Hoe maak je lean met codeine tab

Mcrazy

Belezen gebruiker
Heyy guys, girls of iets anders🥰,

Ik heb een vraag. Hoe maak je lean met codeïne pillen? Please help me out.

Hoor het graag. Oh sorry heb het onder een verkeerd onderwerp geplaatst sorry. Hoe verwijder je deze topic?

Liefs,

Me🥰🥰🥰🥰

Paranoize.

Badass junkie
Neeee heb dat niet. Heb je dat nodig?
Yes lean bestaat uit codeine en promethazine siroop.
Zonder promethazine kan je dus niet de echte lean ervaring creeeren

Beter dan gewoon Codeinepillen slikken en kijken wat je daarvan vindt, met eventueel een benzo als je dat in huis hebt om het effect toch wat te versterken want codeine is nogal een zwak middel. Als je echt wilt buzzen...... Alcohol niet als vervanger dat maakt de roes vies

Mcrazy

Belezen gebruiker
Yes lean bestaat uit codeine en promethazine siroop.
Zonder promethazine kan je dus niet de echte lean ervaring creeeren

Beter dan gewoon Codeinepillen slikken en kijken wat je daarvan vindt, met eventueel een benzo als je dat in huis hebt om het effect toch wat te versterken want codeine is nogal een zwak middel. Als je echt wilt buzzen...... Alcohol niet als vervanger dat maakt de roes vies
Ik heb alle ingrediënten. Waar kan ik het volledige recept vinden? Hoeveel erin te doen etc.

Paranoize.

Badass junkie
Ik heb alle ingrediënten. Waar kan ik het volledige recept vinden? Hoeveel erin te doen etc.
6.25mg promethazine voor elke 10mg codeine

Dus bijvoorbeeld 62.5mg promethazine en 100mg codeine in een 0.33L drankje

Of je doet 187,5mg promethazine samen met 300mg codeïnefosfaat in een literfles frisdrank/hoestsiroop.

Homebrew drankjes zijn moeilijk te maken je kan beter gwn de verhoudingen slikken en kijken wat je van het effect vindt

Zo bijzonder is lean niet. Je bent nog verdwaalder als je uit narcose het ziekenhuis uitloopt dan van lean

Bovenaan