hoe schadelijk is xtc?

Bollie

Bewuste gebruiker
xtc is schadelijk, maar hoe schadelijk is nog altijd niet bewezen via de wetenschap...

Maar dit zal wel niet zo lang meer duren volgens mij. Ze zijn steeds meer bezig met proeven te doen omdat er meer en meer jongeren beginne te gebruiken...

Deranged

Badass junkie
Het is een tripmiddel dat je net als paddo's en lsd hooguit 2 keer in een jaar moet gebruiken. Regelmatig XTC gebruiken vind ik gewoon echt dom, niet alleen omdat het heel erg schadelijk is. Maar ook omdat dit het effect absoluut niet ten goede komt en het effect iets is wat men moet koesteren en met mate tot zich nemen. XTC is gewoon geen party drug, hij kan zo gebruikt worden maar dit is zonde en niet de manier om het optimaal te ervaren. Je moet het gewoon met een stel vrienden in een huiskamer of iets dergelijks doen. Dat is echt wel stukken gezelliger dan met je scheve kop in een of andere lawaaierige kut tent staan, is voor mij onbegrijpelijk.

Bollie

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Het is een tripmiddel dat je net als paddo's en lsd hooguit 2 keer in een jaar moet gebruiken. Regelmatig XTC gebruiken vind ik gewoon echt dom, niet alleen omdat het heel erg schadelijk is. Maar ook omdat dit het effect absoluut niet ten goede komt en het effect iets is wat men moet koesteren en met mate tot zich nemen. XTC is gewoon geen party drug, hij kan zo gebruikt worden maar dit is zonde en niet de manier om het optimaal te ervaren. Je moet het gewoon met een stel vrienden in een huiskamer of iets dergelijks doen. Dat is echt wel stukken gezelliger dan met je scheve kop in een of andere lawaaierige kut tent staan, is voor mij onbegrijpelijk.

Niet mee eens, Degranged !
Xtc nemen in een gezellige disotheek waar de baslijnen ongelooflijk diep gaan en waar je in een hoekje kan zitten met goede zetels, en een tafeltje int midden waarop de blacklight weerkaatst doordat er witte randen rond zijn met daarop je lievelingsdrankje is ook fucking gezellig, geloof mij !

Vollebak staan jumpen en snokskes krijgen omdat de stroboscoop vlak boven uwe kop loopt te flitsen tegen 15 flitsen per second is ook wel lekker hoor :grin:

Check deze movies maar ff, wie weet ben je daarna opeens met me eens over dit vlak :grin:
http://www.promaxius.tk

Intoxicated

Wijs gebruiker
ach dat is gewoon voor ieder persoonlijk. en xtc is juist een van de enige drugs die goed is voor beide. met paddo's op zal k niet snel naar een feestje gaan, en kdenk dat thuis pep zitten snuivennou ook niet zo heel boeiend is..

Bollie

Bewuste gebruiker
tis idd persoonlijk.
Xtc past zich gewoon aan, aan de omgeving.
Kheb da al genoeg ondervonden, dat ik thuis in de zetel met lekkere chill muziek graag wegzak met een pilletje of 2 op.

Maar ik ga evengraag al flippend en roepend op de dansvloer !

Mac...

Badass junkie
Thuis kak ik meestal goed in van de pillen, vind het leuker op een feest. Mja gewoon lekker garen op verschillende drugs is ook wel eens lekker.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Niet mee eens, Degranged !
Xtc nemen in een gezellige disotheek waar de baslijnen ongelooflijk diep gaan en waar je in een hoekje kan zitten met goede zetels, en een tafeltje int midden waarop de blacklight weerkaatst doordat er witte randen rond zijn met daarop je lievelingsdrankje is ook fucking gezellig, geloof mij !

Vollebak staan jumpen en snokskes krijgen omdat de stroboscoop vlak boven uwe kop loopt te flitsen tegen 15 flitsen per second is ook wel lekker hoor :grin:

Check deze movies maar ff, wie weet ben je daarna opeens met me eens over dit vlak :grin:
http://www.promaxius.tk
[/quote]
ik geef u in alles gelijk op 1 ding na :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
ik haat stroboscopen word daar echt knettergek van.
heb da al als ik nuchter ben maar tis dubbel zo fel als ik aan het flippen ben.

spacekonijn

Badass junkie
ik vind het eigenlijk te leuk op een feest , daarom doe ik het thuis zodat feesten zonder xtc gewoon gigantisch vet blijven..

vind trouwens niet dat je LSD en of Paddo's maar 2 keer per jaar moet doen.
xtc is idd beter om het zo weinig te doen , ook voor het effect en de impact die het op je heeft.
LSD en paddos hangt van de persoon af maar kan geen kwaad om vaker te doen

Bovenaan