Hoe noemen jullie het?

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Wij noemen ze meestal gewoon snackies.. alhoewel smintjes ook wel een goeie is, ik heb zelf ook wel eens overwogen ze in zo'n doosje te doen :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Radeon915 zei:
Wij noemen ze meestal gewoon snackies.. alhoewel smintjes ook wel een goeie is, ik heb zelf ook wel eens overwogen ze in zo'n doosje te doen :grin:

LoL dat is vet handig voor festivals :wink: mijn pillen paste er trouwens precies in :mrgreen:

scratchtraxx

Belezen gebruiker
need^weed zei:
Radeon915 zei:

LoL dat is vet handig voor festivals :wink: mijn pillen paste er trouwens precies in :mrgreen:
ik steek ze in een leeg sigarettenhuls en wat tabak erbovenop en zo in't pakje safjes :P

Psilo

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Voor iemand die denkt D te kennen, sta ik raar te kijken van jou vraagteken.

Wat is er raar aan het vraagteken? Ik neem aan dat je deranged bedoelt met D?
Ik ken hem niet, maar ik heb voldoende gezien inmiddels om dat ook niet te willen. Vraagteken zou ik nu ook niet meer zetten.

Deranged

Badass junkie
Je hebt het gewoon niet in je, in de meeste gevallen snap je totaal niet wat ik bedoel en ik ga het ook echt niet lopen voorkauwen. Je snapt er gewoon allemaal geen reet van, dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt. Je ziet gewoon de ware essentie van dingen niet.

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik moest gewoon lachen(dat was mijn eerste reactie)

Ik moet zeggen dat je me wel nieuwsgierig maakt naar de ware essentie in alles wat hier overal beschreven staat. Wat ik allemaal niet zou begrijpen? leg het me dan uit. Of ken jijmij nu ook al zo goed dat ik dat waarschijnlijk niet kan?

Deranged zei:
, dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt.

Ik denk ook zeker niet dat ik in staat ben om al zo vroeg over je te kunnen oordelen. Ik irriteerde me gewoon aan je post.

Ik wist ook niet dat we een echte discussie hadden.

Bovenaan