Voor mij ook de rode strains.Welke kratom soort is jullie favoriet?
Je hebt ook Capsules hèIk vind het gevoel van Kratom altijd wel chill, maar neem het eigenlijk nooit omdat de smaak me zo tegenstaat..
Ik snap er helemaal geen moer van. Ik ben naar een smartshop gegaan (dag 5 afkick tramadol en oxy cold turkey)Voor mij ook de rode strains.
En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Denk je dat het een marketingstructuur is? Sommigen soorten wel. Maar ik merk bij deze echt die typische kenmerkemVoor mij ook de rode strains.
En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Hey! Wil best antwoord geven. Maar ik raad je eerst aan het topic te lezen. Zijn maar 3 blz en op de 1e vind je al uitgebreid antwoorden op je vragen.Ik zou graag informatie van gebruikers willen over het volgende:
welke soort kratom moet ik nemen om lekker en rustig te kunnen slapen?
Welke om de euforie het best te ervaren?
welke voor de pijnbestrijding?
r zijn wel duizenden soorten en ik word er niet wijzer van.
alvast bedankt
Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je goeie kwaliteit kratom koopt.hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.
Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..
Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast![]()
Niet de maeng da,die werkt langer dan andere soorten.er zit ook wat energie in het effect. Bovendien heb je.hem alleen in greenhihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.
Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..
Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast![]()
Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.Afgelopen week kratom aangeschaft, 5gr in warm water enigszins opgelost en gedronken. Ik kon wachten tot ik een ons woog, want het gaf geen effect 😅. Waar gaat het mis?
Thanks! Gaan we binnenkort nog maar een poging doen 🙂Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.
Gebruik je benzo's of andere medicatie?Thanks! Gaan we binnenkort nog maar een poging doen 🙂
Nee 🤷🏻♀️Gebruik je benzo's of andere medicatie?
Neem je het in op lege maag? Probeer de groene kratom eensAlle keren kratom dus niks gemerkt.
De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.
De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.
De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.
Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€
alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.
Schurft was er niets bijJa ongeveer 3 uur na het avondeten. We hebben van alles keren kratom dus zo goed als niks gemerkt. Ik had 1 keer dat ik wakkerder werd maar wel chill ( ik was moe, maar nadat ik het nam niet meer, wel heel licht een roes)
Een andere keer had ik niks anders dan overal jeuk, maar geen effect.
voor de rest van de keren geen effect gehad. 50 gram kratom weggegooid geld.
Beste is 4-6 uur niet gegeten hebben en kratom van goeie kwaliteit kopen!Ja ongeveer 3 uur na het avondeten. We hebben van alles keren kratom dus zo goed als niks gemerkt. Ik had 1 keer dat ik wakkerder werd maar wel chill ( ik was moe, maar nadat ik het nam niet meer, wel heel licht een roes)
Een andere keer had ik niks anders dan overal jeuk, maar geen effect.
voor de rest van de keren geen effect gehad. 50 gram kratom weggegooid geld.
Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.Beste is 4-6 uur niet gegeten hebben en kratom van goeie kwaliteit kopen!
En dan de groene kopen
Ja heel vreemd idd, zou het ook verder niet weten dan🤷♂️Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.
Ik hoef het niet meer te proberen, ik leg me er maar gewoon bij neer dat het niet goed werkt bij mij (of ons). Zou nog wel een goede ervaring willen maar dit geklooi vind ik ook zo zonde.
Zijn er anderegebruikers die ook last hebben van een droge huid door kratom?
Ik denk dat ik een pauze ga inlassen omdat ik 15gr per dag te veel vind om als bladtmateriaal in te nemen
Maar ik heb een opium verslaving gehad en kratom heeft die sure as hell overgenomen dus ik weet niet hoe ik dat ga handelen
Heb wel eens op een ander forum zoiets gelezen. Ik weet niet of het waar is. Mogen niet speculeren. Google het eens misschien kom je ook op dat forum uit.Ik heb nu kratom die overduidelijk met een opoide is bewerkt, gisteren dacht ik dit al
Nam vanmiddag me green borneo van kratopia kreeg een normale kratom high
Uurtje gelede halve dosis green bali genomen en ik lag al te knikkerbollen voor me diazepam ingewerkt was
Oogjes zijn ook kleiner als normaal bij kratom
Heb ook direct een craving naar morfine!
Ik denk dat ie met odsmt bewerkt is, heb het uit een smartshop... denken jullie dat dit kan?
Dankjewel voor je hulp Zoraa! Echt super fijn. Ik waardeer het. Hoeveel uur voor het slapen neem jij de CBD olie in? Ik kan het misschien wel een tijdje proberen inderdaad. Sowieso om te stoppen met het gebruik van slaapmiddelen.@Gemberthee laten we in dit topic maar even verder gaan kan kapen we het topic van iemand anders niet meer. Kratom neem ik als ik voor betere nachtrust neem altijd 2 a 3 uur voor het slapen gaan. Dan slaap ik er heerlijk bij in en slaap ook lekker door. Als ik het voor het slapen inneem ben ik wel rustig en chill maar slapen doe ik dan niet. Weet niet of je bekend bent met cbd olie ? Die neem ik sowieso 3 x per dag. Het versterkt de kratom ook.
In lage doseringen wel, in hoge doseringen juist tegenovergestelde over dat libido verhogendeHeb inmiddels CBD olie 10% in huis. Ik ben benieuwd naar de combi met Kratom. Ik zal het je laten weten!
Ik durfde het eerder niet te zeggen, maar ik had de nacht dat ik Kratom gebruikt had erotische dromen :-/... Nu las ik net dat Kratom ook libido verhogend kan werken haha!
Aha! Had ik dan toch juist wat hoger moeten doseren voor het sederende effect?In lage doseringen wel, in hoge doseringen juist tegenovergestelde over dat libido verhogende
Dan heb je al te hoog gedoseerd, bij Kratom is dat te hoog doseren. Bij normale opiaten is misselijkheid normaal, miss een andere strain proberen?Aha! Had ik dan toch juist wat hoger moeten doseren voor het sederende effect?
Ik was ook wel misselijk.
Gewoon mengen met warm water en wegklokken. Nee het is niet lekker, maar als je gaat zitten miepen en allerlei manieren gaat verzinnen om het in te nemen, dan wen je nooit aan de smaak. Misschien krijg je dan wel een lichamelijke afkeer.Dit keer niet misselijk geworden en heel fijn in slaap gevallen met 3 gram Kratom en CBD olie. (Wel vroeg wakker weer). Ik vind Kratom wel een bijzonder goedje. Het werkt echt!
Ben nu stiekem wel benieuwd geworden naar de oppeppende varianten. Kunnen mensen dat dan aan je merken?
En hoe nemen jullie het eigenlijk in? In vind het zo ranzig.