hoe lang wakker afgelopen weekend?

IgNor Beam

Experimenterende gebruiker
kga met speed op juist meer op zoek naar ongewone ritmes, maar das weer een ander verhaal :) maar je hebt gelijk. soms is het beter doorgaan.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Vorige week om deze tijd was ik gewoon nog steeeeeeeds wakker met een heleboel pep in mijn lichaampje...

Vannacht geslapen van 22:30u t/m vanochtend 11:30u (13 uurtjes dus). Heeeeerlijk, zo gaat dat dus al bijna de hele week zo. Verschil moet er ook nog wezen toch :wink: ?

SperSIZEboon

Badass junkie
ook sinds vrijdagochtend,maar het begint nu toch wel behoorlijk onscherp te worden enzo dat ik zo maar eens mn bedje in ga..

maverick

Belezen gebruiker
SperSIZEboon zei:
ook sinds vrijdagochtend,maar het begint nu toch wel behoorlijk onscherp te worden enzo dat ik zo maar eens mn bedje in ga..

jeps laatst ongeveer zelfde aantal uren wakke rgebleven als jy afgelopen weekend hebt gedaan.. dan gaat echt alles wazig worden :P..

afgelopen weekend vn vrijdag ochtends 6:30 tot 5:30 zondag ochtends dus 47 uurtjes ongeveer.. 5 uurtjes slaap en daarna voelde ik me kiplekker alleen moe, mara dat is helemaal nix vergeleken met de afkicke die ik in begin vn speed gebruik altijd te verduren had..:)
nu maar weer naar bed :)..

latertjes lieve druggers :wave:

Phreakingout

Bewuste gebruiker
Een keertje de Vrijdagavond overgeslagen, die Zaterdag erop een festival de hele dag. Die Zaterdag op Zondag weer doorgehaald, Zondag op Maandag ook weer doorgehaald. En Maandag op Dinsdag een paar uurtjes geslapen. Iets van 86 uur wakker zo ongeveer. :rolleyes:

Ik ben nog nooit zo kapot geweest... bij elke stap die ik zette, of opstond. Viel ik bijna flauw van de duizeligheid en zwart voor je ogen e.d. Dacht dat ik elk moment knock-out kon gaan. Afgezien van het feit natuurlijk dat je veel geluiden en stemmen hoort die er niet zijn, en af en toe een schaduw voorbij ziet vliegen.

Nee liever niet meer.. Je denkt dat zo iets wel een keer leuk is om een keer te proberen, het tegendeel is waar. En volgens mij is dat extreem slecht voor je lichaam.

* Zaterdag weer trouwens op Thunderdome! En dan nog de Zondag ook even verder gaan. Hopelijk slaap ik die nacht erop :grin:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Marla Singer zei:
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:

Clean hoop ik??

Nog steeds clean van de pep inderdaad :) Maar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P

Proficiat!! :wave: :wave: Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....

Het viel me mee! Ik kreeg 1 minuut na binnenkomst al pep aangeboden, maar heb toen netjes geweigerd en heb me daarna ook perfect vermaakt! :grin:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:
Marla Singer zei:
Safire zei:

Clean hoop ik??

Nog steeds clean van de pep inderdaad :) Maar was naar thunderdome, dus vandaar dat ik langer wakker was dan normaal :P

Proficiat!! :wave: :wave: Zeker in zo'n omgeving lijkt 't me best moeilijk om dan van de pep af te blijven....

Het viel me mee! Ik kreeg 1 minuut na binnenkomst al pep aangeboden, maar heb toen netjes geweigerd en heb me daarna ook perfect vermaakt! :grin:

Netjes, zo moet het ook gewoon kunnen, jij bent het levende bewijs!! :wink:

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Ben om 10 uur in de ochtend opgestaan zaterdag en tja dinsdag ochtend om 8 uur in slaap gevallen -__-

Supervlieg

Wijs gebruiker
Zondagochtend 7 and still counting.. De planning staat om 21u richting bedje toe, weer veelsteveel wakkerdier.nl natuurlijk maarjah shit happens. Was tof weekend :mrgreen:

Aking

Wijs gebruiker
k kwam zaterdagochtend mn bed uit... en viel ergens maandagrond 02:00 in slaap geloof ik

maar t was n lovely weekendje weer :hearteyes:

smakbol

Newbie
vrijdagochtend om kwart voor 6 opgestaan, naar de les geweest tot half 5.
om tien uur naar een feest vertrokken kwartje speed genomen, om 6 uur naar huis gegaan.
beetje gechilld en trainspotting gekeken, wat gegamed.
om half 7 vertrokken naar antwerpen, daar van half 8 to half 8 getapt op een event van 1000 man (clean, alleen red bull). Tegen 9 uur thuisgekomen, geholpen met de voorbereiding van mijn moeders verjaardagsfeestje... meegevierd tot 10, the bourne ultimatum gekeken en uiteindelijk tegen 1 uur gaan slapen... en deze morgen weer om 6 uur eruit :sunglasses:

een dikke 65 uur met een nacht keihard werken ertussen dus :beer:

Funky Monkey

Badass junkie
32 uur in totaal ofzo... voor de rest heb ik lekker geslapen om weer beter te worden :beer: Persoonlijk vind ik dit eigenlijk veel cooler klinken dan 24, 48, 72 of 96 uur wakker geweest :smoke:

Hillbilly bastard

Bewuste gebruiker
Ik ben maar miezerig wakker geweest van zaterdagochtend tot zondagavond. Toch had ik zaterdag in de dag vreemde gezichtshallucinaties, zal wel door de combinatie pepkater, cokekater, geen slaap en 30 mg zolpidem komen. :) Vandaag was ik wel te katerig om te gaan werken... :(

esmee

Belezen gebruiker
Dinsdag op woensdag niet geslapen.
Woensdag op donderdag 6 uurtjes geslapen.
Donderdag op vrijdag niet geslapen.

Wel gewoon wezen werken.....
Met als gevolg (denk ik) geveld door de griep op vrijdag.
Dus het hele weekend geslapen!!! :(

dfssdfde

Badass junkie
van zaterdag 7am tot een uur of 11 de zondag, 40 uur dus

edit: oh dit staat in speed en niet in onzin... was dus geen speed :)

Taat

Bewuste gebruiker
Van vrijdagmorgen 8 uur tot zondagmorgen 6 uur, dus alleen vrijdag niet geslapen, zaterdag nacht van 6 dus tot smiddags half 5
Gaat meestal zo, vind ik ook lang genoeg :beer:

Bovenaan