Het nummer boven je...Hot or Not???

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Not, jemig infected mushroom gaat er zwaar op achteruit.
De oude plaatjes van infected zijn dan weer wel goed.

dit cdtje heb ik, dit is hoe infected moet klinken. Voor mij dan althans :wink:

De muziek zelf is niet slecht maar ben niet zo'n fan van de zang. Dus voor mij Not.

Deleyaman - September Song

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/ZrePFPfeo2Y" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Van alle muziekstijlen die op Core eindigen, vind ik Acidcore nog wel het meest dragelijk :wink: Dat is meer vanwege mijn affiniteit met Goa, Psytrance en Acid techno :P

Ik geef hem ondanks mijn smaak een HOT dus!

Volgende nummer:

69

UhNee

Newbie
SmartieAndMe zei:
Van alle muziekstijlen die op Core eindigen, vind ik Acidcore nog wel het meest dragelijk :wink: Dat is meer vanwege mijn affiniteit met Goa, Psytrance en Acid techno :P

Ik geef hem ondanks mijn smaak een HOT dus!

Volgende nummer:

69

Heeeeel hot

Nu het weer een beetje lente word gelijk weer verslaafd aan dit nummer, normaal iets te soft maar zoooo chill! :hearteyes:

https://www.youtube.com/watch?v=zAuDeWZguDY

ooscaar

Wijs gebruiker
Heel makkelijk nummertje (beetje popmuziek) naar mijn smaak maar dus niet echt heet...

[youtube]watch?v=9EL2LCvrnZQ[/youtube]

transformated

Badass junkie
kokosmakroon900 zei:
ooscaar zei:
Heel makkelijk nummertje (beetje popmuziek) naar mijn smaak maar dus niet echt heet...

[youtube]watch?v=9EL2LCvrnZQ[/youtube]
lekker nummertje, relaxed om lekker op de bank bij te zitten 9/10

https://www.youtube.com/watch?v=We1rnNpE-uA

overigens met een enorm fijne clip om naar te kijken :)

Echt een chill nummer totaal mijn stijl ook een beetje voor mijn part 10/10!

Dit liedje die ik nu toon is jump up een subgenre van drum and bass. Oh en luister ook eens goed naar de lyrics in het begin vind het geweldig dat ie het gewoon zegt. :wink:

[youtube]watch?v=Ms3Xulxw_uo[/youtube]

ooscaar

Wijs gebruiker
Ben niet echt een DnB fan, maar veel van die nummers, waaronder deze, klinken wel vet! Binnenkort maar eens voor het eerst zo een feestje bezoeken denk ik :)

ooscaar

Wijs gebruiker
Leuk, Eelke Kleijn! Ook wel een aardig nummertje, 7/10 dus dat is wel een beetje heet :)

Nog meer Eelke Kleijn, deze vind ik leuk (ondanks dat het een beetje pop is haha) :)

Opeenrodepaddestoel

Belezen gebruiker
Ik vond Joris Delacroix altijd wel kek toen ik net kwam kijken in de deep house scene, nu vind ik er echter niet zoveel meer aan 6/10.

[youtube]/watch?v=UG_76EjUHM4[/youtube]

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Lekker nummertje hoor! Echt iets dat ik zou willen horen op een festival lekker met de volle zon.

Dit nummer vat mijn afgelopen zomer en het festival MELT! kort samen, echt een aanrader!

Niko Schwind feat. Heartbeat - Perfect Fit (Proud Remix)

[youtube]watch?v=3RVrJyPSrpA[/youtube]

broodjeaap

Experimenterende gebruiker
Super nummer, heb ik vaak gehoord op feestjes, zeker HOT

Ik opper dit nummer, dit jaar op Graefenthal gehoord (echt een aanrader voor mensen die van house en techno houden :hearteyes: :hearteyes: ). Stond in de kelder toen langzaam de zon naar binnen begon te schijnen via een raampje, heeeerlijk

https://www.youtube.com/watch?v=P_l-k6Ep-6w

ooscaar

Wijs gebruiker
Wel een aardig nummer, klinkt wel lekker ja! 7/10 geef ik hem, omdat ik hem verder niet heel speciaal vind.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Goed, maar ben de laatste tijd niet zo in de stemming voor dat soort muziek.

Van eigen bodem:

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Vind die DnB altijd erg relaxed 10/10!

Artiest die sinds paar dagen ken, echt vet wat hij met z'n gitaar kan.
Ook heerlijk om op te trippen lijkt mij.

Mac DeMarco // "Ode to Viceroy"
[youtube]/watch?v=6bfTTeZOrs4[/youtube]

ooscaar

Wijs gebruiker
Leuk, Paul Kalkbrenner heb ik veel geluisterd, ik word hier blij en relaxed van! 8/10 ook haha

De technoliefhebbers onder ons kennen hem al:

Narayani

Bewuste gebruiker
Leuk, krijg er zin van in een vies plakkerig waus bunkertechno feestje, op een goede manier :grin:

Iets heel anders (werd herhaaldelijk gedraaid op mijn verjaardag, een vriendin deed hier een supervet dansje op met lichtjes :hearteyes: ) Niet per se mijn genre though.

MeejheM

Badass junkie
Not, ik heb het niet zo op die pop/singer songwriter dingetjes.

@Narayani: wel heel erg flauw nummer, super standaard arrangementen etc. geen halve 12" waard vind ik.

dan hoor ik ze liever zo:

[youtube]/3Il6o_WnvAU[/youtube]

MeejheM

Badass junkie
dat is al een stuk beter. minder binnen de standaard hokjes van een genre, en meer creatief. dat vind ik prettiger om te luisteren.

MeejheM

Badass junkie
dat is al een stuk beter. minder binnen de standaard hokjes van een genre, en meer creatief. dat vind ik prettiger om te luisteren.

even een voorbeeldje van genre afbrekende muziek uit een andere hoek, ook weer redelijk hard. ik hou niet van muziekaal behang zoals ze dat soms noemen

[youtube]/T5duS7xekf4[/youtube]

ooscaar

Wijs gebruiker
Sorry maar ik vind dit echt waardeloos, niet omdat het hard en raar is maar omdat het naar mijn mening alleen maar hard en raar is. Ik hoor niet echt iets wat leuk/goed/spannend/mooi/inspirerend/watdanook moet klinken. Geschreeuw met een slechte beat naar mijn mening. 2/10 want nog slechter is mogelijk naar mijn mening. :P

MeejheM

Badass junkie
Wat een vette visuals bij die clip. deed me een beetje denken aan toen ik die ene clip van de white stripes voor het eerst zag, en bestwel onder invloed was.

ik zal eens wat ket pakken en nog een keer kijken. deze bedoel ik
[youtube]/0J2QdDbelmY[/youtube]

maar daar hoef ik geen meningen over, ik vind de clip wel vet maar verder niks bijzonders. deze clip daarintegen vond ik geniaal toen ik hem voor het eerst zag, maar je moet er ff tijd voor hebben.

niet binnen een half uur reageren dus.
[youtube]/evA-R9OS-Vo[/youtube]

Bovenaan