HELP HELP

eeh ,

Ik heb even een paar vraagjes...
Nou hoe kan iemand aan drugs kome(soft of harddrugs maakt niet uit) als diegene nog maar 14 is en niet zoveel mensen kent die het voor diegene kunnen regelen? :confused:
En wat voor effect heeft lachgas eigenlijk en blijft het effect lang zitten?
Alvast bedankt noh. :)

xje

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
Conecties,,vrienden,,etc.
maar het is mischien verstandiger dat mensen van 14 helemaal niet aan de drugs gaan en er eerst wat meer informatie over gaan zoeken. en ja, ik weet dat er aardig wat Df'ers al op hun 14e drugs gebruikten. maar omdat jij ( waarschijnlijk ) nog niet gebruikt lijkt het me ook niet verstandig :) wacht er dus nog maar een paar jaartjes mee. hoe ouder je word, hoe makkelijker je aan je drugs kan komen.

over lachgas kan ik je verder geen informatie geven.

TrippyShit

Badass junkie
Juist, drugs zijn slecht! :openmouth:
Niet aan beginnen anders wordt je een junk en eindig je in de goot met een spuit in je arm :openmouth:

azgaza

Badass junkie
Drugs kom je aan door connecties en vrienden, als je die op een bepaalde leeftijd nog niet hebt lijkt het me ook niet dat je er al klaar voor zou zijn.

Lachgas werkt zo'n 1-3 minuten, je kan je nog een half uurtje 'na chill' voelen, regelmatig gebruik van lachgas is niet zeker van of het veilig is maar incidenteel kan weinig kwaad. Je mag het nooit rechtstreeks uit de capsule of fles in ademen maar altijd eerst in een ballon doen. Als je dat niet doet loop je een grote kans op erge bevriezings brandwonden aan mond, keel, stembanden en longen. Als je het gas in een ballon laat lopen en even op laat warmen heb je dat risico niet. Verder moet je dan af en toe tussen door bij het in ademen ook gewone zuurstof in ademen, zuurstof gebrek is namelijk wél gevaarlijk en absoluut niet nodig voor het effect.

caatje

Badass junkie
SURii_TriiPPER. zei:
eeh ,

Nou hoe kan iemand aan drugs kome(soft of harddrugs maakt niet uit) als diegene nog maar 14 is en niet zoveel mensen kent die het voor diegene kunnen regelen?

Wachten tot je minstens 18 bent en dan nog eens rondkijken in je kringetje met vrienden/bekenden.

underworld

Wijs gebruiker
rook gewoon een jointje en doe een ballonetje lachgas op ze tijd.. deed ik ook toen ik 14 was, meer heb je niet nodig.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als je de juiste leeftijd hebt gekregen, hoef je niet meer te zoeken. Dan komen ze wel naar jou toe :wink:. In elk geval als men je achtergrond een beetje weet. In de kroeg spreek je op den duur met genoeg mensen, en je hebt dan snel in de gaten of iemand iets gebruikt.

Laat je niet naaien, ga niet aan de eerste of beste man of vrouw vragen waar hij of zij haar shit haalt. 10% krijg je ruzie mee, 80% verklaart je voor gek, 1% verneuktje of zorgt ervoor dat je bij justitie terecht komt. tja en die overige, zijn goede vrienden, familie.

TrippyShit

Badass junkie
^LOL :P

Ik ben het wel eens met wat hier gezegd wordt over leeftijd.
azgaza zei:
Drugs kom je aan door connecties en vrienden, als je die op een bepaalde leeftijd nog niet hebt lijkt het me ook niet dat je er al klaar voor zou zijn.

Ditdus..

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou een onvolwassen 14jarig iemand geen drugs meegeven.. Natuurlijk uitzonderingen voor mensen die er *wel* verantwoordelijk mee om kunnen gaan, maar ik zou ze nog steeds geen gevaarlijke en verslavende shit meegeven... alleen dingen als paddo's, lsd, dmt, salvia. (uiteraard niet als ze medicatie gebruiken).

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ik zou een onvolwassen 14jarig iemand geen drugs meegeven.. Natuurlijk uitzonderingen voor mensen die er *wel* verantwoordelijk mee om kunnen gaan, maar ik zou ze nog steeds geen gevaarlijke en verslavende shit meegeven... alleen dingen als paddo's, lsd, dmt, salvia. (uiteraard niet als ze medicatie gebruiken).

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:
LSD aan een 14-jarige? :rolleyes:
En dan ook nog een topic maken over medicijnen en het dan zelf afkeuren.
Nou ja zeg :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Als ik terug kon gaan in de tijd, zou ik inderdaad mijn 14-jarige ik LSD voeren. Ik vind dat LSD goed voor mensen is. Zeg wat je wil, maar ik ben absoluut voorstander van LSDgebruik. Het is niet giftig en niet verslavend, en goed voor mensen hun algemene ontwikkeling.

Wat ik een 14jarige zeker NIET zou geven, zijn dingen als Speed, MDMA, Coke, crack, heroine, datura, ghb, meth, ketamine, dxm, pcp, etc. Maar psychedelica zou ik aan iedereen geven aan wie ik denk dat ze er klaar voor zijn.

TrippyShit

Badass junkie
Jij probeert de hippie uit de hangen omdat veel mensen hier intresse hebben in psychedelica.

Je onderschat psychedelica. In vergelijking met veel andere middelen is het idd minder slecht voor je. Maar op langer termijn kan psychedelica, iig geestelijk, toch echt schade aanrichten. Ik heb het om me heen gezien en meer dan genoeg verhalen gehoord van mijn vader. Hij nam vroeger regelmatig lsd met zn vriendengroep. Uiteindelijk heeft het hem een tijd gekost om weer normaal in de maatschappij te kunnen meedraaien. Nee, hij had geen psychose of iets dergelijks. Een paar vrienden van hem zijn gewoon 'gek' geworden. Niet gek als psychose of iets dergelijks maar gewoon doorgedraaid. Psychedelica doen dingen met je hersenen die je dingen kunnen laten inzien en dergelijke dingen. Maar als dat zo bedoeld was, had het anders ook wel gekunt. Afentoe trippen is helemaal niks mis mee en niet schadelijk. Voor de meeste dan. Maar te vaak of jaren lang trippen kan je brain gewoon fucken. Dat is een feit. Ik vind psychedelica zelf 1 van de mooiste drugs die er zijn dus denk nou niet dat ik het allemaal zwart probeer te maken. Maar ik heb gewoon gelijk.

En opnieuw AT, er zullen mensen zijn die het niet met me eens zijn, maar ik vind dat jij een nep bent. Je loopt overal rond te bazuinen over hoe geweldig je psychedelica wel niet vind en weet ik veel allemaal. Je wilt gewoon dat mensen je hier mogen. Dat is hoe ik erover denk. En zoveel mogelijk posts halen. Er zullen vast mensen zijn die het hier niet mee eens zijn maar dat intresseert me niet. Dit is hoe ik erover denk en dus zeg ik dit.

tomz0r

Badass junkie
TrippyShit zei:
Jij probeert de hippie uit de hangen omdat veel mensen hier intresse hebben in psychedelica.

Je onderschat psychedelica. In vergelijking met veel andere middelen is het idd minder slecht voor je. Maar op langer termijn kan psychedelica, iig geestelijk, toch echt schade aanrichten. Ik heb het om me heen gezien en meer dan genoeg verhalen gehoord van mijn vader. Hij nam vroeger regelmatig lsd met zn vriendengroep. Uiteindelijk heeft het hem een tijd gekost om weer normaal in de maatschappij te kunnen meedraaien. Nee, hij had geen psychose of iets dergelijks. Een paar vrienden van hem zijn gewoon 'gek' geworden. Niet gek als psychose of iets dergelijks maar gewoon doorgedraaid. Psychedelica doen dingen met je hersenen die je dingen kunnen laten inzien en dergelijke dingen. Maar als dat zo bedoeld was, had het anders ook wel gekunt. Afentoe trippen is helemaal niks mis mee en niet schadelijk. Voor de meeste dan. Maar te vaak of jaren lang trippen kan je brain gewoon fucken. Dat is een feit. Ik vind psychedelica zelf 1 van de mooiste drugs die er zijn dus denk nou niet dat ik het allemaal zwart probeer te maken. Maar ik heb gewoon gelijk.

En opnieuw AT, er zullen mensen zijn die het niet met me eens zijn, maar ik vind dat jij een nep bent. Je loopt overal rond te bazuinen over hoe geweldig je psychedelica wel niet vind en weet ik veel allemaal. Je wilt gewoon dat mensen je hier mogen. Dat is hoe ik erover denk. En zoveel mogelijk posts halen. Er zullen vast mensen zijn die het hier niet mee eens zijn maar dat intresseert me niet. Dit is hoe ik erover denk en dus zeg ik dit.

+1
Op het feit na dat incidenteel gebruik van psychedelica geen kwaad zou kunnen. Dat is niet (altijd) zo.

En LSD-liefhebbers, beargumenteer nou eens met CIJFERS dat LSD veilig is? En kom niet met dat onderzoek uit de jaren 60 aan wat hier al vaak is gepost want dat is niet objectief. In die tijd had je geen objectieve drugsonderzoeken. Alleen anti-drugsonderzoeken en pro-drugsonderzoeken.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik vind psychedelica inderdaad geweldig, en dat zit ik overal rond te bazuinen. Ik heb bij mensen die niks ervan weten in real life al lang een junkiereputatie opgebouwd door het constant propageren van de voordelen van psychedelicagebruik. Ik vind niet dat ik een "hippie" ben, maar ik vind wel dat veel trippen leidt tot inzichten die iemands leven positief of negatief kunnen veranderen; Negatief meestal niet omdat het schadelijk is, maar omdat sommige mensen de waarheid gewoon niet aankunnen.

Psychedelica is vaak extreem confronterend, en veel mensen kunnen dat nou eenmaal niet hebben. Het "fuckt" niet met je hersens, dat doe je allemaal zelf. Net zoals bijv. traumatische ervaringen in een oorlog of een ongeluk een psychose achter kunnen laten. Zoveel dingen kunnen een psychose "triggeren"; Om te denken dat Psychedelica ze veroorzaakt is lachwekkend. 9 van de 10 mensen die gevoelig zijn voor psychoses krijgen die uiteindelijk toch wel, of ze nou trippen of niet.

Kijk eens naar alle 14-16 jarigen die alcohol drinken. Kun je het nou serieus in je hoofd halen dat het beter voor je is om elk weekend op die leeftijd, terwijl je brein nog in ontwikkeling is liters van dit gif naar binnen te werken dan om te trippen met een bakje paddo's, een natuurgeschenk, of een zegel LSD, die deuren opent in je verstand? Dan hoop ik toch echt dat je nooit kinderen krijgt...

Ik ben blij dat ik trip. Ik ben heel erg blij met de beseffingen die ik heb opgedaan in psychedelische ervaringen, en ook met hoe ik die lessen en inzichten nog steeds kan gebruiken in het dagelijks leven. Ik heb er veel van geleerd in ieder geval; Zelfs als ik er nog een psychose van had overgehouden (ik ben psychotisch, al meer dan een jaar voor ik ooit drugs heb aangeraakt, dus begin er niet over dat ik niet weet hoe het is), waren de lessen en ervaringen die ik heb opgedaan me dat waard geweest. Psychedelica is voor mij iets eendimensioneel positiefs, en alle mensen bomvol vooroordelen die van de hoge toren blazen hoe slecht het wel niet is zullen hopelijk binnen 10-20 jaar van die toren worden geblazen door objectief, goed wetenschappelijk onderzoek zonder anti-drugsvooroordelen. Met wat geluk zullen de kinderen van onze kinderen gewoon in de coffeeshop/slijterij/smartshop of zelfs de supermarkt zegeltjes kunnen kopen. Natuurlijk wel goed gereguleerd, gestandaardiseerd en voorzien van goede voorlichting en bijsluiter, zoals grote voorbeelden als Timothy Leary, Alexander Shulgin en William Leonard Pickard dat hadden gewild.

Tune on, Tune in, Drop out :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Psychedelica is vaak extreem confronterend, en veel mensen kunnen dat nou eenmaal niet hebben. Het "fuckt" niet met je hersens, dat doe je allemaal zelf. Net zoals bijv. traumatische ervaringen in een oorlog of een ongeluk een psychose achter kunnen laten. Zoveel dingen kunnen een psychose "triggeren"; Om te denken dat Psychedelica ze veroorzaakt is lachwekkend. 9 van de 10 mensen die gevoelig zijn voor psychoses krijgen die uiteindelijk toch wel, of ze nou trippen of niet.
Ik zei dat ik het niet had over psychoses maar over gewoonweg doordraaien. Of je de waarheid nou kan hebben of niet. Psychedelica doen dingen met je hersenen die niet horen en als je vaak genoeg of een lange tijd dingen doet met je hersenen die niet horen, ga je daar negatieve effecten aan ondervinden. Dat lijkt me duidelijk.
Angramar Temenos zei:
Kijk eens naar alle 14-16 jarigen die alcohol drinken. Kun je het nou serieus in je hoofd halen dat het beter voor je is om elk weekend op die leeftijd, terwijl je brein nog in ontwikkeling is liters van dit gif naar binnen te werken dan om te trippen met een bakje paddo's, een natuurgeschenk, of een zegel LSD, die deuren opent in je verstand? Dan hoop ik toch echt dat je nooit kinderen krijgt...
Volgensmij zei ik ook dat psychedelica minder slecht waren in vergelijking met andere middelen. Daar hoort dus ook alcohol bij. Ik heb ten eerste gezegd dat psychedelica minder slecht voor je zijn en ten tweede dus al helemaal niks gezegd over dat ik het in mn hoofd haal dat het beter is om elk weekend alcohol te drinken. Als jij zit te prediken dat lsd op je 14e geen probleem is, hoop ik dus eerder dat jij geen kinderen krijgt

En rond dit alles vind ik je nog steeds: NEP

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Angramar Temenos zei:
Ik zei dat ik het niet had over psychoses maar over gewoonweg doordraaien. Of je de waarheid nou kan hebben of niet. Psychedelica doen dingen met je hersenen die niet horen en als je vaak genoeg of een lange tijd dingen doet met je hersenen die niet horen, ga je daar negatieve effecten aan ondervinden. Dat lijkt me duidelijk.
Angramar Temenos zei:
Volgensmij zei ik ook dat psychedelica minder slecht waren in vergelijking met andere middelen. Daar hoort dus ook alcohol bij. Ik heb ten eerste gezegd dat psychedelica minder slecht voor je zijn en ten tweede dus al helemaal niks gezegd over dat ik het in mn hoofd haal dat het beter is om elk weekend alcohol te drinken. Als jij zit te prediken dat lsd op je 14e geen probleem is, hoop ik dus eerder dat jij geen kinderen krijgt

En rond dit alles vind ik je nog steeds: NEP

Mocht ik ze wel krijgen, kunnen ze in ieder geval de waarheid horen over psychedelica i.p.v giftige antidrugspropaganda ingegoten krijgen, in een maatschappij waar het volstrekt normaal is om op reguliere basis liters giftig, nierslopend ethanol naar binnen te werken maar, maar het benuttigen van geschenken die moeder aarde ons heeft gegeven (peyote, san pedro, paddo's, salvia, etc) wordt gezien als een praktijk voor uitschot.

TrippyShit

Badass junkie
Gast, je weet niet waar je het over hebt. Je lult standaard shit die je rechtstreeks uit de hippie bijbel haalt. Ik trip zelf regelmatig en vind het 1 van de mooiste drugs die er zijn. Ik lul geen propaganda ik geef alleen mijn visie op het vaak nemen of langere termijn gebruik van psychedelische middelen. Je moet eerst eens goed lezen voor je de volgende reactie geeft :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
TrippyShit zei:
Gast, je weet niet waar je het over hebt. Je lult standaard shit die je rechtstreeks uit de hippie bijbel haalt. Ik trip zelf regelmatig en vind het 1 van de mooiste drugs die er zijn. Ik lul geen propaganda ik geef alleen mijn visie op het vaak nemen of langere termijn gebruik van psychedelische middelen. Je moet eerst eens goed lezen voor je de volgende reactie geeft :wink:

Oookay.. what the fuck is een hippiebijbel?

underworld

Wijs gebruiker
round 1,

TrippyShit

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
TrippyShit zei:

Oookay.. what the fuck is een hippiebijbel?

Dat maakt verder toch niet uit? Waarom wijk je nou van het onderwerp van de discussie af?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Als iemand 14 is dan moet ie geen drugs willen hebben, vertel hem dat hij ergens anders zijn plezier in moet zoeken, of een andere manier om zijn problemen te vergeten.

als je met 14 al begint met het spul, waar ik nu al moeilijk vanaf kan blijven. dan raak je kapot, ga je kapot. en voel je je 40 jaar oud, als je 16 wordt.

Nee, niet doen. geen dope voor je 18e, of liever helemaal niet.

drugs sloopt je, maakt je kapot. laat je vrienden verdwijnen, doet je omgeving pijn, terwijl jij niets voelt.

Lachgas zit in slagroombussen, maar met mate. anders krijg je later nooit een eigen huisje om dan van al het gezeur van iedereen af te kunnen zijn.

Doe je best, en zorg dat je zo snel mogelijk school afmaakt, en werk hebt. Dan kijk je verder, in je eigen huisej met je eigen regels.

Als je 15 en verslaafd bent, dan kom je nooit het huis meer uit. of nooit het huis meer in.

azgaza

Badass junkie
Ik ben wel een LSD liefhebber en ik zeg alvast vooraf dat ik niet ga pogen te bewijzen dat LSD veilig is, ik wil alleen stellen waar de risico's nou precies liggen. Ik begin alvast met het stellen dat LSD lichamelijk wél veilig is. Het is een stof met een enorm grote therapeutische dosis, het verschil tussen werkzame dosis en overdosis is echt enorm en daar bij is er nog nooit iemand overleden van een orale dosis. Verder geeft het op de korte en lange termijn geen lichamelijke schade binnen die genoemde therapeutische dosissen. Het is een van de weinige stoffen waar je zonder lichamelijke schade weg kan komen met een zogeheten heroische dosis. Dat vind ik persoonlijk best heel veilig. Het is bewezen dat het géén chromosoomschade veroorzaakt, níet in je lichaam blijft zitten, sterker nog je lichaam verwerkt de stof héél erg snel, en het laat lichamelijk geen sporen achter. Ik laat de hersens even buiten beschouwing omdat de scheiding tussen psychologisch en in de hersenen gewoon heel klein is en ook nog niet volledig onderzocht waardoor het moeilijk is daar een uitspraak over te doen. Lichamelijk is het in ieder geval een van de veiligere stoffen, dat is met meerdere onderzoeken al duidelijk vast gesteld.

Waar de risico's wél liggen is moeilijk over te spreken omdat psychologische problemen vaak heel erg subjectief zijn en het moeilijk is dat in grafieken en tabellen te plaatsen, de menselijke geest is helaas niet zo rechtlijnig als lichamelijke gegevens en dat maakt het moeilijk hier over te oordelen. Ik zal mijn theorieen en wat ik heb gevonden als bewezen dan ook genoemd uit elkaar houden zodat het duidelijk is wat ik waar mee bedoel. Een aantal genoemde problemen na (te?) regelmatig LSD gebruik zijn onder andere flashbacks, HPPD en getriggerde mentale problemen. Ik ben persoonlijk van mening dat tripmiddelen ook een hoop op kunnen lossen en dat het daarom zo subjectief is, met welke insteek je er in gaat, en wíe er in gaat maakt zó veel verschil. Zo ben ik zelf in een paddotrip genezen van een fobie waar mijn leven erg onder leed, en ik ben niet de enige die een dergelijk positief na effect had, maar zo goed als het kan helpen kan het ook verpesten, je kan jezelf ook vast zetten in een scheef denk patroon, dat denk ik zeker, maar daarom vind ik dat je er altijd heel bewust mee moet om gaan, zowel in als na de trip en niet moet trippen voordat je weer met beide benen in de nuchtere wereld op de grond staat en de laatste trip geen hoofdrol in de gedachtes meer speelt.

Ik denk dat het grootste risico is iets ontdekken over jezelf wat je niet wilde weten of blijven hangen in ideeën uit een trip die met de werkelijkheid niet overeen komen. Ik heb één avond mee gemaakt waar een meisje een soort hele kortdurige psychotische verschijnselen had waar wij achteraf pas achter kwamen omdat ze uren lang haast geen woord zei, waardoor het gelukkig ook geen invloed op mijn trip had en ik de hele nacht in euforie en fijnheid rond kon lopen. Zij dacht o.a. dat ze zichzelf moest opofferen voor ruigoord, iedereen moest redden door ze allemaal LSD te geven, dat de FBI haar met helicopters zocht en ze voelde 5 uur lang de loop van een geweer in haar nek. In de ochtend kwam ze er vanzelf uit. Dit is een van de redenen dat ik liever geen mensen zonder ze goed te kennen LSD aan zou raden, ik kende haar al een tijdje en wist toch haar achtergrond niet goed. Het blijkt dat ze dus heel vaak in zo'n paranoia waanbeelden sfeer verkeerde en ook terugkerende dromen had waar ze verkracht werd door aliens en andere dingen. Bij dat soort mensen kunnen bovenstaande dingen op een normale dosis dus gebeuren. Mijn gezeldschap, waar zij deel van was, heeft die nacht nog 3 mensen lsd gegeven die allemaal de nacht van hun leven hadden, net zo euforisch en mooi als ik en mijn ándere tripgenoten het hadden dus zo hoeft het niet te lopen maar het kan, en ik wil niet de verantwoordelijke zijn als het fout loopt.

LSD is niet voor iedereen, en ik denk dat te regelmatig gebruik dus ook niet goed is omdat je dan te veel in de trip sfeer komt en bovendien de kans op HPPD enórm vergroot. Vandaar dat ik zelf minstens een maand tussen mijn trips laat en me er altijd mentaal op voorbereid en de tijd neem om elk detail van de trip te verwerken, ook al heb ik alleen hele positieve ervaringen gehad.

Zo. Dat is mijn idee over LSD en veiligheid. Lichamelijk erg veilig, psychologisch ontzettend moeilijk te bepalen maar zeker met (grote) risico's en ook kansen op positieve verandering.

(verder is dit volledig off topic, een reactie op tomz0rs post over lsd en veiligheid, de topic starter raad ik aan nog even te wachten met alles, het komt wanneer de tijd er rijp voor is, met leeftijd komen mogelijk connecties en een paar jaar wachter is altijd beter.)

TrippyShit

Badass junkie
En dat is dus wel een goeie post. Gebaseerd op ervaringen en feiten waarbij ze de lsd niet alleen verhemelt. Ik moet zeggen dat ik niet met alles volledig eens ben, maar met veel ook wel.

L

Lid 6909

Gast
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Als ik terug kon gaan in de tijd, zou ik inderdaad mijn 14-jarige ik LSD voeren. Ik vind dat LSD goed voor mensen is. Zeg wat je wil, maar ik ben absoluut voorstander van LSDgebruik. Het is niet giftig en niet verslavend, en goed voor mensen hun algemene ontwikkeling.

Wat ik een 14jarige zeker NIET zou geven, zijn dingen als Speed, MDMA, Coke, crack, heroine, datura, ghb, meth, ketamine, dxm, pcp, etc. Maar psychedelica zou ik aan iedereen geven aan wie ik denk dat ze er klaar voor zijn.

btw +1 voor jou TrippyShit :grin: <3

wat een vent ben jij AT, LSD goed voor de mensen HAHAHAHAHA.
get your head of these drugs and put them in some books

maar AT je hebt het de hele tijd over veel trippen, van wie haal je deze informatie dan.
aangezien jij nog maar 1 keer lsd hebt gedaan, 1 keer 1 2ce en een paar keer paddos!

tomz0r

Badass junkie
Zou hij serieus denken dat LSD goed voor hem is terwijl hij psychotisch is? Serieus, dat zijn ouders dit toestaan is echt een heel enge gedachte. :rolleyes:

AT, als je al psychotisch bent; stop alsjeblieft met psychedelica. Het kan je hele leven echt helemaal verkloten.

TrippyShit

Badass junkie
Haha :P

Hij lult gewoon. Hij wilt dat de meerderheid hier, die voornamelijk intresse in psychedelica heeft, hem mag. Daarom gaatie het wijze mannetje uithangen met zn standaard hippie praat die je hier heel veel zie en gezegd wordt en je volgensmij zelfs nog van internet kan halen.

buzzrider

Wijs gebruiker
Nou hoe kan iemand aan drugs kome(soft of harddrugs maakt niet uit) als diegene nog maar 14 is en niet zoveel mensen kent die het voor diegene kunnen regelen? :confused:
"soft of harddrugs maakt niet uit" :confused:
Met die houding zou ik met m'n handen van de drugs afblijven, ik weet dat je 14 bent en je vind jezelf al heel volwassen (ik zeg dit echt niet om je belachelijk te maken) maar je wil gewoon eender wat proberen omdat het "cool" is heb ik de indruk.
Vertel eerst wat meer over wat je wil doen anders :confused: (of ben je zo'n flik die hier even opvallend onopvallend achter drugs komt vragen?)

Aangezien je nog maar 2 posts hebt denk ik ook niet dat je interesse oprecht is...

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik vind persoonlijk dat men gewoon moet uitkijken met LSD. Bevangen zijn door psychedelische extase en dat te hooi en te gras 'uitdelen' als idealogie omdat het men 'veranderd' is gewoon een gebrainwashte beleving van de distibuteur zelf wiens bewustzijn ervan in bevlogenheid is geraakt. Acid activeert niets, dat doet enkel het geestelijke model van de gebruiker. Zonder bestemming, weet het individu niet waar hij heen wil. Als de deuren dan open staan, is dat enkel extra bagage waar men mee geconfronteert wordt.

Op jonge leeftijd kun je vaak niet weten of je gedurende je levensloop het leven wilt bedrijven als iemand die zijn zelf klein en begraven houd, of z'n ik naar de buitenwereld toe wilt projecteren om 'wat van het leven te maken'. Die keuze voel je op latere leeftijd beter aan en je omgeving heeft hier een grote invloed op.

Het blijft een sterke gealterde perceptie, en op het moment dat 'de extase' naar verloop van tijd verdwijnt en puur een geintensiviseerde verhouding met het leven achterblijft door verfijnde zintuigelijke waarneming, zijn er veel ex-trippers die liever weer teruggaan naar 'het normale leven'. Maar met wat je gezien hebt en weet kan een 'koud' leven behoorlijk moelijk zijn om weer volledig op te pakken.

Psychedelica is geen vermaak, nimmer een extastische roesmiddel. De kennismaking in het begin laat je misschien zo denken. Als de nieuwheid eraf is, is het leven het enige wat de extase bewerkstelligt want de middelen opzichzelf activeren niets. Op den duur is het middel zelf enkel nog een racende trein, en jij als je zelf in plaats van je ik, is dan degene die de snelheid invulling moet geven om daar te komen waar je wilt zijn.

Angramar Temenos

Badass junkie
Ja, alsof ik mijn ouders vertel over mijn drugsgebruik, daag... Ze weten niet eens dat ik psychotisch ben... En ja, het is goed voor me. Het heeft enkel positieve invloeden gehad op m'n leven. Enkel positief; Zonder psychedelica zat ik waarschijnlijk nog steeds extreem paranoide in m'n kamer opgesloten.

Dat van die 2c-e is toch echt flink wat vaker dan een keer, paddo's 10+ keren, en nog wat andere RCs, DMT en salvia heb ik ook regelmatig gedaan. Het klopt echter inderdaad wel dat ik slechts een keer LSD heb gebruikt. Waarschijnlijk weer in januari! :hearteyes:

L

Lid 6909

Gast
percies wat Atropa zegt, gebeurt bij jou!
je komt er nog wel achter AT

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
Ja, alsof ik mijn ouders vertel over mijn drugsgebruik, daag... Ze weten niet eens dat ik psychotisch ben... En ja, het is goed voor me. Het heeft enkel positieve invloeden gehad op m'n leven. Enkel positief; Zonder psychedelica zat ik waarschijnlijk nog steeds extreem paranoide in m'n kamer opgesloten.

Dat van die 2c-e is toch echt flink wat vaker dan een keer, paddo's 10+ keren, en nog wat andere RCs, DMT en salvia heb ik ook regelmatig gedaan. Het klopt echter inderdaad wel dat ik slechts een keer LSD heb gebruikt. Waarschijnlijk weer in januari! :hearteyes:

"Ik ga ayahuasca met mijn vader doen"
"Ik heb mijn vader geconfronteerd met mijn paddo-gebruik"

En trek jijzelf de veronderstelling dat je psychotisch bent? Als je minderjarig bent kan het niet dat de dokter daar niks over tegen je ouders zegt.

Funky Monkey

Badass junkie
:angry: Kijk nou wat je doet SURii_TriiPPER.! Nu veroorzaak je hier een hele rel alleen maar omdat je als 14 jarige drugs wil proberen... Dat kan echt niet hoor!

Angramar Temenos

Badass junkie
Psychiater = Brieven sturen
Brieven = onderschepbaar.

De praktijk waar ik zit stuurt meestal brieven en/of telefoon; Ik heb m'n eigen nummer doorgegeven i.p.v nummer ouders; Het enige wat ik dan nog moet doen is het een beetje slim spelen en m'n vader documenten geven die hij moet tekenen dat die mee akkoord gaat (zoals bijv. 2 keer per maand therapie, waar ik netjes naartoe gaat). Ik wil het allemaal zelf oplossen, ik hoef geen zooi die permanent met mijn geest klooit. Hoogstens een benzo elke paar maanden als ik echt flip of een paniekaanval krijg, maar daar kan ik ook zonder recept aan komen.

Namelijk, als m'n pa wist dat ik psychotisch was zou die me dwingen medicatie te slikken, en dat wil ik niet. Oh en nog wat: Paddo's en ayahuasca heb ik hem niet als drugs uitgelegd, maar als onderdelen van het shamanisme. Mijn vader is erg goedgelovig kwa dat soort dingen, sowieso; Ik kan met een zak wiet thuiskomen, en als ik zeg dat ik niet blow en het voor iemand anders is gelooft die het direct. Mijn pa vertrouwt mij blindelings.

Bovenaan