DonnieDark0
Bewuste gebruiker
valiummmmm :P
Diazepam dus, ik vind het fijne er van dat je nog de deur uit kunt onder invloed er van.
Diazepam dus, ik vind het fijne er van dat je nog de deur uit kunt onder invloed er van.
,

coolgreentea zei:Het maakt niet uit of je zegt dat je kan stoppen van de 1 op de andere dag. Het is niet goed voor je lichaam. Als ze je in het ziekenhuis gaan afstellen op de juiste medicijnen laten ze je wel eerst afbouwen namelijk... ook je huisarts schrijft dit voor. Verder maken de meeste benzo's net als drugs je een 'ander' persoon. Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
Areyouexperienced? zei:Thx Spor!
Net wat ik moest weten!!
coolgreentea zei:Ze zijn eigenlijk bedoelt als antidepresiva en niet om zomaar te nemen. Verder wil ik nog even melden dat niet iedereen die benzo neemt een benzo junk is, maar dat sommige mensen gewoon niet kunnen 'functioneren' zonder...
anon22 zei:martijn , al eens rivotril geprobeerd?
2 mg is al redelijk merkbaar (heb wel wat tolerantie) dus weet niet hoe ze vallen zonder tolerantie

anon22 zei:klopt in mg verhouding is rivotril 20 x zo sterk als valium.
dus 2mg = 40mg valium.
van 60mg valium merk ik totaal niets ook niet als ik super zat + veel ghb op heb.
van rivotril merk ik van 2mg al met l wat in combinatie met alchol en ghb.
maar moe of suf word ik er niet van, het versterkt de ghb en alcohol iets
voor een lekkere wausheid neem ik drink ik meestal veel bier , om het uur 4ml ghb.
en om de 2 uur 2mg rivotril.
Areyouexperienced? zei:Moet morgen om 5 uur opstaan, dat is wel vrij kut.
Maar in gevallen waar ik niet zal kunnen opstaan verberg ik mijn gsm op een kutplek en laat het alarm dan afgaan. Je komt zowiezo uit je bed met dat kutdeuntje :P
ArieKanariE zei:zijn dat ropies ?
nee joh .. k had vroeger altijd ropies in pilvorm en die waren dan 1 2 of 5 mg ... en na een tijdje was alleen nog maa 1 mg te krijgen ..
en van wat ik van die fluraatjes las waren het wel hypnotische doorslapers, met als gebruikers commentaar : lekkere knockouters .. maar de link met rohypnol heb ik nog niet gehoord eigenlijk hoor ....
ik ben totaal geen benzokenner, dus het kan op zich best hoor .. maar volgens mij is rohypnol heel iets anders ...
en net zoals diazepam, temazepam, tramadol en weet ik het wat .. kijk eens rond bij een dagopvang voor verslaafden of daklozenlegaal geeft me teveel exposure.
ik betaal nu 10 euro voor 2 strippen valium 10 tientje voor 3 strippen meet, flurietjes schenen wel duur te zijn maar die kreeg ik toevallig ... en nee ik slik al die zooi niet![]()
ik ga dat toch maar ff uizoeken van die ropies
ropies is flunitrazepam ... is dat dan wat anders dan flurazepam? ... lijkt mij wel toch ... want ik ken ook nitrazepam ....
kenners in de buurt ?
sweet_apple zei:nou heb ik een vraag. kan het zijn dat je benzo's een ssort van tollerantie opbouwt?
en dat dit voor alle benzo's hetzelfde zijn?
bijvoorbeeld. ik kan gemakkelijk 6 stukken 2mg lormetazepam binnenkrijgen zonder er echt veel van te voelen, in het begin was dit helemaal anders begon er raar van te typen (als ik de berrichten op msn volgende dag las) voelde me kop zwaar worden, kon ook niet meer goed recht lopen (zweefde een beetje),...
Iris zei:Heb gedeeltelijk gelezen maar pfff....schrijf mijn ervaring maar even op....![]()
Heb altijd veel wiet gerookt en ben er juist mee gestopt om een wat heldere geest te krijgen. Mijn aandacht was gevraagt, zonder bedwelming zeg maar. Na alle stress die ik adequaat heb opgelost, kreeg ik een inzinking. En wat doe ik stomme idioot ? Ik ga naar de huisarts i.p.v. de coffeeshop !
Oxazepam. Na 20 minuten werd ik bang, ik durfde de straat niet meer op. Niets voor mij. Terug naar de arts. Diazepam. Die werking was volkomen anders. Alles kwam op orde in mijn hoofd, ik voelde me helder en wakker en ben inmiddels sinds 15 jaar verslaafd. Na heel veel afkik ervaringen, 1½ jaar clean, kun je even zo goed dood zijn. Natuurlijk kwam ik wel op wiet, maar dit versterkte het dood-zijn alleen maar. Zocht hulp, cad, mediant, pfff...blijkt dat ik ermee moet leren leven ?
Het punt is, dat je na 10 jaar weer begint te leven en wie haalt dat nu ?
Zoals ik slik nu minimaal, alleen als het nodig is, maar helaas...het is dan ook echt nodig !