azgaza zei:TrippyShit zei:Om even te reageren op azgaza haar verhaal.
Ik zeg ook niet alle! Ik zeg veel. Dan heb ik het over minimaal 1x in de maand gebruikers.
Want dat is opzich nog genoeg tijd er tussen om geestelijk weer op orde te komen van een trip. De mensen die te vaak/regelmatig trippen zijn 'vage figuren(misschien verkeerd woord)' in hun sociale aspect, in hun denken, hun doen en laten etc. Iedereen heef wel wat apparts natuurlijk, maar dat bedoel ik niet. Dit komt zeker door te regelmatig trippen. En dat kan niet met ervaringen van andere overeenkomen misschien, maar wel met de ervaringen die ik zelf heb. Ik spreek dan ook vanuit die ervaringen.
Kijk wat een lsd trip met je doet, of welk psychedelisch middel dan ook. Het kan prachtig zijn! Maar je bent wel echt even heel veel van de wereld. Een psychedelische ervaring heeft een grote impact en kost vaak een tijdje om te relativeren en weer met bijde benen op de grond te zijn zegmaar. Als je dit 'verwerkt' hebt, ben je klaar voor een volgende. Mijn stelling is:Misschien worden deze regelmatige gebruikers wel zo door het feit dat hun niet genoeg tijd nemen om de ervaring te 'verwerken'. Ze nemen niet genoeg tijd om fullback in realiteit te zijn en zijn nog niet over de impact van de trip heen. Bij de ene ervaring duurt dit 2 dagen, bij de andere 2 weken. Als je blijft trippen zonder je vorige trip een 'plaatsje' gegeven te hebben, kropt dit zich op misschien. Dat is wat net in me opkomt en vind het best logisch klinken eigenlijk..
Daar ben ik het wel heel erg mee eens, ik zei ook al in mijn lange risico's-post dat ik denk dat je inderdaad blijvend in de verkeerde denkbeelden kan blijven hangen als je de tijd niet neemt elk aspect van de trip te verwerken en echt helemaal terug op aarde te komen. Ik neem die tijd zelf ook altijd, er was bijvoorbeeld een hele harde trip die echt een jaar in één nacht leek waar na ik twee en een halve maand niet heb getript omdat ik daar gewoon nog niet klaar voor was. Ik denk dat je het beste kan wachten tot de trip niet meer dan een speciale herinnering is en geen actieve rol in de gedachtes meer speelt en dat kan in verschil inderdaad erg uit een lopen.
Daar sluit ik me ook bij aan.

Maatschappij-gebrainwashte schapen zijn dit soort mensen, allemaal.