Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

Heb jij zin in een joint?

• Ja

Stemmen: 1 20,0%
  • Ja, ONTZETTEND!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, moet er niet aan denken!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5

BacingsPen

Badass junkie
daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen :)

Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P

Emo

Bewuste gebruiker
vrijdag is chris alleen thuis
*uhm uhm* mooie gelegenheid lijkt mij :grin:
zeg ochtendkrant dan wel ff af voor een keertje !

Emo

Bewuste gebruiker
ja maar bij chris kan het tot 3 uur
dus ik weet niet hoor :wink: of je daarna nog trekt om kranten te lopen :P

matthijs

Badass junkie
SpacingBen zei:

Blue lotus....
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
SpacingBen zei:

Blue lotus....
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops

Dan moet ik regelen dat iemand die 18 is het ff voor me haalt :)

Enneh @ emo, om 3 uur zijn de kranten er wel vaak :) Opzich heb ik geen probleem met snachts te lopen, maja ook niet met daarna naar me bedje toe te gaan :)

cunt

Wijs gebruiker
ben nu m'n laatste aan het draaien voor de komende weken .. tot oud & nieuw geen drugs (op alcohol en sigaretten na..) voor mij..

Kevin_

Newbie
Eeey me 1e berichtje :sunglasses:

ik heb een weddenschap met vriend van me
ik blijf vd wiet af tot oud & nieuw en hij vd drank
hij is zwaar addict!

ik ben al sinds 1 dec clean
maar nu heb ik wel trek in jointje....

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Wat als een van jullie de weddenschap verliest?

Succes ermee trouwens :)

En neen ik heb nu geen trek in een joint :wave:

Kevin_

Newbie
Sweet_Shadow zei:
Wat als een van jullie de weddenschap verliest?

Succes ermee trouwens :)

En neen ik heb nu geen trek in een joint :wave:

we hebben niet echt afgesproken wat er dan gebeurd
meer om de eer :wink:
ik hou het denk ik wel vol, ben niet zo'n 'erge' blower :sunglasses:

Kevin_

Newbie
Emo zei:
SpacingBen zei:
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:

nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval :grin:

wtf ik ken haar!
hoe kennen jullie haar??
als we het iig over dezelfde hebben
zal wel niet zijn dat er zoveel digna's in apeldoorn wonen :rolleyes:
gymnasium?

BacingsPen

Badass junkie
Kevin_ zei:
Emo zei:
SpacingBen zei:
Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed :)
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten :hearteyes:

@ emo

Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goed :) Van spacecake word ik sowieso minder para :)

Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn :grin:

nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval :grin:

wtf ik ken haar!
hoe kennen jullie haar??
als we het iig over dezelfde hebben
zal wel niet zijn dat er zoveel digna's in apeldoorn wonen :rolleyes:
gymnasium?

LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium :)

Maareh, hoe ken je haar, zit je ook op het gymnasium?

Kevin_

Newbie
SpacingBen zei:
LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium :)

Ja ik ga best wel veel met haar om op school :grin:
Maar ik wist helemaal niet dat ze ook blowde :openmouth:

BacingsPen

Badass junkie
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:

Doet ze ook helemaal niet :)

En ik heb haar eigenlijk pas 3 keer ontmoet eigenlijk :cry:
Het lijkt me best wel een heel aardig meisje!

Kevin_

Newbie
SpacingBen zei:
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:

Ze blowt niet? Ik dacht al :P
Ik ga pas half jaartje met haar om fzo en ik vind haar echt heel aardig.
Meeste meisjes die ik pas ken daar heb ik na een tijdje al genoeg van zeg maar maar heb ik bij haar niet echt.

hoe kennen jullie haar dan?

J0rrit

Badass junkie
SpacingBen zei:
Aangezien ik regelmatig zin heb in een joint (en jullie denk ik ook?) en daar ook vaak verschillende redenen toe zijn dacht ik dat deze topic geen kwaad kon!

Heb nu vanaf vrijdag niet geblowd, en begin echt al weer heel erg zin te krijgen! Wat ik heel gek vind, is dat ik vaak wel heeeeeeeel erg zin heb in een joint maar niet in spacecake. Het lijkt wel alsof het roken van een joint toch iets verslavend is dan het eten van wiet maja...

Owja en als ik zin heb in een joint krijg ik vaak het idee om loze topics als deze te maken!

heb kj ook, miss omdat je t draaien, vullen van de joint etc chill vind om te doen, of miss vind je t chiller om te roke omdat je dan ook nicotine binne krijgt

Emo

Bewuste gebruiker
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:

Meeste meisjes die ik pas ken daar heb ik na een tijdje al genoeg van zeg maar maar heb ik bij haar niet echt.

oohw ik heb al genoeg van haar :wink: ( en ja ik ken haar ook ben een vriend van ben :wink:)

BacingsPen

Badass junkie
DarkScope zei:
SpacingBen zei:
Aangezien ik regelmatig zin heb in een joint (en jullie denk ik ook?) en daar ook vaak verschillende redenen toe zijn dacht ik dat deze topic geen kwaad kon!

Heb nu vanaf vrijdag niet geblowd, en begin echt al weer heel erg zin te krijgen! Wat ik heel gek vind, is dat ik vaak wel heeeeeeeel erg zin heb in een joint maar niet in spacecake. Het lijkt wel alsof het roken van een joint toch iets verslavend is dan het eten van wiet maja...

Owja en als ik zin heb in een joint krijg ik vaak het idee om loze topics als deze te maken!

heb kj ook, miss omdat je t draaien, vullen van de joint etc chill vind om te doen, of miss vind je t chiller om te roke omdat je dan ook nicotine binne krijgt
Mja, toen ik nog met nicotine rookte, was het zeker weten dat! Maar ik rook nu 99/100 keer puur!

En in draaien heb ik soms geen eens zin! Maar het roken opzich is wel leuk en lekker dus ja :)

Kevin_

Newbie
Emo zei:
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:
Kevin_ zei:
SpacingBen zei:

oohw ik heb al genoeg van haar :wink: ( en ja ik ken haar ook ben een vriend van ben :wink:)

wat is r gebeurd tussen jullie?

cunt

Wijs gebruiker
SpacingBen zei:
mmm, ok :) En wat is daar de reden van?

Niet te veel zuipen dan he? :P
de afgelopen 3 weken elke dag aan de rotzooi ..
en dan maakt blowen me geen reet uit .. maar ook vrij vaak snuifsel .. en vind het verstandig om dat nu ff niet te doen (A)

BacingsPen

Badass junkie
cunt zei:
SpacingBen zei:
mmm, ok :) En wat is daar de reden van?

Niet te veel zuipen dan he? :P
de afgelopen 3 weken elke dag aan de rotzooi ..
en dan maakt blowen me geen reet uit .. maar ook vrij vaak snuifsel .. en vind het verstandig om dat nu ff niet te doen (A)

Mja, is ook verstandig :) Je moet het vooral niet onderschatten :)

BacingsPen

Badass junkie
Volgens mij heb ik hier momenteel de meeste behoefte naar een joint of niet? :P

Ga er zo maar 1 roken voor het leren, laat die hasjmelk maar zitten :P

Mindless1985

Badass junkie
Zo heey.. Ik heb echt zin in een joint :) Dit is mijn eerste post hier trouwens, al heb ik hier al wel een hoop gelezen en geleerd.

Ik ga morgen naar Polen toe waar ik wel vrij veel zin in heb :) Heb ook al geregeld dat ik daar kan blowen trouwens :grin:

BacingsPen

Badass junkie
Dzy zei:
Zo heey.. Ik heb echt zin in een joint :) Dit is mijn eerste post hier trouwens, al heb ik hier al wel een hoop gelezen en geleerd.

Ik ga morgen naar Polen toe waar ik wel vrij veel zin in heb :) Heb ook al geregeld dat ik daar kan blowen trouwens :grin:

hehehehe, flex :)

al hoe wel, je kan er ook gaan zuipen?

Dat is veel relaxter weet je dat?! :P

Ik ga maar weer wat vaker zuipen, dan zeurt mijn pa tenminste ook niet meer. (blijkbaar heeft ie toch gemerktg dat ik iedere dag blowde)

Maja, polen is wel onwijs gaaf! Het regent er nooit! (behalve als jij er heen gaat uiteraard :wink: )

What to do?

cunt

Wijs gebruiker
caatje zei:
cunt zei:
ben nu m'n laatste aan het draaien voor de komende weken .. tot oud & nieuw geen drugs (op alcohol en sigaretten na..) voor mij..
Ben benieuwd, heb je nog steeds niet gebruikt?
had afgelopen woensdag een heel klein beetje coke gebruikt.. 3 lijnen ofzo. en toen pas met oud & nieuw :)
dus heb het goed volgehouden :sunglasses:

oww kut, heb nog 1 joint tussendoor gerookt 1x, dus een klein beetje gesmokkeld :wink:

Hempy

Bewuste gebruiker
..

Ik heb nu zooooovveeelllll ( :openmouth: ) zin in een joint he, ti's nu al 3 uur geleden sinds men laatste, ik word nu al gek, en ben nog steeds aant wachten op een vriend... :smilingimp:

Had ik maar een voorraad van een paar kilo :( :grin:

Ce

Newbie
heb mezelf beloofd tijdnes de blok en exames niets te roken. Ik ben een week en half bezig en heb nog een maand te gaan. Ik krijg redelijk wel zin.

HDA

Bewuste gebruiker
Ik rookte een sticky'tje (met behoorlijk weinig wiet in) telkens voor het slapengaan. De wiet is op, en op is op. Geen zin dus.

Bovenaan