Hoe herken je pure coke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
ik ga erg stuiteren van cafeïne, drink ook geen koffie en als ik een blikje energie neem dan wordt ik hyper eik vraag me af of poedersuiker en bakpoeder echt te snuiven zijn en wat dat voor gevolgen heeft... iemand ervaring ?
Je kán alles snuiven...

Jen

Belezen gebruiker
Zuiverheid is niet te bepalen.
Maar ik gooi het op een brandende sigaret en dan ruik ik iig wel of het sterk ruikt of zelfs naar wat heel anders.
Want de geur van verbrande coke is net als wiet zeer herkenbaar.
Het is een klein testje die niet veel uitsluitsel geeft. Maar hele goede coke stinkt als de nete!

Conjo

Bewuste gebruiker
Of gewoon tussen je vingers (duim en wijs vinger)beetje coke doen... en dan heen en wrijven, goeie coke voeltvettig aan en lost op tussen vingers. Zodat alle wittig weg is

taikonaut

Newbie
ik heb een keertje 10g gekocht. het kwam in een blok, die van grotere blok is gebroken. maar nu heb ik niks meer.zou wel die nog wel willen. was heel erg goed

Rebell

Wijs gebruiker
Je kan zo een blok kopen. Ik weet niet meer hoe die heet. Maar dat is van metaal en daar zit een thermometer op. Die zet je op het vuur en dan leg je de coke erop. Coke smelt pas bij 190° en de meeste troep dat er doorheen zit al bij 150° of zelfs al bij 120° supermix kan helaas wel de 190° halen dus dat is een stuk moeilijker te herkennen.

Jammer dat ik niet meer weet hoe dat heet
Weet iemand hier hoe dat ding heet?

Conjo

Bewuste gebruiker
Of een gram afwegen vervolgens uitkoken op een lepel zodat versnijding opgelost worden! Erin roeren zodat snel hard en een klein wit brokje over blijft... daarna opnieuw wegen maar. Maar dat is ook niet 100% betrouwbaar maar je kunt wel schatting maken! Prijzen nu echt sky high

Rebell

Wijs gebruiker
Of een gram afwegen vervolgens uitkoken op een lepel zodat versnijding opgelost worden! Erin roeren zodat snel hard en een klein wit brokje over blijft... daarna opnieuw wegen maar. Maar dat is ook niet 100% betrouwbaar maar je kunt wel schatting maken! Prijzen nu echt sky high

Dan kost dat je een hele gram en zit je met base coke.. daar moet je helemaal niet aan beginnen..

Conjo

Bewuste gebruiker
ik heb een keertje 10g gekocht. het kwam in een blok, die van grotere blok is gebroken. maar nu heb ik niks meer.zou wel die nog wel willen. was heel erg goed

Dat zegt niks! Ik weet als er blokken binnen komen... meestal naar (stash)plek worden gebracht en nog keer worden versneden en opnieuw tot blokken worden geperst! Maar idd Dat wilt 100% niks zeggen over de kwaliteit

Laatst bewerkt:

Arisen

Belezen gebruiker

ik heb eens een docu gezien van een importeur in de randstad , hij deed dat ook op die manier hoe jij dat beschrijft.
als je een kilotje of een half binne haalt dan maakt dat gram ook niks uit voor te testen

Rebell

Wijs gebruiker
Ik heb vast gezeten met en Colombiaan en zijn dossier gelezen.
Hun hebben hebben een speciale supermix die bij testen ook 9.2 aangeven als coke. Die supermix kost ook gewoon 3000 per kilo!
Wat ze doen is verschillende panden huren in Amsterdam en daar mensen uit Columbia heen sturen die dat gaan mixen in Amsterdam. Dat doen ze in van die oude wijntonnen. Dan gooien ze 50% coke en 50% supermix bij elkaar. En dan hebben ze machines die daar weer blokken van een kilo van maken met stempel. Dus als die kilos op de markt komen zijn ze al 50/50 dan heb je die mensen die 100gram verkopen en dan ook nog die straat dealertjes die er ook van alles doorheen mixen. Dus hoe betrouwbaar zijn testen van de jellinek of andere testers.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat coke geen coke meer is zoals het eigelijk moet zijn. En dat is ook de rede waarom ik weinig coke gebruik. Je word er meer opgefocked van dan dat je er een soort lekker gevoel van krijgt.

Conjo

Bewuste gebruiker
Ik heb vast gezeten met en Colombiaan en zijn dossier gelezen.
Hun hebben hebben een speciale supermix die bij testen ook 9.2 aangeven als coke. Die supermix kost ook gewoon 3000 per kilo!
Wat ze doen is verschillende panden huren in Amsterdam en daar mensen uit Columbia heen sturen die dat gaan mixen in Amsterdam. Dat doen ze in van die oude wijntonnen. Dan gooien ze 50% coke en 50% supermix bij elkaar. En dan hebben ze machines die daar weer blokken van een kilo van maken met stempel. Dus als die kilos op de markt komen zijn ze al 50/50 dan heb je die mensen die 100gram verkopen en dan ook nog die straat dealertjes die er ook van alles doorheen mixen. Dus hoe betrouwbaar zijn testen van de jellinek of andere testers.
Wat ik hier mee wil zeggen is dat coke geen coke meer is zoals het eigelijk moet zijn. En dat is ook de rede waarom ik weinig coke gebruik. Je word er meer opgefocked van dan dat je er een soort lekker gevoel van krijgt.

Je kunt het zien als je het uitkookt dat er oneven in zitten in het brokje Crack... Je krijgt geen super mooi puur wit brokje crack. En als je mooi brok sos krijgt van een blok zijn het mooi glimmende glinsters, zo hoort het ook als (Brok) Maar als je het tot poeder maakt. Heb je ook glinsters ertussen zitten maar als veel supermix in zit dan glimt het too much. Consument willen graag glinsters zien in hun poeder zodat denken dat top kwaliteit hebben.

Laatst bewerkt:
Ik heb laatst mijn coke laten testen in het laboratorium deze kwam uit.op 93% puur de rest was lidocaine en cafeine. Helaas heb ik deze niet meer kunnen krijgen het zit nu op 81% puur jammer

Conjo

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst mijn coke laten testen in het laboratorium deze kwam uit.op 93% puur de rest was lidocaine en cafeine. Helaas heb ik deze niet meer kunnen krijgen het zit nu op 81% puur jammer

Snuifbare Coke is maximaal 89%.....93%? Daarbij nog eens lidocaïne en cafeïne aan
toegevoegd ? Lijkt mij sterk? En 81% is nog steeds uitzonderlijk goed! Dus niet zoveel klagen,,,,,

Corra

Newbie
Pure cocaine zal je nooit tegen komen,het maximale wat je te zien krijgt,ligt ergens tussen de 70 en 90%
Puur betekend nog steeds geen 100%
Dus om de kwaliteit te testen om exacte zuiverheid te achterhalen,je kan tests laten doen bij vrerslavings zorg instanties in jou buurt

Henk11

Belezen gebruiker
Ik kreeg en krijg nog altijd de vraag, hoe herken je goede Coke? Zonder suggereren kunnen foto's etc niets bewijzen ten opzichte van een labo test. Hier is een 4x getest product over een maand bij dezelfde winkel, %85 puur dus geen suggestie labo uitslag Heerlen, hoe herken je goede Coke? Feiten wat je indirect naar een stabieler antwoord kunnen geven is, als je klein brokje neemt en vergaat snel rollend tussen de duim en wijsvinger wat een olie achtig vochtig gevoel achterlaat, de geur van middel sterk tot sterk, hangt af met wat het gewassen werd, verschillende laagjes in 1 brokje, plus het testen, ik ben totaal niet nerveus, ben blij, praat of type gierig,meer geïnteresseerd in mijn hobby's, geen hartkloppingen, niet strak, eerder good mood, ik wil gwn zeggen dat goede Coke er zo voor snuiven bij mij altijd deze glinsterende, rots laagjes in brokje een goede indicatie is maar zonder testen weet je het niet, maar dit waren feiten.
IMG_20210215_233321.jpgIMG-20210217-WA0049.jpeg

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoi @RM86 ik zie meerdere posts van je waarin je foto's post van je coke en speculeert over de potentie van deze coke. Zowel spammen als speculeren is op het forum niet toegestaan. Bovendien lijkt het haast alsof je naar klanten aan het vissen bent. Beschouw dit als officieee waarschuwing. Ik sluit de betreffende topics.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan