De dag ervoor: deze klotezooi nooit meer!!11 🤯
Ken het ( gelukkig hier bij mij nu anders)De dag ervoor: deze klotezooi nooit meer!!11 🤯
Zit nu aan de crack 3 plus 1 gekocht ik ga weer te veel buiten de grenzen telkens het zelfde inderdaadKen het ( gelukkig hier bij mij nu anders)
Heeft mij al 2ton gekost op 2 maanden verdommeZit nu aan de crack 3 plus 1 gekocht ik ga weer te veel buiten de grenzen telkens het zelfde inderdaad
Heeft mij al 2ton gekost op 2 maanden verdomme
Een ton in geld is 100.000 euro. Lijkt me wel heel erg veel 🤷♂️Heeft mij al 2ton gekost op 2 maanden verdomme
🧐 SpyTekzDaarom dat je het "coke anaal" topic bekijkt. Zit het neusje vol?
Net geprobeerd klopt maar niet de moeite waard🧐 SpyTekz
Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijdEen ton in geld is 100.000 euro. Lijkt me wel heel erg veel 🤷♂️
Iets met 3 nullen is toch geen ton?Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijd
Je noemt geen prijzen. Je noemt hoeveel geld je hebt verbruikt dat is anders. Noemen van prijzen is als hoeveel je betaald voor een gr (voorbeeld).Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijd
tsjaIets met 3 nullen is toch geen ton?
Of ik schiet. PiewpiewDus geef je over
Whahahaha hierop moest ik echt hardop lachen 🤣Of ik schiet. Piewpiew
Een ton coke in kilogram is anders ook niet mis!Een ton in geld is 100.000 euro. Lijkt me wel heel erg veel 🤷♂️
Nou het zou goed mis gaan als ik dat hier heb, dat is een ding wat zeker is 😁....Een ton coke in kilogram is anders ook niet mis!
Nee jouw opmerking maakt dit topic niet vuiler dan dat het al was.Nou het zou goed mis gaan als ik dat hier heb, dat is een ding wat zeker is 😁....
Oneeh ik ben gestopt🤑
Sorry voor de vervuiling van dit topic. Ik geef het slechte voorbeeld. Foei aan Mezelf.
Nogal een belediging dit. Wat heb je met @PsyTekz gedaan?!Net geprobeerd klopt maar niet de moeite waard
Fijnstampen en opsnuiven waarschijnlijk. @tequilavodka kennendeNogal een belediging dit. Wat heb je met @PsyTekz gedaan?!
Lekker als je daarvoor een hele avond aan de whisky-kerosine hebt gezeten.Zit nu aan de crack 3 plus 1 gekocht ik ga weer te veel buiten de grenzen telkens het zelfde inderdaad
soort van gestampte muisjes ? .....Fijnstampen en opsnuiven waarschijnlijk. @tequilavodka kennende![]()
Liever gestampte muisjes dan een gestampte kabouter.soort van gestampte muisjes ? .....
Daarom dat je het "coke anaal" topic bekijkt. Zit het neusje vol?