Mindless zei:Nope... vreselijk...
Ik hou wel van hip hop. Maar dan zulke:

Lijkt met de migratie naar het nieuwe forum te maken te hebben, aangezien de code nu iets anders is. Het rare is echter dat in sommige oude posts de code wel omgezet en in andere weer niet.Je linkt werkt niet kokosmakroon. Ligt misschien ook aan het nieuwe forum, maar ik kan ook niet uit je link halen welke clip je bedoeld. De link lijkt veel te lang.
Ik zie nu dat het embedden op dit forum lekker makkelijk werkt. Knopje media en dan gewoon de gehele youtube link daarin plakken.
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10Leuke bump @Sæglópur !
Mening: Wel relaxt, apart muziekie. Hot.
Voor het gemak: vanaf 03:10 start de break en begint het nr eigenlijk pas.
Net aan hot.. beetje te trancerig voor mij doen wat ik snel langdradig vind. Maar deze vond ik nog wel aardig en inderdaad vanaf 3:10
Volgende heeft een hele mooie drop op 2min40 maar de drop op 4min48 slaakte een maat van mij van geluk afgelopen vrijdag tijdens een trip. Ik keek op dat moment precies zijn richting op en zag de golf van geluk door hem heen gaan. Was mooi om te zien. Als ik dit nummertje nu luister en ik kom bij eerder genoemde drop's, krijg ik kippevel en een lach op mijn gezicht.
Vind het zeker iets hebben maar vind de stem iets te donker , de achtergrondbeat kan ik wel appreciëren.
Uiteraard dat het donker is.Vind het zeker iets hebben maar vind de stem iets te donker , de achtergrondbeat kan ik wel appreciëren.
Goede Freestyle met een awkward einde , dat in mijn ogen/oren over zijn ervaring atm gaat...
Als je dit soort muziek apprecieert zul je deze ook wel appreciëren
Heel mooi nummer
Als je dit soort muziek apprecieert zul je deze ook wel appreciëren
En nofx ook , ik denk dat we qua muzieksmaak niet veel verschillen van mekaar.
Melodic house/techno van Worakls monotoon noemenRelatief monotoon.
Not! Is niet voor mij weggelegdHOT HOT HOT HOT.
Ook niet mijn type muziek. Best aardig i guess...
Not my cup of tea.
Lekker nostalgisch dit.
Meh.Wel intens, maar ik kan er niet van genieten.
HOT.Knettergek dat mens, hoe die nog publiciteit krijgt is mij een raadsel.
Wie wat>?Knettergek dat mens, hoe die nog publiciteit krijgt is mij een raadsel.
UwUZou ik nuchter niet opzetten, maar klinkt als hele interessante trip muziek waar je diep op kan gaan. Deze moet ik onthouden, geeft me dezelfde vibe als shpongle.
Ik heb de lyrics video gekozen zodat je mee kan lezen, anders volg je het misschien niet helemaal. Vooral de laatste verse hit me altijd hard.
Hot.HotLekker nummertje
Smaak heb je sowieso. Porcupine tree is geweldigBen daar een tijd lang helemaal wild van geweest...
Hot.Heel spacy nummer. Zal het nuchter niet zo snel op zetten maar met een jointje erbij lijkt het me wel heel relaxed.
Hot!Hot, want xylofoon geluiden. Maar wel een beetje druk, al helemaal met de video mee gerekend. Vocals vind ik ook altijd een beetje twijfelachtig maar dat is vrij persoonlijk natuurlijk.