bigvic1988
Newbie
hey ik gebruik al 5jaar niet iedere dag maar het scheelt de laatste tijd niet veel en met 10gr kom ik maar net men weekend door dus het moet stoppen ! ik heb ondervonden dat als ik wil stoppen zeker een maand in huis moet blijven want hier kom ik het overal tegen en geen alcohol meer drinken want dat gaat bij mij goed samen en ik denk als vervanging ik ga sporten voor bezig te blijven en vooral breken met men "vriendekring" al een goeie stap is .
het is niet de eerste keer dat ik probeer ervan te blijven maar men vriendin geeft een spontane klaplong gekregen dat en onrechtstreeks toch met het langdurig gebruik te maken heeft en het enige waar ik bang voor ben is dat ik men hele leven mij er tegen ga moeten tegen vechten om clean te blijven .
john.
het is niet de eerste keer dat ik probeer ervan te blijven maar men vriendin geeft een spontane klaplong gekregen dat en onrechtstreeks toch met het langdurig gebruik te maken heeft en het enige waar ik bang voor ben is dat ik men hele leven mij er tegen ga moeten tegen vechten om clean te blijven .
john.