het is moeilijk om van verslavende middelen af te komen in die situatie, vaak omdat dat vaak nog het enigste is wat geesterlijke verlichting brengt. Maar omdat je het gebruikt kom je steeds in een moeilijkere positie terecht. En geloof me, zelfmoord plegen is niet de oplossing, en dood gaan doe je niet zo makkelijk. Ik op het moment dat je dan in het ziekenhuis wakker wordt is het allemaal nog erger dan daarvoor. Het beste zou zijn als je voor een half jaar of dergelijke wordt opgenomen. Hierdoor ben je weg uit je omgeving waardoor je vaak zulke dingen gaat doen. Het beste zou zijn als je ouders en met wie je erg close ben een curses gaan volgen over hoe ze moeten omgaan met bordeline patienten, want hoewel ze het niet zo bedoelen, versterken zij vaak ook je negatieve gedrag. En daarna moet je gewoon al die oude vrienden dumpen, en vooral wat heel erg belangerijk is om een dagindeling te hebben. Zorg dat je druk ben, overdag werken, savonds naar vrienden en familie. Neem misschien huisdieren. Als je bezig ben heb je ook niet zoveel tijd om te piekeren

nutsss

Wijs gebruiker
Hey Tilly!

Bedankt voor dat leuke gesprekje... maar goed dat ik speed heb anders red ik t niet zo lang... Jij blijft maar babbelen (of was ik het?) Ik merkte dat jij best een leuke dame bent waar je prima mee kan praten over van alles en nog wat. Je bent geïnteresseert in mensen, klaagt niet en bent netjes en direct. Valt mee. Je zit in de verkeerde omgeving.

Ik denk ook dat Meth666 een goed advies geeft.

Jij kan het zelf niet oplossen zo, laat je helpen zo drastisch mogelijk.
Niet het bijltje er bij neergooien he!

spreek je op MSN

Knuffel en KUS
Nutssss

miss t

Newbie
nutsss zei:
Hey Tilly!

Bedankt voor dat leuke gesprekje... maar goed dat ik speed heb anders red ik t niet zo lang... Jij blijft maar babbelen (of was ik het?) Ik merkte dat jij best een leuke dame bent waar je prima mee kan praten over van alles en nog wat. Je bent geïnteresseert in mensen, klaagt niet en bent netjes en direct. Valt mee. Je zit in de verkeerde omgeving.

Ik denk ook dat Meth666 een goed advies geeft.

Jij kan het zelf niet oplossen zo, laat je helpen zo drastisch mogelijk.
Niet het bijltje er bij neergooien he!

spreek je op MSN

Knuffel en KUS
Nutssss

Ik merkte dat jij best een leuke dame bent waar je prima mee kan praten over van alles en nog wat. Je bent geïnteresseert in mensen, klaagt niet en bent netjes en direct.
niet teveel complimentje hoor :flushed: Meth666: geeft idd een goed initiatief
maar ik kan mag volges psych enz niet in groepsverband en de inrichtingen die ik ken is allemaal groeps gericht... :confused: (te aggressief) en as me iets niet aanstaat zeg ik daar wat van...

kuzsz kuzsz

Bovenaan