wiet busje
Belezen gebruiker
hiero (omgeving R'dam) eigenlijk alleen maar: ikkies
wiet busje zei:hiero (omgeving R'dam) eigenlijk alleen maar: ikkies
Ellesdee zei:wiet busje zei:hiero (omgeving R'dam) eigenlijk alleen maar: ikkies
lmao, broertje van mn vriend noemt t idd altijd zo... rare naam...
Trip Unit zei:In me tuin heb ik nog wat liggen,moet je het hebben?fun zei:rozemarijn
2 Euro per blaadje
Whaha hey.... ik moet toch een beetje winst maken!caatje zei:Trip Unit zei:In me tuin heb ik nog wat liggen,moet je het hebben?fun zei:rozemarijn
2 Euro per blaadje
Oplichter, dat kost een hele plant bij intratuin![]()

Radeon915 zei:Wij noemen ze meestal gewoon snackies.. alhoewel smintjes ook wel een goeie is, ik heb zelf ook wel eens overwogen ze in zo'n doosje te doen![]()

ik steek ze in een leeg sigarettenhuls en wat tabak erbovenop en zo in't pakje safjes :Pneed^weed zei:Radeon915 zei:Wij noemen ze meestal gewoon snackies.. alhoewel smintjes ook wel een goeie is, ik heb zelf ook wel eens overwogen ze in zo'n doosje te doen![]()
LoL dat is vet handig voor festivalsmijn pillen paste er trouwens precies in
![]()

Ik ook vroeger, en ze heetten dus ook speldenknopjes :P het waren zware geloof ikJewCookie zei:ik heb pilletjes gehad die net iets groter waren als een speldenknop..![]()
AnotherDimension zei:Farmaceutische versnapering

caatje zei:Voor iemand die denkt D te kennen, sta ik raar te kijken van jou vraagteken.
Deranged zei:, dus je bent duidelijk niet in staat om uberhaupt over mij te oordelen zoals je dat deed. En ook ben je niet in staat met mij een fatsoenlijke discussie aan te gaan omdat je het allemaal gewoon niet begrijpt.