Het nummer boven je...Hot or Not???

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Nope... vreselijk...

Ik hou wel van hip hop. Maar dan zulke:

Laatst bewerkt door een moderator:

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Mindless zei:
Nope... vreselijk...

Ik hou wel van hip hop. Maar dan zulke:

Ik hou wel van dat soort muziek. Lekker chillen op de zomeravond met een jointje in het gras :mrgreen:

Deze gast maakt veel oldskool hip hop beats. Vind ikzelf erg fijn om naar te luisteren.

Laatst bewerkt door een moderator:

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je linkt werkt niet kokosmakroon. Ligt misschien ook aan het nieuwe forum, maar ik kan ook niet uit je link halen welke clip je bedoeld. De link lijkt veel te lang.

Ik zie nu dat het embedden op dit forum lekker makkelijk werkt. Knopje media en dan gewoon de gehele youtube link daarin plakken. Hier nog een van mij:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Je linkt werkt niet kokosmakroon. Ligt misschien ook aan het nieuwe forum, maar ik kan ook niet uit je link halen welke clip je bedoeld. De link lijkt veel te lang.

Ik zie nu dat het embedden op dit forum lekker makkelijk werkt. Knopje media en dan gewoon de gehele youtube link daarin plakken.
Lijkt met de migratie naar het nieuwe forum te maken te hebben, aangezien de code nu iets anders is. Het rare is echter dat in sommige oude posts de code wel omgezet en in andere weer niet.

@MacLeod Enig idee waar het aan kan liggen dat sommige youtube links wel goed zijn aangepast en andere niet?

MacLeod

Admin
Forumleiding
Beheerder
Nee, het is me niet duidelijk waarom sommige video's niet goed zijn overgezet naar de nieuwe tags. Het lijkt er in ieder geval niet op dat dit komt omdat de tags verkeerd gebruikt zijn. Een aantal berichten op de laatste twee pagina's heb ik aangepast, waardoor de video's in deze berichten het nu wel doen.

Goed dat je in ieder geval even hebt uitgevogeld hoe je media kunt plaatsen.

Zo dus:

:wink:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Leuke bump @Sæglópur !

Mening: Wel relaxt, apart muziekie. Hot.

Voor het gemak: vanaf 03:10 start de break en begint het nr eigenlijk pas.
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10 :wink:

Volgende heeft een hele mooie drop op 2min40 maar de drop op 4min48 slaakte een maat van mij van geluk afgelopen vrijdag tijdens een trip. Ik keek op dat moment precies zijn richting op en zag de golf van geluk door hem heen gaan. Was mooi om te zien. Als ik dit nummertje nu luister en ik kom bij eerder genoemde drop's, krijg ik kippevel en een lach op mijn gezicht :grin:.

benzzzy

Badass junkie
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10 :wink:

Volgende heeft een hele mooie drop op 2min40 maar de drop op 4min48 slaakte een maat van mij van geluk afgelopen vrijdag tijdens een trip. Ik keek op dat moment precies zijn richting op en zag de golf van geluk door hem heen gaan. Was mooi om te zien. Als ik dit nummertje nu luister en ik kom bij eerder genoemde drop's, krijg ik kippevel en een lach op mijn gezicht :grin:.
Relatief monotoon.

benzzzy

Badass junkie
Vind het zeker iets hebben maar vind de stem iets te donker , de achtergrondbeat kan ik wel appreciëren.

Goede Freestyle met een awkward einde , dat in mijn ogen/oren over zijn ervaring atm gaat...
Uiteraard dat het donker is.
Deze band is gebaseerd op flint Michigan een van de gevaarlijkste delen van Amerika.
Hun uiten hun wanhoop en haat van de staat van flint.

Betreft het nummer HOT.

Favoriet van nofx van me uwu

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Relatief monotoon.
Melodic house/techno van Worakls monotoon noemen :tearsofjoy: . Is voor mij een beetje hetzelfde als de wereld vierkant noemen haha. Met alle respect natuurlijk:wink:.
Gelukkig verschillen mensen enorm zo blijkt maar weer.
HOT HOT HOT HOT.

Not! Is niet voor mij weggelegd :).

Volgende nummer is ook niet mijn type muziek maar in dit geval pakte dit nummer mij wel:

LoveSexDreams

Belezen gebruiker
Zou ik nuchter niet opzetten, maar klinkt als hele interessante trip muziek waar je diep op kan gaan. Deze moet ik onthouden, geeft me dezelfde vibe als shpongle.

Ik heb de lyrics video gekozen zodat je mee kan lezen, anders volg je het misschien niet helemaal. Vooral de laatste verse hit me altijd hard.

Laatst bewerkt:

benzzzy

Badass junkie
Zou ik nuchter niet opzetten, maar klinkt als hele interessante trip muziek waar je diep op kan gaan. Deze moet ik onthouden, geeft me dezelfde vibe als shpongle.

Ik heb de lyrics video gekozen zodat je mee kan lezen, anders volg je het misschien niet helemaal. Vooral de laatste verse hit me altijd hard.
UwU

Begint rond 1:00

Mindless

Badass junkie
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hot :) Lekker nummertje

Smaak heb je sowieso. Porcupine tree is geweldig :wink: Ben daar een tijd lang helemaal wild van geweest...

Misfit

Belezen gebruiker
Heel spacy nummer. Zal het nuchter niet zo snel op zetten maar met een jointje erbij lijkt het me wel heel relaxed.

Misfit

Belezen gebruiker
Super interessant nummer op muzikaal gebied en vind de oosterse invloeden ook altijd inspirerend, maar helaas trekt dit nummer mij niet zo. Die blokfluit in het begin past er totaal niet bij vind ik.

Jmths

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hot, want xylofoon geluiden. Maar wel een beetje druk, al helemaal met de video mee gerekend. Vocals vind ik ook altijd een beetje twijfelachtig maar dat is vrij persoonlijk natuurlijk.

Bovenaan