hoe smaakt MDMA

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik zou mezelf heel graag tegenhouden als ik daartoe in staat was, maar ik kan niet iets beloven wat ik niet na kan komen, het spijt me.

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.

Angramar Temenos

Badass junkie
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:

In dat geval hoop ik dat je onderschrift van toepassing komt. Dit kan namelijk niet anders dan opzettelijk zijn, zeker dat laatste bericht geeft me die bevestiging.

Omdat elke autist opzettelijk geen vrienden maakt bijvoorbeeld, wil je bedoelen?

Mike

Bewuste gebruiker
Berbatov zei:
Angramar Temenos zei:

Ben jij lid van de forumpolitie of zo? Ik stoor me eerlijk gezegd meer aan jouw gezeik over een (in jouw ogen) misplaatste post dan aan dat bericht van AT zelf. Als je er gewoon niet op gereageerd had dan was de discussie gewoon leesbaar doorgegaan of een vroege dood gestorven. Nu ben jij degene die dit draadje om zeep geholpen heeft. Dus zeik gewoon even op met je moralistische gelul en vecht dit soort dingen gewoon even via pm uit of zo.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Doet die ook, ik krijg bedreigingen naar m'n kop geslingerd :mrgreen:

Dat is weer grote nonsens. Ik heb je alleen gemeld dat ik opzettelijk onzin plaatsen keihard af zal blijven straffen.
Ik vraag je vriendelijk om daar op te letten in plaats van dit gedoe`voordat er nog meer topics verpest worden omdat je mensen offtopic stuurt met jouw verhaaltjes.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
"Anders krijg je met mij te maken" vind ik en bedreiging, of ga je ook ontkennen dat je dat hebt gezegd :grin:

Dat heb ik inderdaad letterlijk gezegd en daar hou ik me aan. Ik zal je snoeihard af blijven rekenen.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.

Angramar Temenos

Badass junkie
Berbatov zei:
Ik heb het al uitgebreid uitgelegd en doordat je verschillende dingen weg hebt geknipt geeft het een vertekend beeld van de situatie. Ik vraag je om het weg te halen.

Mag ik weten wat ik eruit heb geknipt? Dan plak ik het erin. Wacht, dat doe ik nu meteen even.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Ik heb geen zin om mezelf hier in het openbaar te gaan verdedigen. Je hebt dit met je berichten naar mij zelf uitgelokt en ik heb overigens laten weten dat ik fysiek geweld en ononderbouwd verbaal geweld ten strengste afkeur.
Jij laat dingen weg. Dit is het laatste woord wat ik er aan vuil maak.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Hatsjoe! Gezondheid. Dankje. :)

Ik moet zeggen dat wanneer ik kristallen heb, dan lik ik het gewoon op. Kristallen smaken niet zo vies als pillen vind ik.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Volgens mij is MDMA lang niet zo agressief bijtend als coke of speed. En ik ga er inderdaad niet me tanden mee poetsen. En ik gebruik 2 of 3 keer per jaar MDMA, dus ik denk dat die stukken vers fruit elke dag slechter zijn voor me tanden. :wink:

The Guy

Newbie
Het is zo vies als de koelere, heb zelf moeite met het weg slikken van die dingen. Ik kan het alleen weg krijgen met koffie. Die grote pillen zijn zo moeilijk weg te krijgen, doe ze daarom in halve of kwartjes.

Bovenaan