1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoe herken je pure coke?

Discussie in 'Cocaine' gestart door keurigejongen, 24 mrt 2016.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Johnny Snow

Johnny Snow Bewuste gebruiker Tripreporter

MK8 en MK10 zijn versnijdingsmiddelen die, voor zover ik er iets van weet (niet veel) in samenwerking met Cocaine je metabolisme veranderen, zo kan de Cocaine bv. langer aanhouden in werking of sterker inslaan - wat vaststaat is, is dat het niet meteen schadelijke en ter verbetering van de Coke-ervaring producten zijn waarmee Coke in meestal kleine mate (dit ziet men bij kwaliteitsdrugs ter zuiverheid van zo'n 74%, maar vaak komt het niet voor dat een dealer de moeite doet deze cuts voor je in huis te halen, al ken ik er wel eentje die het wel doet) kan worden versneden.

Het effect met MK10 hield naar mening zeker langer aan, maar ik heb nog maar enkele malen MK8 en 10 gehad, ik houd meer van geen of een minieme versnijding met Cinamoyl: dat is een onschadelijk en niet psycho-actief versnijdingsmiddel dat vaak bij de hoogste kwaliteit Coke gebruikt wordt - als je Coke een 6% versneden is en het is met Cinamoyl, dan kan het niet echt nog beter worden! :)

2. peter man

peter man Experimenterende gebruiker

hoi je lijkt mij veel te weten over cocaine!
    graag had ik wat informatie ontrent bepaalde zaken aub
    heb overlaatst een brok aangekocht in NL
    deze was zo hard als steen en rook licht parfum/diesel of wat een geur er de dag van vandaag over heen gaat.
    bij inname van 1 lijn komt mijn rush op en verzwakt deze weer, deze rush gaat zo up / down 1uur aan een stuk
    tydens deze 1uur ben ik ook angstig en wreemd gevoel toch wel ik ben ook wel angstig persoon van mijn eigen.
    nu weet ik van coke dat deze vaak versneden wordt etcetc maar weet nooit goed met welke middelen op deze effecten te krijgen. ik heb altyd schrik dat er iets in zit dat vuiligheid kan opwekken

3. SanneBanne

SanneBanne DF Staff Medewerker Moderator Tripreport Analist Tripreporter

De kwaliteit/inhoud kun je alleen achterhalen door je coke te laten testen. Dit kan bij één van de vele testcentra in Nederland. Je vind ze HIER. Speculatie over de kwaliteit/inhoud van je drugs is niet toegestaan op dit forum. Lees de regels nog even door.

https://drugsforum.nl/help/terms

4. peter man

peter man Experimenterende gebruiker

Oei mijn excuses! had het nog niet gelezen.

SanneBanne vindt dit leuk.
  5. Johnny Snow

Ja, je moet eigenlijk best je drugs laten testen natuurlijk. Er is ook heel wat bagger te vinden waarin best tot erg schadelijke cuts aanwezig zijn.

Edit: maar ook al moet je je drugs laten testen en zegt men vaak niet meer dan dat, er is natuurlijk objectief wel heel wat over Coke te zeggen natuurlijk, in theorie (of praktijk-ervaringen van een bepaalde kwaliteit Coke van een gebruiker; zo heb ik al bagger gehad in mijn leven - veel - maar de laatste jaren quasi altijd bijna tot niet versneden Coke: dus ik heb wel een goed idee van wat de verschillen in effecten en enkele andere zaken zijn...).

Nu, waarom het gevoel op en af gaat weet ik niet juist, meestal is het een constante met hoe beter de kwaliteit hoe minder abrupt de plotse uitwerking (en minder snel eveneens) en door het trager uitwerken is ook de crash minder (ook al was je high beter).

Soms zijn mensen ontsteld wanneer ze ontdekken dat Coke eigenlijk meer smooth is zuiver dan wanneer onzuiver.

Verder, het is een stimulant, dus het kan bij angstige mensen (bewust of niet) sowieso angst of zelfs paniek (of zelfs psychose) opwekken. Ook raken mensen van slechte kwaliteit gauw paranoïde, nerveus, hebben vaak een wat opgefokt gevoel, hartkloppingen enz... Goede Coke geeft (als je tegen Coke tegen kan) juist geen enkel van die effecten, maar is een heel ontspannen energy boost met een heerlijke euforie die je allesbehalve overgestimuleerd maakt; daarom ook is Coke meer populair bij mensen van middelbare leeftijd dan jongeren, het is een drug om gewoon mee in de zetel te zitten (vooral de Peruviaanse) of op Café, maar geen echte mega party drug. (plus de werking is kort tegenover een lange party, en vooral MDMA en Speed zijn populair als de échte party-drugs, dit terzijde).

De geur van je Coke mag zeker niet sterk zijn, dat is een slecht teken: goede Coke geurt niet sterk. Het kan inderdaad een beetje naar petrol of ook zoetig rieken - echter beiden kunnen een teken van goede Coke of van versnijdingsmiddelen zijn (sommige Coke heeft een zoete geur ook als het niet versneden is met Mannitol o.d., maar over het algemeen zal Coke vooral heel erg bitter zijn, een zalig gevoel geven wanneer je het snuift, het voelt heerlijk zacht in je neus en je zal niet rap schade oplopen i.t.t. versneden rommel - en ja, het effect zegt alles eh: energy boost maar ontspannen, je voelt je God (ze zeggen altijd eat Acid, see God, je kan ook zeggen, sniff Cocaine and be God) en je voelt een heerlijk orgasme doorheen je hele lichaam stromen terwijl je geest vooral seksueel getint, genietend kreunende geluiden maakt in zichzelf, afgewisseld met wauw, dit is pas waanzinnig heerlijk, zo wil ik me altijd voelen! - zo voel je je als alles goed zit.

Je angst-reactie betekent niet dat het slechte Coke was, mensen met aanleg daarvoor kunnen angstig worden van stimulanten, zelfs van goede Coke.

Edit: ps: dat het een brok was zegt ook niets, al zou ik het zelf liever krijgen dan poeder, poeders vertrouw ik niet (want welke dealer gaat in jouw plaats je brok Coke zomaar eventjes pletten om jou dat werk uit te sparen, toch kan poeder goede kwaliteit zijn), maar, ondanks dit gegeven, kan men Coke ook versnijden en met een simpel proces en een microgolfoven er makkelijk terug een brok van maken, dus ook daar kan je nooit zeker van zijn.

Hopelijk heb ik een beetje kunnen helpen.

Grtz.

Laatst bewerkt: 27 dec 2017
  6. Roze olifant

Roze olifant DF Staff Medewerker Moderator Tripreporter

@Johnny Snow: ik geloof zeker dat goed zuivere coke minder bijwerkingen geeft. Maar dat goede coke per definitie niet voor hartkloppingen zorgt klinkt me wel een beetje te optimistisch in de oren. (Even aangenomen dat je met hartkloppingen niet alleen bedoelt een onregelmatige hartslag, maar ook een te snelle hartslag.) Volgens mij is dat eerder iets persoonlijks, zegt het vooral iets over hoe je als individu op cocaïne - dat stimulatie nu eenmaal als effect heeft - reageert.

Ik heb afgelopen weekend voor het eerst coke geprobeerd (300 mg, getest op 70% dus best oké spul) en dit is goed bevallen, hoewel ik het eerlijk gezegd ook weer niet mega bijzonder vond. Ik vond het zoals jij beschrijft een ontspannen energieboost geven en werd er creatief van. Het effect kwam op mij subtiel en ‘zacht’ over, verre van opgefokt of overgestimuleerd inderdaad. Echter, lichamelijk was dat een iets ander verhaal, want zes (!) uur na de laatste lijn had ik nog steeds een hartslag van 140. Dat is enorm hoog voor mijn doen, zeker voor een relatief bescheiden dosis (toch?), maar laat staan zo lang na de uitwerking nog! Heeft dus ook lang geduurd voor ik kon slapen. Niet erg, want vond dat het wel waard, maar stond wel echt te kijken van die hartslag. Leek een beetje haaks te staan op de subtiliteit van het effect dat ik ervaren had.

Wat je zegt over ‘zacht in de neus’ vond ik ook tegenvallen, want na de vierde lijn kreeg ik een serieuze bloedneus aan één kant. Nu moet ik er wel bij vertellen dat ik in de winter vrij gevoelig ben voor bloedneuzen en geen fervente snuiver ben, maar desondanks had ik dit niet eerder meegemaakt van een drug. En het was wel een beetje storend.

Nog tips hieromtrent?

7. Johnny Snow

Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).

Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?

Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?

Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers! :)

ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol! :) Grtz.

Roze olifant en peter man vinden dit leuk.
  8. Roze olifant

Thanks voor je uitgebreide reactie! Ik kan even niet te uitgebreid terug reageren (moeder op bezoek, lol), maar alvast een paar antwoorden: die vier lijntjes waren niet achter elkaar, het waren lijntjes van 50 mg en de eerste 100 heb ik eerst genomen, een uur later de tweede 100. Wacht even, ik heb het verkeerd gezegd, ik kreeg die bloedneus pas na het zesde - en laatste - lijntje, dat was weer een uur verder. Het is dus wel zoals ik al zei zo dat ik gevoelig ben voor bloedneuzen, ik heb er in dit seizoen ook vaak ‘random’ eentje dus geen enkele drug zal daar echt bij helpen natuurlijk :wink:

Ik had wel veel last van de drip, die vond ik erg vies en aanwezig in verhouding tot eerdere drugs die ik gesnoven heb (speed en ketamine). Bleef lang hangen achterin m’n keel. Vond het daarentegen wel prettig dat coke helemaal niet brandde.

Het spul was niet door mezelf getest maar door een vriend van mij (die te vertrouwen is hierin), ik woon in België dus dit is voor mij zelf altijd wat lastiger, hij zei in ieder geval dat er volgens het testcentrum géén cafeïne in zat. Ik vraag hem even na of hij buiten die info en de zuiverheid nog andere informatie heeft gekregen.

Bijzonder dat je aan je laatste stash bezig bent joh! Lijkt me een vreemd idee na al die tijden... Ga je het erg missen denk je, of heb je er volledig vrede mee?

9. Johnny Snow

Volledige vrede: ik verwacht niet dat je het echt gaat doen, maar moest je zin hebben in een lange tekst, zie dan mijn post: mijn testament, over hoe ik mijn leven als junkie heb ervaren en wat ik essentieel vind om niet in mijn laatste post, maar wel mijn post die alvast in samen-gang met het stoppen met drugs wel reeds mijn afscheidstekst van dit forum is, want na volgende week zal ik, eens mijn stash op is, ook dit forum of eender wat met drugs te maken heeft voor altijd achter mij laten. Heel overdreven lange tekst, ik verwacht niet dat iemand die zal lezen, maar ik heb alvast afscheid van mijn favoriete drugsforum genomen met die tekst.

Maar ja, volledige vrede.

Grtz!

Roze olifant vindt dit leuk.
  10. Roze olifant

Ik zal er zeker vanmiddag eens voor gaan zitten om het te lezen. Vind dat wel heel interessant eigenlijk, een leven (bewust?) leven als junk en dan ook zo bewust stoppen. Alvast respect voor die keuze! Mag ik vragen hoe oud je nu (ongeveer) bent?

11. Johnny Snow

Thans zopas 38 geworden. En ja, ik heb dingen gedaan die zo onverantwoord waren dat ik eigenlijk door had moeten zijn, maar eens ik besloot dagelijks Coke en Heroïne te gebruiken, en nog meer vanaf Crystal Meth (roken) erbij kwam, heb ik alle wetenschappelijke studies die ik maar kan vinden tot nog steeds blijven volgen om zoveel als mogelijk te weten over mijn drugs en proberen een zo bewust mogelijk gebruiker te zijn - maar mijn zelf-destructieve party-escapisme tijd heeft mij jarenlang ieder weekend ziek zwaar doen feesten onder ziek zware drug-combo's waardoor ik toch enkele OD's en orgaanfalen heb opgelopen.

Maar eigenlijk had iemand met minder weerstand dingen die ik gedaan heb niet overleefd, of toch zeker een groot aantal mensen (ik heb een zeer sterke tolerantie tegen ieder middel, behalve Meth roken is echt heavy, en ik heb een strong mindset, ik had me voorgenomen dat vanaf mijn lichaam zou aangeven als je nu niet stopt dan ben je dit jaar nog een wrak dat dan zal blijven gebruiken uit pure miserie en me zo tot schroot zou herleiden en als wrak nog enkele jaren eigenlijk geen leven mee te hebben, dat ik dan zou stoppen met ieder gebruik omdat ik mezelf zo niet wil zien eindigen, ik wil een humaan levenseinde.

12. Roze olifant

Nog helemaal niet zo oud dus! Maar verstandig en sterk om er zo in te staan. En ik begrijp ook dat je niet 'zo' wil eindigen. Op jouw leeftijd mag je sowieso hopen dat het levenseinde nog een eind weg is.

13. Johnny Snow

En dat eender hoeveel tijd mij nog rust niet op onmenselijk afgetakelde, maar met kans op een tevreden en comfortabel bestaan - anders, als je echt zwaar kapot bent, kan je beter meteen een veel te grote dosis Heroïne inspuiten en hopen gewoon eeuwig in te slapen, in plaats van zo hard af te zien dat je geest je kwelt op een manier zoals het zelfs niet deed op de moment dat je besloot uit escapisme je gevoelens te manipuleren en van een gekwelde ziel een euforische, zelfzekere, actieve en zorgeloze toestand op gang te brengen en door non-stop gebruik dit aan te houden, enkel levende in de realiteit van het effect van je verslavingen, zonder je emoties of dergelijke te moeten ervaren zoals ze in realiteit zijn - moeilijk om mee om te gaan, maar dankzij drugs het tegendeel, over the top meer dan gewoon gelukkig gevoel te induceren zolang je kan...

14. Yaizer

Yaizer Bewuste gebruiker

Testen.

Als je een beetje ervaring hebt kan je met zelf testen al raden wat de kwaliteit een beetje is.

Ook lukt het me al beter op de geur maar zelf testen gaat beter.

15. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Ik heb wel eens gehoord dat als je met fel licht op het poeder schijnt en je ziet een soort kristallen 'glitteren' dat dat een teken kan zijn van goede coke. Kent iemand dit?

16. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Wow toen ik dit topic opende wilde ik precies deze reactie geven maar dan sarcastisch en jij post het serieus.

Sorry moet hard lachen nu.

17. BlijeChick

BlijeChick Belezen gebruiker

Hahah dat is wel komisch. Maar ik begrijp uit jouw reactie dat dat klinkklare onzin is dus en het helemaal niets zegt over kwaliteit oid?

Ik noem het onwetendheid :grimacing:

ZERO- vindt dit leuk.
  18. ZERO-

ZERO- Badass junkie

Haha nee joh je ziet het er nooit aan af, gewoon altijd testen!

De Dunne vindt dit leuk.
  19. Fool

Fool Badass junkie

Hartkloppingen is letterlijk het bewust merken/voelen dat je hart aan het kloppen is, wat je bijvoorbeeld hebt aan het eind van een sprintje die een stuk langer was dan dat je aan het begin dacht. :)

Ja, je kan vest hartkloppingen van coke krijgen, of van cafeine door de coke heen. Of van geen van beiden natuurlijk, maar dat is inderdaad allemaal vrij persoonlijk. :)

20. acht.zes

acht.zes Badass junkie

Wow, ik had associaal goeie coke met oud en nieuw.

laat ik beginnen te vertellen dat coke eigenlijk helemaal niet mijn drug is, duur, werkt kort, en ik begin normaal als een stekker te balen als het gevoel weer weg is en dat is me dan ook niet waard.

maar goed, mijn wiet-dealer kon dus naar eigen zeggen aan fantastische coke komen en het was alweer een paar jaar geleden dus ik besloot het maar weer eens te doen, heb -Modknip- euro betaald voor anderhalve gram brok.

ik ben om oudejaarsavond begonnen om een uur of 20.00, heb mijn laatste puntje gisterenavond om 19.00 uur op en ben gisteren om 24.00 uur gaan slapen, nog steeds met een fantastisch gevoel.

naast dat ik echt voelde dat het hele goeie was viel het enorm op dat ie wel heel erg lang werkte, wat nou 20-30 min, of zelfs een uur, met een flinke punt deed ik zo'n anderhalf-2 uur, niet normaal meer. geurloos/kleurloos, enorm zacht in de neus en geen enkel residu dat in me neus achterbleef, geen enkele dip wanneer de coke wat begon uit te werken en geen enkele dip toen ik net opstond.

wat jammer dat ik hem niet heb laten testen, ben wel benieuwd naar het percentage en de reden waarom deze zo goed was en zo lang werkte en geen enkele dip heeft veroorzaakt. ik heb niet zo veel verstand van coke, maar als ik zo mag schatten, dan was het de meest relaxte soort (was dat Peruviaanse?) percentage boven de 80% en iets er doorheen wat zorgde voor die absurd lange werking (MK10?)

naast de coke heb ik alleen een minimale hoeveelheid speed op (ook hele goeie), een miniscuul puntje op oudejaarsavond en een miniscuul puntje nieuwjaarsmorgen toen ik besloot om dan maar een nachtje door te gaan. en ongeveer een biertje per uur (totaal ong 24 flesjes) en een paar jointjes.

en nu?

dat wordt voor mij gewoon weer een jaar zonder coke, wellicht volgend jaar met oud en nieuw mocht ik dan weer dezelfde kwaliteit kunnen krijgen. alleen dan, want straatcoke/slechte coke trek ik echt niet.

Het vermelden van prijzen van drugs is niet toegestaan op DF. Officieel geldt hier een permanente ban voor, maar ik hou het even bij deze waarschuwing.

Mindless

Laatst bewerkt door een moderator: 2 jan 2018
  21. De Dunne

De Dunne Badass junkie De Leukste Thuis!

Hoe weet je dat het 80% was en er wat anders door heen zat? Vertelde je dealer dat? Zonder testen weetje het echt niet en dealers scheppen heel graag op.

22. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@ De Dunne:

neen, eigen inschatting. enige wat er mij verteld is was dat het pure zou zijn. en ik weet dat ik niet moet vertrouwen op brokken om dat ik weet dat ze ook na versnijden het weer in die staat kunnen krijgen.

hoewel ik (nu 42 jaar) nog maar nauwelijks coke doe (1 keer per jaar of zo) heb ik het vroeger wel veel gedaan (een keer per week/2 weken) dus heb er wel wat ervaring mee.

ik weet dat ik hem had moeten laten testen en dat je zonder testen niks weet, maar ik mag toch best wel een inschatting maken, niet dan?

23. Roze olifant

Maar dat kun je in principe zowel voelen als je hart onregelmatig klopt als wanneer je hart met meer volume/sneller pompt (zoals na dat sprintje), toch? Toen ik op de definitie van hartkloppingen zocht, omdat die me zelf niet helemaal duidelijk was, vond ik dat die term zowel gebruikt wordt voor een snel of onregelmatig kloppend, bonzend of overslaand hart. Dat is best breed.

Ik heb inmiddels wel door dat mijn hart vrij gevoelig reageert op uppers. Hartslag blijft lang hoog en voelbaar, ook als ik me allang nuchter voel. Van speed kreeg ik in de come down ook echt een duidelijk merkbare onregelmatigheid erin (plus duizelingen). Van coke en dexamfetamine gelukkig beide helemaal niet, alleen hoog. Ik ga binnenkort wel nog eens zuiverdere speed proberen dus ben benieuwd of het daarmee verholpen is.

24. Johnny Snow

Hoe lang was die werking dan wel. Mag ik aannemen dat je MK8 en 10 kent uit een post van mij, gezien dit echt heel onbekend is. Ik heb massaal veel dealers versleten en ik heb in mijn hele leven als dagelijks Coke gebruiker van meer dan twintig jaar maar ene dealer leren kennen die effectief die versnijdingsmiddelen gebruikt.

Uiterst zeldzaam, dus ik schat de kans dat je MK10 in je Coke had zitten minder dan 1% in... Het veel te lange effect van Coke, voelde dat energetisch aan of voelde dat ontspannen en euforisch aan? In vele gevallen is een lang effect van Coke, met best nog een gevoel van welbehagen aanwezig ook (wat geen euforie is) het effect van stimulerende versnijdingsmiddelen.

Verder is het onwaarschijnlijk zo'n zuiverheid te treffen zomaar, als je niet echt into the scene bent en geen GSM vol nummers hebt, ik vermoed dat de speed je zo lang heeft goed gehouden. Coke, en zeker die uit Peru als hij echt zo zuiver zou zijn, is helemaal geen party drug - niet het soort Coke waarop je lang doorgaat, eerder Coke om rustig in je zetel te gebruiken en te genieten van het euforische orgasme dat doorheen je aders stroomt...

Ik kan het natuurlijk niet weten, maar ik zou zeggen dat de kans echt klein is dat het zulke zuivere Sosa was en dat er MK10 in zou gezeten hebben acht ik zo goed als onmogelijk...

Nu is mijn nieuwsgierigheid wel gewekt, want ik blijf graag op de hoogte van de percentages die worden aangetroffen.

ps: je zegt kleurloos, hoezo kleurloos? Dat zou willen zeggen zwart? (zwart ontstaat doordat het alle voor ons zichtbare frequenties van het elektro-magnetische spectrum worden geabsorbeerd door wat je waarneemt, wit is dan weer het volledige zichtbare spectrum weerspiegeld en wat wij als kleuren waarnemen absorbeert er bepaalde en reflecteert er bepaalde - bedoel je dan dat het doorzichtig was? Misschien had je Methamphetamine (geen Crystal Meth), wat vaker en vaker voorkomt dat er verwarring is tussen beiden - veel gebruikers rapporteren de eerste keer gedacht te hebben dat ze Coke snoven ipv Meth... Maar het zijn slechts bevragingen van mij: speculatie, niets meer...

25. acht.zes

acht.zes Badass junkie

@ johnny snow:

geen idee waarom ik kleurloos schreef, ik bedoelde gewoon geurloos.

verder vind ik je echt heel erg wantrouwig, je denkt dat iedereen maar loopt te lullen en dat ze allemaal slechte shit hebben en dan ben jij de enige op de wereld die wel goeie shit heeft. beetje neerbuigend allemaal.

ik ben 42 jaar en heb echt wel ervaring, hoewel ik nooit dagelijks coke heb gesnoven, en daar heb ik dan ook helemaal geen behoefte aan. ik weet echt wel wanneer ik goeie coke heb, en deze was gewoon uitzonderlijk.

en nee, het was niet de speed, heb een klein puntje genomen op oudejaarsdag en daar red je het echt geen 24 uur mee.

verder kan ik maar een ding zeggen, ik zal hem de volgende keer laten testen (zit bij mij om de hoek, Novadic) en dan zal ik gewoon neerpennen wat het nou was. maar iets zegt me dat je mij zelfs dan niet gelooft.

krannatom vindt dit leuk.
  26. Johnny Snow

Sorry, het is gewoon dat MK10 en het element Peru Coke de meest relaxte Sosa is die er bestaat wel info is die ik hier nooit ben tegengekomen vooraleer mijn posts hierover. Dat je zo gauw de soorten uit elkaar kent en dat tussen muziek, mensen, drukte etc... waarbij het grootste deel van de subtiele effecten van Coke gewoon niet gevoeld worden, enkel rustig thus op jezelf met volle concentratie op wat je voelt en ervaart is nogal ongeloofwaardig lijkt mij, ja, en vooral een placebo effect te zijn... Ik ga af op de statistieken: het gemiddelde is 65%, in NL, in BE 50% of minder (waarmee beide landen het hoogste zuiverheidspercentage hebben globaal gezien), dus acht ik de kans statistisch gezien kleiner dat het zo zuiver was.

En geloof me, ik heb ook bagger gehad, hoor - hoewel ik in het milieu ben grootgebracht kom ik zelf ook maar slechts de laatste jaren aan mijn top bron. Dus het is helemaal niet mijn bedoeling uit de hoogte te klinken. Zoals ik reeds zei, ik kan enkel speculeren en in vraag stellen, niet weten: zegt dat niet dat ik de mogelijkheid net zo goed overweeg dat het wel mogelijk is wat je zegt?

Behalve van die MK10, wat je zonder mij niet eens gekend had, bijna zeker van, dat is zo bizar zeldzaam en duur - want die dealer betaalt veel voor dat spul - dat een normale dealer dat niet doet, zoiets. De dealer die ik ken die dat doet heeft ook slechts maar een maand een stash en dan maanden niet omdat hij enkel de beste batches opkoopt, en die zijn zeldzaam en hij koopt niet elke keer een nieuwe batch ook al is het mindere kwaliteit gewoon om zijn zaakje te laten draaien, neen, hij wacht echt, soms een half jaar, tot een top batch voorbij komt. Dat is zo zeldzaam en trouwens geen bron uit NL, waar ik voor zover ik de statistieken en resultaten van de testcentra ken - en die ken ik goed - nooit aangetroffen in NL. Dus het zou wel bizar zijn moest het wel zo zijn.

Goede Coke werkt uit zichzelf gemakkelijk twee uur door, zonder dat spul erbij, met het erbij zou de energy boost trouwens intenser zijn geweest, dus als je echt zulke goede Coke had kan het best dat deze uit zichzelf die werking zo lang aanhield. Maar die ga je niet gekocht kunnen hebben voor de gangbare prijs. Ook, high quality dealers die versnijden met MK10 hebben niets te verbergen en gaan hun Coke niet van kwaliteit slechter maken door er terug een brok van te maken, dan krijg je poeder... Anders is het flaky aspect weg en gaat je neus branden bij het snuiven.

Dus ik sluit niets uit, ik probeer gewoon logisch na te denken over de mogelijkheden, maar zoals ik al zei: speculatie, niets meer...

Peace!

27. acht.zes

acht.zes Badass junkie

ik heb de prijs genoemd, maar dat mag dus schijnbaar niet, want modknip. hij was wel flink duurder dan streetcoke.

en aan streetcoke heb ik dus een hekel, werkt maar kort, is zo op en dan blijf je aan de gang met bijhalen, is niks voor mij. straatcoke is ook echt lijnen leggen en met dit spul was het puntjeswerk.

28. Johnny Snow

Als het geen gewone dealer was, wat voor ene dan wel?

29. acht.zes

acht.zes Badass junkie

mijn wietdealer is een maat van mij. hij haalt zijn wiet direct van bij de bron, dus lekker goedkope Haze voor mij. en daar is dus meer te halen, goeie kwaliteit MDMA kristal, en nu dus ook die coke waar hij het al vaker over had geprobeerd. en via een andere bron kan hij ook aan speedpasta komen, die was ook excellent.

die maat van mij dealde zelf ooit coke en heeft er 2 jaar voor vastgezeten. en zelfs hij vond het dus uitmuntend goeie coke. en dat kan ik nu dus bevestigen.

30. Johnny Snow

Dan nog een vraag, in 99% van alle Coke zit Levamisol wat dodelijk kan zijn en zeer giftig is, vooral voor de nieren, zelfs met hoge kwaliteit kan je dus dat versnijdingsmiddel hebben gehad, naar alle waarschijnlijkheid - als je had laten testen had je je Coke nog netjes kunnen cleanen tot niet zo toxisch...

Schade komt ongemerkt rapper voor dan je denkt.

Dit zeg ik met mezelf in gedachten...

31. acht.zes

acht.zes Badass junkie

ok, dank voor de info.

voor de rest ben ik wel klaar met deze 'wat was de kwaliteit van mijn coke?' discussie. in een ander topic hier is iemand met een live-blog bezig over zijn eerste keer speed, veel leuker!​

32. Johnny Snow

Je bent niet verplicht te lezen wat ik typ of te antwoorden, eh...

33. acht.zes

acht.zes Badass junkie

jawel ik ben goed opgevoed dus als iemand iets tegen mij zegt dan antwoord ik. :tongueout:

Johnny Snow en De Dunne vinden dit leuk.
  34. Johnny Snow

35. WAZA

WAZA Newbie

Ik heb zo vaak 80+% coke gesnoven, maar totaal verschillende effecten steeds...
    Ook steeds qua smaak , geur en plakkerig of niet= verschillend.

En dat is geen wit poeder maar met kristal en soms zelfs hard of hard en plakkerig.
    De bereidingswijze kunnen ook extreem variëren, ik had 1keer zelfs goede coke zonder een geur!

Wat mij opvalt bij slechte kwaliteit coke (super goedkoop) zoals wit poeder 20% ofso dat de comedown vaak echt meest klote is.

Laden...