Hoe black out voorkomen benzo?

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Prijzen mochten niet genoemd worden dacht ik maar is wel al met 3 nullen op 2 maand tijd
Je noemt geen prijzen. Je noemt hoeveel geld je hebt verbruikt dat is anders. Noemen van prijzen is als hoeveel je betaald voor een gr (voorbeeld).

Maar drie nullen is anders dan een ton. Een ton in gewicht is 1000kg, een ton in geld is 100.000. Vandaar mijn reactie.

Nou is 2 duizend euro alsnog heel veel geld natuurlijk. Dus geef je over en vraag hulp voor het te laat is.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
heb dit topic al vaker gelezen en elke keer weer ga ik stuk om "Na eens 3 alprazolams van 2 Mg en halve fles whisky heb ik constant black outs! Zelfs na kleine dosissen. Hoe kan ik dit voorkomen".

Alsof het iets heel raars is dat wanneer je 3x een heavy dose van een benzo neemt + een halve liter whisky het vreemd is dat je blackouts krijgt. :tearsofjoy: :tearsofjoy:
Ik kan gewoon niet geloven dat je je serieus afvraagt hoe je dit kan voorkomen...
m'n ma zei laatst dat ik wel eens wat vaker mocht lachen (was bij serotonine dip bij haar op bezoek), dan moet ze mij gewoon deze post laten zien, werkt elke keer weer.

Of het nou serieus is of niet, toch ga ik elke keer stuk

Bovenaan