Angramar Temenos
Badass junkie
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Angramar Temenos zei:Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
Berbatov zei:Angramar Temenos zei:Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.
Berbatov zei:Angramar Temenos zei:Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.
In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.

Angramar Temenos zei:Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd![]()
Angramar Temenos zei:"Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd![]()
Berbatov zei:Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.
DrippTone zei:Hatsjoe! Gezondheid. Dankje.![]()
Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
zorg gewoon niet dat het op je tanden komt...Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Hatsjoe! Gezondheid. Dankje.![]()
Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.
Gaan je tanden daar niet keihard door aan?
Ben wel benieuwd of Jussie ondertussen 9 jaar later zelf heeft kunnen ervaren wat een verschrikkelijke smaak het heeftHet is zo vies als de koelere, heb zelf moeite met het weg slikken van die dingen. Ik kan het alleen weg krijgen met koffie. Die grote pillen zijn zo moeilijk weg te krijgen, doe ze daarom in halve of kwartjes.