Ja, dat van die neus zegt me toch met zekerheid dat er een - althans voor je neus - schadelijke cut in verwerkt zat, als je na je vierde lijn (wat trouwens al veel is na elkaar) reeds een bloedneus krijgt; normaal moet het echt aangenaam voelen als de Coke doorheen je neus gaat, alsof je neus een wellness-kuur krijgt heel even - ook, goede Coke wordt zeer snel en gemakkelijk opgenomen door het neusslijmvlies - ik weet niet of je last had van ofwel het druipen van Coke in je keel ofwel van niet opgenomen substantie in de neus dat je hebt moeten uit snuiten? Dat wijst ook op een slechte cut (je hebt heel goede cuts zoals bv. Cinamoyl, wat je heel vaak ziet bij the real highest quality Coke (ook studies wijzen dat uit, dat Cinamoyl de cut van de klasse Coke is).
Nu je zuiverheid was zeker niet slecht (ook niet highest quality of close, maar voor gewoon bij een dealer, veronderstel ik, zeker zowat het beste dat je mag verwachten, zeker als het maar veertig of vijftig euro voor eentje is) enfin, verder, inderdaad je hart kan sneller gaan slaan, maar ieder mens reageert harder of minder hart daarop: jij had een heftige reactie daarop naar mijn mening, echt wel heftig, mijn hartslag komt nooit boven de 128 uit heb ik gemerkt (behalve een enkele keer met Ecuadoriaanse Coke, want om even duidelijk te maken, dat moet bij de zuiverheid die je had wel al merkbaar zijn, dat er een groot verschil is in effect tussen de origine van de Coke, dit komt omdat de aarde waarin en de altitude waarop een plant groeit verschilt per regio en daardoor niet dezelfde en in andere verhoudingen diens Alkaloiden aanmaakt, zo is Coke uit Ecuador heel speedy, niet echt euforisch, Coke uit Peru is de meest ontspannen Coke die er bestaat, je kan zelfs niet geheel en al van een energy boost spreken, maar het is wel de meest euforische Coke, ook al, tov Colombiaanse bv., komt die meest intense Coke euforie langzaam opzetten, Colombiaanse slaat veel meer directer in, en is de meest gebalanceerde vorm van Coke qua verhouding euforie/energy/ontspannen gevoel. Het kan dat ik vaak vergeet dat niet iedereen zoals ik steevast, en normaal gezien zo goed als altijd mogelijk, voor Peruviaanse Coke kies, hele zuivere, en ik dus echt de meest ontspannen Coca soort mogelijk gebruik, ik houd niet van speedy, zeker niet omdat ik dagelijks gebruik, dus thuis en vaak alleen ook en ik geen nood heb aan een echte energy boost, ik heb nood aan de intense euforie van de Coke uit Peru, heerlijk in de zetel gewoon zitten en genieten van het gevoel dat doorheen je lichaam stroomt!) Soit, misschien had jij een speedy Coke soort, misschien wel Ecuadoriaanse? Die kan best speedy zijn, al vind ik het nog een heftige reactie dan voor de zuiverheid die je had (Coke geeft zijn volle effecten pas prijs vanaf 85% zuiverheid, en die worden pas heel erg intens rond negentig procent... Dat is nog wel even een beetje meer dan rond de zeventig procent - super uitgesproken zou ik de verschillen niet verwachten bij die zuiverheid, maar zeker wel merkbaar indien er geen psycho-actieve cut bij je product zat dat ook (negatief) effect gaf? Of caffeine?
Weet je waarmee je spul versneden was buiten enkel de zuiverheid? Het lab weet je dat te zeggen eh... Dat is het punt net, om schadelijke stoffen niet te gebruiken; een cut van 30% Levamisol of Cinamoyl is een gigantisch verschil voor je gezondheid... Of hoe weet je de zuiverheid van je spul indien niet via test centrum?
Sorry voor de lange tekst; binging on Crystal Meth... Cheers!
ps: ik nam de laatste tijd steeds meer en langere breaks tussen gebruik door, wat geen probleem bleek, en na zo'n goede twintig jaar van praktisch dagelijks gebruik van Heroïne, Oxynorm, Cocaïne en afwisselend eens Crystal Meth ben ik thans aan mijn laatste stash bezig - wanneer deze op is binnen enkele dagen (het is een kleine stash Coke, niet mijn vaste bron, wel Peruviaanse - dat merk ik meteen - 87% zuiver, ik heb twee gram gekocht voor 120 euro, enige cut is Cinamoyl, geen vervuiling van productieproces aanwezig of zo, dus clean spul, zal binnen enkele dagen op zijn en dan stop ik geheel en al met drugs voorgoed, dit is mijn afscheid: tijd om mijn gezondheid terug op peil te brengen zodat ik niet eindig als wrak, nog voor het te laat is. Een rehab staat bij op het lijstje na deze Meth binge, wat dagen recuperatie, en een Coke binge, en dan finito en rehab. Dit terzijde. Maar ik ben tevreden, ik heb het geweldig gehad, en ik merk de eerste tekenen van verslechtering van sommige lichamelijke functies, dus tijd om te stoppen en nog een comfortabele, oude dag mee te mogen maken. Ik heb ook vrede met de beslissing na dit grammetje Crystal en deze twee gram Sosa er een punt achter te zetten - done all I wanted to do in extremis even, time to quit while I'm ahead, I cheated death already by far at this point, lol!

Grtz.