Het grote Kratom topic

Tur4x

Belezen gebruiker
Voor mij ook de rode strains.

En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Ik snap er helemaal geen moer van. Ik ben naar een smartshop gegaan (dag 5 afkick tramadol en oxy cold turkey)

het ging vandaag al iets beter maar na de capsules ( bali kratom & maeng da red kratom ) voel ik nauwelijks nog wat

nu alleen nog hopen dat ik wel slaap want dat deed ik al 4 dagen niet.

net wel sex gehad met kratom op maar Jezus wat is dat een ervaring zeg!!!!

zoooo intens

Tur4x

Belezen gebruiker
Ik zou graag informatie van gebruikers willen over het volgende:

welke soort kratom moet ik nemen om lekker en rustig te kunnen slapen?

Welke om de euforie het best te ervaren?

welke voor de pijnbestrijding?

r zijn wel duizenden soorten en ik word er niet wijzer van.

alvast bedankt

L

Lid 152247

Gast
Voor mij ook de rode strains.

En dan val ik ook altijd ook wel voor de marketingstunt 'Maeng Da', haha!
Denk je dat het een marketingstructuur is? Sommigen soorten wel. Maar ik merk bij deze echt die typische kenmerkem

L

Lid 152247

Gast
Ik zou graag informatie van gebruikers willen over het volgende:

welke soort kratom moet ik nemen om lekker en rustig te kunnen slapen?

Welke om de euforie het best te ervaren?

welke voor de pijnbestrijding?

r zijn wel duizenden soorten en ik word er niet wijzer van.

alvast bedankt
Hey! Wil best antwoord geven. Maar ik raad je eerst aan het topic te lezen. Zijn maar 3 blz en op de 1e vind je al uitgebreid antwoorden op je vragen.

Als je dan nog wat wilt weten. Laat maar weten :)

Thelittlegirl

Belezen gebruiker
hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.

Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..

Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast :)

Paranoize.

Badass junkie
hihi hey ik heb zelf enorm veel interesse naar kratom... Heb het forum even doorgelezen en zelf verder nog even wat rechearch gedaan.

Ik zoek momenteel voornamelijk iets dat rustgeven en ontspannend werkt, ik zat te denken aan de rode kratom.. Dosering heb ik geen idee van, ik lees zoveel verschillende dingen..

Wat voor mij het belangrijkste is, dat is om de werking van hasj roken in de avond een beetje op te vangen. Ik vind het roken op mijn slaapkamer met het idee dat mn ouders dat ruiken nogal verschrikkelijk... dus dat vergelijkbare effect zoek ik een beetje... Ik probeer op dit moment stap voor stap een beetje van alle drugs af te komen en ik merk dat hasj roken voor mij het minst verslavende is maar het idee dat mijn ouders dit iedere avond weten vind ik helemaal niks...
Ik hoor graag wat iemand mij zou adviseren, ik sta zeer open voor advies hierin. Dankjewel alvast :)
Ten eerste moet je ervoor zorgen dat je goeie kwaliteit kratom koopt.
Ik zou twee soorten minimaal kopen om te proberen.
Raad je aan om green malay te kopen en red maeng da.
Dosering 3-5 gram voor allebij de soorten.
Green malay geeft een goeie ontspannen/energie opwekkende high dus zal deze niet direct voor het slapengaan innemen. Maar om de roes van wiet te vervangen is dit wel 1 van de beste soorten daarvoor.
Red maeng da is meer ontspannen subtiel verdovende roes met euforie en slaperigheid dus voor het slapengaan is dit wel een goeie maar toch niet vlak voor het slapen 2/3 uurtjes van te voren.

Green malay 4/5gram begin dosering
Red maeng da 3gram begin dosering

L

Lid 152247

Gast

Niet de maeng da,die werkt langer dan andere soorten.er zit ook wat energie in het effect. Bovendien heb je.hem alleen in green
.Een normale prijs is ehh 20ct per gram. Daarboven pure winst,/oplichting.

Vanwege het slapen en drugs vervangen zou ik beginnen met 5 mg. 7/8 mg kan ook. Daarboven krijg je snel ontwenning. Je lichaam heeft het daar.zwaar mee.

Na een tijdje bereikt je kratomdosering zijn plafond..als je dan meer en meer neemt word je erg moe. Dat is wat je wilt. Maar niet de happy moe die je gewend bent.

Ik ben het eens met de bijlagen. De borneo was lekker chill als een soort benzo. Sumatra wel geprobeerd maar overdag.

Let op dat je genoeg vezels neemt. Daar extra o Want obstipatie komt het meest voor als bijwerking. Voorkomen bespaart een hoop ellende!
Zorg dat je maag leeg is. Op bank/bed gamen od tv kijken. Laaste uur geen blauw licht weet je wel. Maar als je de juiste kratom combineert met meditatie oefeningen..weltrusten

Laat je weten hoe het was? Als het goed bevalt moet je je in tolerantie verdiepen of hier vragen

Bijlagen

• Screenshot_20210801-184300_Chrome.jpg
    Screenshot_20210801-184300_Chrome.jpg
    319 KB · Weergaven: 10
Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 152247

Gast
Ben je bekend met de verschillende manieren van kratom nemen?.
En schaf.een weegschaaltje aan.. per mg.

Ik.neem 4 gram. Verdeeld over 2.theelepels.
Dan.neem.ik.een klein slokje cola,schuif de lepel zodat kratom in m'n mond zit
(Even niet ademen dan)
Dan alles direct doorslikken! Proef je niets van..of prima te doen.
Als.je.de 4 gram op een eetlepel.doer gaat.het fout..kratom wil niet binden met speeksel.en blijftplakken..met zo'n volle.eetlepel komt het ook in je wangen. Dan is het teveel om met drinken door te.spoelen".

Maar dat weegschaaltje is een must!!!!

Druktemaker

DF-koningin
Afgelopen week kratom aangeschaft, 5gr in warm water enigszins opgelost en gedronken. Ik kon wachten tot ik een ons woog, want het gaf geen effect 😅. Waar gaat het mis?

Zoraa

Wijs gebruiker
Afgelopen week kratom aangeschaft, 5gr in warm water enigszins opgelost en gedronken. Ik kon wachten tot ik een ons woog, want het gaf geen effect 😅. Waar gaat het mis?
Het komt vaak voor dat de 1ste keer niet aanslaat. Je hersenen weten nog niet wat ze met Kratom aanmoeten. De volgende keer ga je het echt wel merken.

Druktemaker

DF-koningin
Alle keren kratom dus niks gemerkt.

De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.

De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.

De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.

Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€

alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.

Paranoize.

Badass junkie
Alle keren kratom dus niks gemerkt.

De eerste keer begon ik met 1 gram kratom red gold om te proberen. Niks gemerkt. Mijn vriend nam 5 gram. Ook niks gemerkt.

De tweede keer had ik 5 gram kratom red gold. Niks gemerkt. Mij. Vriend nam 7,5 gram en hij heeft ook niks gemerkt.

De derde keer hadden we kratom red super. Ik nam 5 gram en merkte wederom niks. Ik nam later 3,5 gram erbij maar dat mocht niet baten. Mijn vriend nam 7,5 gram, en later nog een keer 7,5 gram erbij toen hij niks voelde. Maar dat mocht ook niet baten.

Het is gekocht bij een bekende vendor, die ook research chemicals verkoopt. Daarvan weten we sowieso dat ze werken 😛 maar misschien is de kratom van slechte kwaliteit? Kan me haast niet voorstellen dat we met deze hoeveelheden niks voelen. Het is een beetje weggegooid geld nu..€

alles keren overigens thee van gezet, heet water in een glas en het poeder er in. Voor het drinken nog even roeren en dan in 1 teug opdrinken.
Neem je het in op lege maag? Probeer de groene kratom eens

Zijn er ook mensen die dagelijks langere periode kratom hebben gebruikt? En die daarvan afgekickt zijn? Ik ben van plan te stoppen, omdat ik toch wel ben geschrokken van de afkick die kratom kan geven na langere tijd frequent gebruik..

nu velvet beans besteld die als het ware je dopamine een flinke boost geeft (omdat een opiaat afkick je dopamine receptor platgooit, en pas heeeeel rustig op gang komt ivm het frequent gebruik van kratom/opioïdes)

Ben erg benieuwd naar andere mensen zijn of haar verhalen betreft kratom afkick.. mochten de velvet beans hun werk doen laat ik dat hier weten voor de mensen die ook kratom of andere opiaten willen laten.

grtzz

Ape

Badass junkie
Ja ongeveer 3 uur na het avondeten. We hebben van alles keren kratom dus zo goed als niks gemerkt. Ik had 1 keer dat ik wakkerder werd maar wel chill ( ik was moe, maar nadat ik het nam niet meer, wel heel licht een roes)

Een andere keer had ik niks anders dan overal jeuk, maar geen effect.

voor de rest van de keren geen effect gehad. 50 gram kratom weggegooid geld.

Druktemaker

DF-koningin
Ja ongeveer 3 uur na het avondeten. We hebben van alles keren kratom dus zo goed als niks gemerkt. Ik had 1 keer dat ik wakkerder werd maar wel chill ( ik was moe, maar nadat ik het nam niet meer, wel heel licht een roes)

Schurft was er niets bij

Paranoize.

Badass junkie

Beste is 4-6 uur niet gegeten hebben en kratom van goeie kwaliteit kopen!
En dan de groene kopen

Ape

Badass junkie
Beste is 4-6 uur niet gegeten hebben en kratom van goeie kwaliteit kopen!
En dan de groene kopen
Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.

Ik hoef het niet meer te proberen, ik leg me er maar gewoon bij neer dat het niet goed werkt bij mij (of ons). Zou nog wel een goede ervaring willen maar dit geklooi vind ik ook zo zonde.

Paranoize.

Badass junkie
Er zat ook weleens 4 of 5 uur tussen na het eten. En het komt van een site waar anderen hier wel goede ervaring hebben met de kratom.

Ik hoef het niet meer te proberen, ik leg me er maar gewoon bij neer dat het niet goed werkt bij mij (of ons). Zou nog wel een goede ervaring willen maar dit geklooi vind ik ook zo zonde.
Ja heel vreemd idd, zou het ook verder niet weten dan🤷‍♂️

Paranoize.

Badass junkie
Zijn er anderegebruikers die ook last hebben van een droge huid door kratom?
Ik denk dat ik een pauze ga inlassen omdat ik 15gr per dag te veel vind om als bladtmateriaal in te nemen
Maar ik heb een opium verslaving gehad en kratom heeft die sure as hell overgenomen dus ik weet niet hoe ik dat ga handelen

Eve's drop

Badass junkie
Zijn er anderegebruikers die ook last hebben van een droge huid door kratom?
Ik denk dat ik een pauze ga inlassen omdat ik 15gr per dag te veel vind om als bladtmateriaal in te nemen
Maar ik heb een opium verslaving gehad en kratom heeft die sure as hell overgenomen dus ik weet niet hoe ik dat ga handelen

Nooit last van een droge huid gehad, maar ik weet wel dat je door kratom behoorlijk uitdroogt en zeker bij hoge dossisen.

Ik gebruik het zeer sporadisch (1 keer per jaar) en koop dan max 50 a 100 gram. Wat ik heb ervaren is dat rauw poeder innemen zeer heftige maagklachten veroorzaakte bij mij. Nu maak ik er altijd een thee van en gooi ik de poeder na 3 keer pruttelen weg en ik heb geen last meer gehad van nare bijwerkingen. Het kost alleen wel wat extra kratom maar he! Alles beter dan uitgedroogde groene drollen en een berg omeprazol omdat het lijkt alsof je maagwand uit elkaar spat haha 🤣

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb nu kratom die overduidelijk met een opoide is bewerkt, gisteren dacht ik dit al
Nam vanmiddag me green borneo van kratopia kreeg een normale kratom high
Uurtje gelede halve dosis green bali genomen en ik lag al te knikkerbollen voor me diazepam ingewerkt was
Oogjes zijn ook kleiner als normaal bij kratom
Heb ook direct een craving naar morfine!
Ik denk dat ie met odsmt bewerkt is, heb het uit een smartshop... denken jullie dat dit kan?

Zoraa

Wijs gebruiker
Ik heb nu kratom die overduidelijk met een opoide is bewerkt, gisteren dacht ik dit al
Nam vanmiddag me green borneo van kratopia kreeg een normale kratom high
Uurtje gelede halve dosis green bali genomen en ik lag al te knikkerbollen voor me diazepam ingewerkt was
Oogjes zijn ook kleiner als normaal bij kratom
Heb ook direct een craving naar morfine!
Ik denk dat ie met odsmt bewerkt is, heb het uit een smartshop... denken jullie dat dit kan?
Heb wel eens op een ander forum zoiets gelezen. Ik weet niet of het waar is. Mogen niet speculeren. Google het eens misschien kom je ook op dat forum uit.

Zoraa

Wijs gebruiker
@Gemberthee laten we in dit topic maar even verder gaan kan kapen we het topic van iemand anders niet meer. Kratom neem ik als ik voor betere nachtrust neem altijd 2 a 3 uur voor het slapen gaan. Dan slaap ik er heerlijk bij in en slaap ook lekker door. Als ik het voor het slapen inneem ben ik wel rustig en chill maar slapen doe ik dan niet. Weet niet of je bekend bent met cbd olie ? Die neem ik sowieso 3 x per dag. Het versterkt de kratom ook.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
@Gemberthee laten we in dit topic maar even verder gaan kan kapen we het topic van iemand anders niet meer. Kratom neem ik als ik voor betere nachtrust neem altijd 2 a 3 uur voor het slapen gaan. Dan slaap ik er heerlijk bij in en slaap ook lekker door. Als ik het voor het slapen inneem ben ik wel rustig en chill maar slapen doe ik dan niet. Weet niet of je bekend bent met cbd olie ? Die neem ik sowieso 3 x per dag. Het versterkt de kratom ook.
Dankjewel voor je hulp Zoraa! Echt super fijn. Ik waardeer het. Hoeveel uur voor het slapen neem jij de CBD olie in? Ik kan het misschien wel een tijdje proberen inderdaad. Sowieso om te stoppen met het gebruik van slaapmiddelen.
De laatste tijd val ik wel goed in slaap, maar word vaak midden in de nacht wakker. Ik denk dat de oorzaak ook in lichamelijk ongemak kan zitten, maar dat kon ik altijd lekker makkelijk negeren met slaapmiddel... Misschien dat ik uiteindelijk toch nog eens terug naar de huisarts ga, mocht het met Kratom en CBD olie niet opgelost zijn. Thnx voor al je adviezen!

Zoraa

Wijs gebruiker
Heel graag gedaan hoor, daarom zitten we op DF om ervaringen te delen en om van elkaar te leren. Ik neem het een uur voor slapen gaan. Ik heb cbd raw. Ik neem sowieso 3x daags cbd olie. Veel succes ermee ben erg benieuwd naar jou ervaringen. Cbd heeft wel eventjes nodig een weekje of soms 2 dan weet je pas echt wat het voor je doet.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Heb inmiddels CBD olie 10% in huis. Ik ben benieuwd naar de combi met Kratom. Ik zal het je laten weten!
Ik durfde het eerder niet te zeggen, maar ik had de nacht dat ik Kratom gebruikt had erotische dromen :-/... Nu las ik net dat Kratom ook libido verhogend kan werken haha!

Paranoize.

Badass junkie
Heb inmiddels CBD olie 10% in huis. Ik ben benieuwd naar de combi met Kratom. Ik zal het je laten weten!
Ik durfde het eerder niet te zeggen, maar ik had de nacht dat ik Kratom gebruikt had erotische dromen :-/... Nu las ik net dat Kratom ook libido verhogend kan werken haha!
In lage doseringen wel, in hoge doseringen juist tegenovergestelde over dat libido verhogende

Paranoize.

Badass junkie
Aha! Had ik dan toch juist wat hoger moeten doseren voor het sederende effect?

Ik was ook wel misselijk.
Dan heb je al te hoog gedoseerd, bij Kratom is dat te hoog doseren. Bij normale opiaten is misselijkheid normaal, miss een andere strain proberen?
En ook op lege maag innemen

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Oh toch te hoog. Ik had toen wel in korte tijd bijgenomen. Ik las net ergens dat je ook misselijk kunt worden als je binnen korte tijd meer neemt. Dat zou het ook nog kunnen zijn misschien.

Ik heb net half uur geleden ongeveer 3 gram genomen en ga niets meer bijnemen. Ik heb het idee dat ik het nu al wel voel. Dat mijn oogleden wat zwaarder voelen en mijn hoofd wil liggen. Fijn gevoel.

Gemberthee

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Dit keer niet misselijk geworden en heel fijn in slaap gevallen met 3 gram Kratom en CBD olie. (Wel vroeg wakker weer). Ik vind Kratom wel een bijzonder goedje. Het werkt echt!

Ben nu stiekem wel benieuwd geworden naar de oppeppende varianten. Kunnen mensen dat dan aan je merken?

En hoe nemen jullie het eigenlijk in? In vind het zo ranzig.

L

Lid 152247

Gast

Ja het is smerig. Maar daarom doe ik de tosh and Wash. Klein slokje koud water in mijn mond. Lepel naar binnen schuiven ZONDER te inhaleren.
Want dan Krijgt je dus die gigantische hoest en kots buien.
Paar slokken water erachter aan(het bind zich niet aan de 1e slok water je je mond) En.klaar

L

Lid 152247

Gast
Oh en ik doe het altijd met theelepels iig kleinere dan de normale.

Het hoesten en spugen ..ik geloof niet dat het door de smaak komt..maar het is een onwijs fijne stof.niet zo zwaar als zand of zout. Als je in of uitademt zit het echt overal. De manier waarop het dan ook in je keel komt geeft een fysieke reactie.
Probeer het klein te houden, weg.te.spoelen. daarna wat cola of drinkyoghurt en waarschijnlijk.merk je het dan niet eens.

Ape

Badass junkie
Dit keer niet misselijk geworden en heel fijn in slaap gevallen met 3 gram Kratom en CBD olie. (Wel vroeg wakker weer). Ik vind Kratom wel een bijzonder goedje. Het werkt echt!

Ben nu stiekem wel benieuwd geworden naar de oppeppende varianten. Kunnen mensen dat dan aan je merken?

En hoe nemen jullie het eigenlijk in? In vind het zo ranzig.
Gewoon mengen met warm water en wegklokken. Nee het is niet lekker, maar als je gaat zitten miepen en allerlei manieren gaat verzinnen om het in te nemen, dan wen je nooit aan de smaak. Misschien krijg je dan wel een lichamelijke afkeer.

Je kan overal aan wennen, zolang je je er maar aan blootstelt. Je eerste wijntje was toch ook smerig. Je eerste olijf misschien ook. Just do it!

Bovenaan