Hi, :P
(even introductie) ik ben een belg van 22 jaar, doe al zo'n 3jaar experimenten.
Begon met weed, eindigde al gauw met speed.. Altijd door de neus en enkel maar op de grote feestjes.. Om goed, lang en "leuk" door te gaan
. Al geruime tijd lees ik het forum, kijken naar vragen en antwoorden, om gewoon er meer door te leren, (gevaren etc). Maar heb nu toch zelf een vraagje..
Ik ga morgen naar een redelijk groot feestje in mijn thuisstad, yeah
en zal ongeveer maar 1 gram op zak hebben.. Alhoewel ik als de dood ben om ter plekke het te nemen, heb ik thuis in mijn apotheker kast gezocht om capsules, vond uiteindelijk natuurpillen die in capsules zaten, heb ze opengebroken en uitgeblazen, zodat er niets van stof meer in zat. Ik beschik niet over een smartshop of wat dan ook om lege capsules te kopen
dus dit is de beste manier.. Kan zelfs dit moment niet buitenshuis gaan, heb nog een kleine kid rondlopen hier waar ik mijn aandacht aan moet geven :P
Nu is de vraag, kan dit schadelijk effect hebben? I mean, speed + natuurpil-resten? in dezelfde capsule stoppen? En hoeveel mag ik er dan uiteindelijk indoen? Een mespuntje, of gewoon wat voor mij goed voelt? Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de speed me nog nooit teleur gesteld heeft
Well, hope to get some answers.
x
(even introductie) ik ben een belg van 22 jaar, doe al zo'n 3jaar experimenten.
Begon met weed, eindigde al gauw met speed.. Altijd door de neus en enkel maar op de grote feestjes.. Om goed, lang en "leuk" door te gaan
. Al geruime tijd lees ik het forum, kijken naar vragen en antwoorden, om gewoon er meer door te leren, (gevaren etc). Maar heb nu toch zelf een vraagje..Ik ga morgen naar een redelijk groot feestje in mijn thuisstad, yeah
Nu is de vraag, kan dit schadelijk effect hebben? I mean, speed + natuurpil-resten? in dezelfde capsule stoppen? En hoeveel mag ik er dan uiteindelijk indoen? Een mespuntje, of gewoon wat voor mij goed voelt? Moet wel zeggen dat de kwaliteit van de speed me nog nooit teleur gesteld heeft
Well, hope to get some answers.
x