Blue lotus....SpacingBen zei:daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen
Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
mathijs zei:Blue lotus....SpacingBen zei:daarom maar is ff dat spul bij de smart shop gaan halen
Hoe heet het nou? Loetina nee, leotus nee naja gotver :P
bij veel smartshops kan je dat niet kopen hoor, je kan zeker even gaan kijken. Maar de dingen die ze bij azarius verkopen, verkopen ze niet bij alle smartshops

Sweet_Shadow zei:Wat als een van jullie de weddenschap verliest?
Succes ermee trouwens![]()
En neen ik heb nu geen trek in een joint![]()
Emo zei:SpacingBen zei:Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten![]()
@ emo
Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goedVan spacecake word ik sowieso minder para
Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn![]()
nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval![]()
Kevin_ zei:Emo zei:SpacingBen zei:Ik heb slechts 1 heis genomen en voel m al goed
Misschien ga ik dat wel vaker doen hehe, gewoon 1 heis en dan weer ff uurtje wachten![]()
@ emo
Ik werd niet para toen ik digna voor het eerst zag, maarja had een hele spacecake op en voelde me gewoon goedVan spacecake word ik sowieso minder para
Digna was eigenlijk best wel leuk om stoned mee te zijn![]()
nja ik heb het heel vaak wel dat ik gewoon parraa word als mensen niet knetter zijn en ik wel en ik ze voor het eerst zie
gelukkig was dat met digna niet het geval![]()
wtf ik ken haar!
hoe kennen jullie haar??
als we het iig over dezelfde hebben
zal wel niet zijn dat er zoveel digna's in apeldoorn wonen![]()
gymnasium?
SpacingBen zei:LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium
Maareh, hoe ken je haar, zit je ook op het gymnasium?
Kevin_ zei:SpacingBen zei:LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium
Ja ik ga best wel veel met haar om op school
Maar ik wist helemaal niet dat ze ook blowde![]()
SpacingBen zei:Kevin_ zei:SpacingBen zei:LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium
Doet ze ook helemaal niet
En ik heb haar eigenlijk pas 3 keer ontmoet eigenlijk![]()
Het lijkt me best wel een heel aardig meisje!
SpacingBen zei:Aangezien ik regelmatig zin heb in een joint (en jullie denk ik ook?) en daar ook vaak verschillende redenen toe zijn dacht ik dat deze topic geen kwaad kon!
Heb nu vanaf vrijdag niet geblowd, en begin echt al weer heel erg zin te krijgen! Wat ik heel gek vind, is dat ik vaak wel heeeeeeeel erg zin heb in een joint maar niet in spacecake. Het lijkt wel alsof het roken van een joint toch iets verslavend is dan het eten van wiet maja...
Owja en als ik zin heb in een joint krijg ik vaak het idee om loze topics als deze te maken!
Kevin_ zei:SpacingBen zei:Kevin_ zei:SpacingBen zei:LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium
Ze blowt niet? Ik dacht al :P
Ik ga pas half jaartje met haar om fzo en ik vind haar echt heel aardig.
Meeste meisjes die ik pas ken daar heb ik na een tijdje al genoeg van zeg maar maar heb ik bij haar niet echt.
hoe kennen jullie haar dan?
Mja, toen ik nog met nicotine rookte, was het zeker weten dat! Maar ik rook nu 99/100 keer puur!DarkScope zei:SpacingBen zei:Aangezien ik regelmatig zin heb in een joint (en jullie denk ik ook?) en daar ook vaak verschillende redenen toe zijn dacht ik dat deze topic geen kwaad kon!
Heb nu vanaf vrijdag niet geblowd, en begin echt al weer heel erg zin te krijgen! Wat ik heel gek vind, is dat ik vaak wel heeeeeeeel erg zin heb in een joint maar niet in spacecake. Het lijkt wel alsof het roken van een joint toch iets verslavend is dan het eten van wiet maja...
Owja en als ik zin heb in een joint krijg ik vaak het idee om loze topics als deze te maken!
heb kj ook, miss omdat je t draaien, vullen van de joint etc chill vind om te doen, of miss vind je t chiller om te roke omdat je dan ook nicotine binne krijgt
Emo zei:Kevin_ zei:SpacingBen zei:Kevin_ zei:SpacingBen zei:LOL, we hebben het over dezelfde digna! Digna is ook wel zo'n mmmm, hoe zal ik het noemen? naja, een naam voor iemand op het gymnasium
Ze blowt niet? Ik dacht al :P
Ik ga pas half jaartje met haar om fzo en ik vind haar echt heel aardig.
Meeste meisjes die ik pas ken daar heb ik na een tijdje al genoeg van zeg maar maar heb ik bij haar niet echt.
hoe kennen jullie haar dan?
oohw ik heb al genoeg van haar( en ja ik ken haar ook ben een vriend van ben
)
de afgelopen 3 weken elke dag aan de rotzooi ..SpacingBen zei:mmm, okEn wat is daar de reden van?
Niet te veel zuipen dan he? :P
cunt zei:de afgelopen 3 weken elke dag aan de rotzooi ..SpacingBen zei:mmm, okEn wat is daar de reden van?
Niet te veel zuipen dan he? :P
en dan maakt blowen me geen reet uit .. maar ook vrij vaak snuifsel .. en vind het verstandig om dat nu ff niet te doen (A)
Dzy zei:Zo heey.. Ik heb echt zin in een jointDit is mijn eerste post hier trouwens, al heb ik hier al wel een hoop gelezen en geleerd.
Ik ga morgen naar Polen toe waar ik wel vrij veel zin in hebHeb ook al geregeld dat ik daar kan blowen trouwens
![]()
Ben benieuwd, heb je nog steeds niet gebruikt?cunt zei:ben nu m'n laatste aan het draaien voor de komende weken .. tot oud & nieuw geen drugs (op alcohol en sigaretten na..) voor mij..

had afgelopen woensdag een heel klein beetje coke gebruikt.. 3 lijnen ofzo. en toen pas met oud & nieuwcaatje zei:Ben benieuwd, heb je nog steeds niet gebruikt?cunt zei:ben nu m'n laatste aan het draaien voor de komende weken .. tot oud & nieuw geen drugs (op alcohol en sigaretten na..) voor mij..
cunt zei:oww kut, heb nog 1 joint tussendoor gerookt 1x, dus een klein beetje gesmokkeld![]()