Het 'Ik heb zin in een joint!' topic

Heb jij zin in een joint?

• Ja

Stemmen: 1 20,0%
  • Ja, ONTZETTEND!

Stemmen: 4 80,0%
  • Nee

Stemmen: 0 0,0%
  • Nee, moet er niet aan denken!

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal aantal stemmers
    5

axefreak

Newbie
damn de oogst is op dus ik heb pas weer wiet tot half maart,,, dat wordt me een lange maand ,, :rolleyes:

maar daarvoor heb je vriende om ff ene te smoken nu :stoned: hehehe

mzzl he :grin:

Mac...

Badass junkie
Nja gister ook al aan de joint gehangen, kweenie, laatste tijd alleen zin als ik met vrienden samen ben die ook zin hebben om te blowen.

BacingsPen

Badass junkie
En ik heb zooooooooooooooooooo zin in een lekker puur jointje! Al ff niet meer gehad. (naja, dinsdag nog)

Want die spacecake werkt de soms wel heel lekker en goed. Maar ik kan niet ontkennen dat ie icm met een jointje extra goed inslaat!!! :grin:

Mindless1985

Badass junkie
Ik ga gewoon eens proberen of ik een weekendje zonder kan :) Gisteren om 9 uur 's avonds nog eentje gehad, dus tot zondag 9 uur geen wiet voor mij :) Nog 52 uur en 43 minuten :grin:

BacingsPen

Badass junkie
woooooooooooow, ik heb me een dikke joint! Net zo groot als een voorgedraaide maar dan helemaal puur! :P :grin:

Dat wordt weer een mooie leerdag in de bieb! :grin:

Mindless1985

Badass junkie
Tis niet gelukt, maar wel 48 uur volgehouden, dus goed zat :tongueout: ik ben al bezig met de volgende ^^ en ik heb er behoorlijk zin in :wink:

Pkoeiaard

Belezen gebruiker
3 al op... hele joint ? of delen met anderen.?
Ikke nu al 2 op.
Ongeveer 0.2gr totaal.. Ik krijg zo binnenkort een ziekte van LKS. :mrgreen:
:stoned: :stoned: :stoned:
THC is nu onderweg naar de hersenen. Lekkerrrrrrr........knetter!

Jeller

Badass junkie
jij rookt er dan toch ook wel wat te veel hé..

ik heb de laatste tijd trouwnes minder zin naar weed zelf maar meer naar de gezelligheid enzo er rond

ma nu eb ik vooral zin om eens goe uit te gaan en mijn benen kapot dansen

BacingsPen

Badass junkie
zo hoort het ook... Je moet het niet doen voor het gevoel, maar de hele sfeer waar je in beland = omstandigheden

Bovenaan