GabberSnoePie
Wijs gebruiker
je hoord overal altijd verhalen, enige manier om het zeker te weten is uitprobere 
DarkScope zei:verheftigd je trip juist zei die uit onze smartshop. cacao maakt t heftiger dus
dickie22_limburg zei:heb net iets nieuw (?) gevonden:
lekker kauwen samen met verse aardbeien en slagroom. Dan zijn ze zelfs lekker!! Heb ze gegeten om 22:55. Begin me lekker te voelen.![]()
dickie22_limburg zei:gewoon alles tegelijk, aardbeitje nemen, slagroom opdoen, klein stukje paddo, heel lang kauwen, doorslikken, en dat zo een 50 keer. En dan na zowat 30 tot 40 minuten op naar die andere wereld waar, zoals Maria Sabina zei, alles al gebeurd is en alles al bekend is. En die zoveel te vertellen heeft voor wie wil luisteren...

Reflection zei:Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.
Ik vind ze heel smerig, maar je moet er wat voor overhebben hoor![]()

need^weed zei:Reflection zei:Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.
5 sec![]()
![]()
dat is toch niks, dan is het nog lang geen papje geworden in je mond, je moet er gewoon een dikke minuut op zien te kauwe tot het een papje met vieze bittere smaak word. dan moet je het pas doorslikken. Dan trip je ook veel harder.
Tip je proeft de vieze smaak veel minder als je op je voortanden kauwt![]()
Psychonaut1976 zei:need^weed zei:Reflection zei:Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.
5 sec![]()
![]()
dat is toch niks, dan is het nog lang geen papje geworden in je mond, je moet er gewoon een dikke minuut op zien te kauwe tot het een papje met vieze bittere smaak word. dan moet je het pas doorslikken. Dan trip je ook veel harder.
Yep, papje is het beste,je moet gewoon je erop instellen wat die rakkers allemaal met je gaan doen...ik verse niet eens vies..mmhh.![]()
Psychonaut1976 zei:need^weed zei:Reflection zei:Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.
5 sec![]()
![]()
Yep, papje is het beste,je moet gewoon je erop instellen wat die rakkers allemaal met je gaan doen...ik verse niet eens vies..mmhh.![]()
proef je haast niet :P met wat beleg enzo dan duurt het toch wel langer voor je het begint te voelen toch?LeftBehind zei:ik doe ze op een broodjeproef je haast niet :P met wat beleg enzo
![]()
Freaky high zei:dan duurt het toch wel langer voor je het begint te voelen toch?LeftBehind zei:ik doe ze op een broodjeproef je haast niet :P met wat beleg enzo
![]()
need^weed zei:Reflection zei:Ik doe ze gewoon in m'n mond, heel snel kauwen tot ik echt haast moet overgeven (na zo'n 5 secondes ofzo) en dan snel met iets wegslikken.
5 sec![]()
![]()

Reflection zei:Ik zal het voor de volgende keer onthouden![]()

caatje zei:Wat is nu het "beste" gedroogd/vers in de thee of kauwen? Hoe krijg je nu het meeste/beste effect? Of zit er geen verschil in het effect maar in de tijd voor/van opkomst?
Freaky high zei:dat heb je fout, als je paddos op een nuchtere maag neemt dan is het effect heviger en komt het effect rapper op, begint het allemaal rapper, op ee nvolle maag kan je ze ook eten maar dan moet je wel wat langer op de effecten wachten
, je wilt toch juist het meeste uit je paddo's halen
4 uur van te voren niet eten is aan te raden, dus waar heb je het nou over FH? hij vroeg of het waar is dat je niet mag eten voordien, ik leg gewoon uit dat je kan eten voordien maar dat de effecten dan pas later opkomenneed^weed zei:Freaky high zei:dat heb je fout, als je paddos op een nuchtere maag neemt dan is het effect heviger en komt het effect rapper op, begint het allemaal rapper, op ee nvolle maag kan je ze ook eten maar dan moet je wel wat langer op de effecten wachten
waarom heeft ie het dan fout, je wilt toch juist het meeste uit je paddo's halen
4 uur van te voren niet eten is aan te raden, dus waar heb je het nou over FH?
![]()