SperSIZEboon
Badass junkie
jij liever dan ik 
SperSIZEboon zei:ook sinds vrijdagochtend,maar het begint nu toch wel behoorlijk onscherp te worden enzo dat ik zo maar eens mn bedje in ga..

Safire zei:22 uur![]()
Marla Singer zei:Safire zei:22 uur![]()
Clean hoop ik??
Safire zei:Marla Singer zei:Safire zei:22 uur![]()
Clean hoop ik??
Nog steeds clean van de pep inderdaadMaar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P
Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....Marla Singer zei:Safire zei:Marla Singer zei:Safire zei:22 uur![]()
Clean hoop ik??
Nog steeds clean van de pep inderdaadMaar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P
Proficiat!!![]()
Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....
Safire zei:Marla Singer zei:Safire zei:Marla Singer zei:Safire zei:22 uur![]()
Clean hoop ik??
Proficiat!!![]()
Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....
Het viel me mee! Ik kreeg 1 minuut na binnenkomst al pep aangeboden, maar heb toen netjes geweigerd en heb me daarna ook perfect vermaakt!![]()

HC_DAPNHE_HC zei:Sinds oudjaarsdag/maandag
nog niet geslapen in 2008 :P

Persoonlijk vind ik dit eigenlijk veel cooler klinken dan 24, 48, 72 of 96 uur wakker geweest