hoe paddos gebruiken??

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
DarkScope zei:
verheftigd je trip juist zei die uit onze smartshop. cacao maakt t heftiger dus

Ook wat ik heb gehoord ja. Daarom is pure chocolade 't best met zo'n hoog mogelijk cacao percentage. Tenminste, als je je trip wilt versterken :)

paddos eten

heb net iets nieuw (?) gevonden:
lekker kauwen samen met verse aardbeien en slagroom. Dan zijn ze zelfs lekker!! Heb ze gegeten om 22:55. Begin me lekker te voelen. :)

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Re: paddos eten

dickie22_limburg zei:
heb net iets nieuw (?) gevonden:
lekker kauwen samen met verse aardbeien en slagroom. Dan zijn ze zelfs lekker!! Heb ze gegeten om 22:55. Begin me lekker te voelen. :)

en hoe eet je dat dan eerst aardbei
met slagroom en dan paddo? of alles tegelijk in je mond?

alles tegelijk

gewoon alles tegelijk, aardbeitje nemen, slagroom opdoen, klein stukje paddo, heel lang kauwen, doorslikken, en dat zo een 50 keer. En dan na zowat 30 tot 40 minuten op naar die andere wereld waar, zoals Maria Sabina zei, alles al gebeurd is en alles al bekend is. En die zoveel te vertellen heeft voor wie wil luisteren...

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Re: alles tegelijk

dickie22_limburg zei:
gewoon alles tegelijk, aardbeitje nemen, slagroom opdoen, klein stukje paddo, heel lang kauwen, doorslikken, en dat zo een 50 keer. En dan na zowat 30 tot 40 minuten op naar die andere wereld waar, zoals Maria Sabina zei, alles al gebeurd is en alles al bekend is. En die zoveel te vertellen heeft voor wie wil luisteren...

haha dat dacht ik al gaat niet zo snel dus als je dat 50 keer achter elkaar moet doen, dan neem ik liever wat gedroogde paddo's met chocolade vla :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :stoned:

Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.
Ik vind ze heel smerig, maar je moet er wat voor overhebben hoor :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Reflection zei:
Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.

5 sec :confused: :confused: :openmouth: dat is toch niks, dan is het nog lang geen papje geworden in je mond, je moet er gewoon een dikke minuut op zien te kauwe tot het een papje met vieze bittere smaak word. dan moet je het pas doorslikken. Dan trip je ook veel harder.

Tip je proeft de vieze smaak veel minder als je op je voortanden kauwt :stoned:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Reflection zei:

5 sec :confused: :confused: :openmouth: dat is toch niks, dan is het nog lang geen papje geworden in je mond, je moet er gewoon een dikke minuut op zien te kauwe tot het een papje met vieze bittere smaak word. dan moet je het pas doorslikken. Dan trip je ook veel harder.

Yep, papje is het beste,je moet gewoon je erop instellen wat die rakkers allemaal met je gaan doen...ik verse niet eens vies..mmhh. :grin:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
need^weed zei:
Reflection zei:

Yep, papje is het beste,je moet gewoon je erop instellen wat die rakkers allemaal met je gaan doen...ik verse niet eens vies..mmhh. :grin:

idd je moet aan de lekkere effecten denken die er gaan komen.
heb er geen problemen mee voor het te eten, maar lekker is het dus wel zeker nie.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
need^weed zei:
Reflection zei:

Ja prcies gewoon denken wat je voor die vieze smaak die je 15 min hebt, wat je daar wel niet voor terug krijgt 5 uur spaceeee :wink: dus het is het zeker wel waard

need^weed zei:
Reflection zei:

IEH een minuut.. :openmouth: Het duurt wel lang voor het begint te werken,soms wel een uur of 2.. maargoed, gewoon goed plannen met eten :grin:
Trouwens, ik trip er wel hard op, het verschil is volgens mij alleen dat het pas in je darmen etc verteerd wordt en als je goed kauwt is de vertering al gedeeltelijk gebeurd.
Btw, bij mij houden de effecten wel een uurtje of 6, 7 aan.

caatje

Badass junkie
Wat is nu het "beste" gedroogd/vers in de thee of kauwen? Hoe krijg je nu het meeste/beste effect? Of zit er geen verschil in het effect maar in de tijd voor/van opkomst?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
caatje zei:
Wat is nu het "beste" gedroogd/vers in de thee of kauwen? Hoe krijg je nu het meeste/beste effect? Of zit er geen verschil in het effect maar in de tijd voor/van opkomst?

ten eerste vind ik al dat gedoe van thee etc maar voor mietje gdv eet het gewoon op

En het beste is gewoon ETEN die shit, zo krijg je alles binnen lekker lang kauwe er gaan geen stoffen verloren door verhitting van bijv thee, het zal idd niet zoveel uitmaken ofzo maar zoiezo eten en klaar je bent verzekerd dat je echt elke stof binnen hebt. En verse moet je meestal meer van op voor het zelfde effect als gedroogde.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ah, ik was al op zoek naar een topic als deze. Ik ga vandaag of morgen 10gr philosipher's stones bestellen bij Azarius.. maar ik denk dat ik ze gewoon laat trekken in water en er dan cup a soup bij doe, nu ik al die gore verhalen heb gehoord :grin:

wausie91

Bewuste gebruiker
ik heb een vraagje en vind het niet nodig om er een heel topic over te maken je moet paddos toch op een nuchtere maag nemen of in ieder geval vrij nuchter of heb ik dat helemaal fout

Freaky high

Bewuste gebruiker
dat heb je fout, als je paddos op een nuchtere maag neemt dan is het effect heviger en komt het effect rapper op, begint het allemaal rapper, op ee nvolle maag kan je ze ook eten maar dan moet je wel wat langer op de effecten wachten

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Freaky high zei:
dat heb je fout, als je paddos op een nuchtere maag neemt dan is het effect heviger en komt het effect rapper op, begint het allemaal rapper, op ee nvolle maag kan je ze ook eten maar dan moet je wel wat langer op de effecten wachten

waarom heeft ie het dan fout :rolleyes: , je wilt toch juist het meeste uit je paddo's halen :rolleyes: 4 uur van te voren niet eten is aan te raden, dus waar heb je het nou over FH? :confused:

Freaky high

Bewuste gebruiker
need^weed zei:
Freaky high zei:

waarom heeft ie het dan fout :rolleyes: , je wilt toch juist het meeste uit je paddo's halen :rolleyes: 4 uur van te voren niet eten is aan te raden, dus waar heb je het nou over FH? :confused:
hij vroeg of het waar is dat je niet mag eten voordien, ik leg gewoon uit dat je kan eten voordien maar dat de effecten dan pas later opkomen

space scientist

Wijs gebruiker
nou dan stel ik maar hier ff mijn vraag.

ik heb een paddo omelet gebakken van 30 gram paddo, 4 eieren en een boerenomelet mix van honig :grin:

maar hoelang kan je dit ei/paddo miz nou goed houden in de koelkast met alu folie er om heen?

en worden de effecten minder, ookal zijn er stoffen uit gegaan door de warmte, die zijn dan tog in het ei gaan zitten? Het is wel mijn eerste keer :)

Bovenaan